Gå til innhold

Som en sau kastet til løvene

Anbefalte innlegg

Gjest Halling
Skrevet

Jepp, har sett denne der tidligere. La også merke til at det var få om noen som sa særlig mye i mot, men at flere støttet ham.

Vel, dette er vel egentlig bare gammelt nytt for alle som har fulgt med i den eksplosive utvilingen av såkalte gruppevoldtekter. Ett begrep som intill for få år siden var et nærmest ukjent begrep i Norge, den gang landet var befolket av nordmenn.

Kanske på tide at noen slår tilbake slik det gjøres i Danmark?

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=304914

Videre fra samme mann:

------------

"Men det er en ting jeg lurer på, hva slags menn er det som gifter seg med slike jenter? Hvem vil ha en jente som har ligget med de fleste. Erfaring mener nok norske menn, kjønnsykdommer sier jeg.

Det har blitt sagt at håret er kvinnens største pryd, men det er delvis sant. Anstendighet er kvinnens største pryd. En som dekker seg for menn, tar vare på sin ære det er en virkelig kvinne. For å være ærlig så tror jeg norske kvinner er sjalu på slike jenter. For disse jenter respekterer sine foreldre og seg selv, og norske kvinner ønsker de hadde slike døtre.

Fleste her vil si at jeg skjærer alle over en kam, men er ikke det akkurat det de som sier at hijaab er tvang gjør. Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er at, hvem er folk til å kritisere kvinner som vil dekke seg, det var en tid da selv norske kvinner dekket seg. Bare se på bunaden deres, den er eksempel at selv norske folk visste hva anstendighet er"

-----------------

Mannen er en sann frekkas.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• flisa

10

• Sør

8

• sheba

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Videre fra samme mann:

------------

"Men det er en ting jeg lurer på, hva slags menn er det som gifter seg med slike jenter? Hvem vil ha en jente som har ligget med de fleste. Erfaring mener nok norske menn, kjønnsykdommer sier jeg.

Det har blitt sagt at håret er kvinnens største pryd, men det er delvis sant. Anstendighet er kvinnens største pryd. En som dekker seg for menn, tar vare på sin ære det er en virkelig kvinne. For å være ærlig så tror jeg norske kvinner er sjalu på slike jenter. For disse jenter respekterer sine foreldre og seg selv, og norske kvinner ønsker de hadde slike døtre.

Fleste her vil si at jeg skjærer alle over en kam, men er ikke det akkurat det de som sier at hijaab er tvang gjør. Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er at, hvem er folk til å kritisere kvinner som vil dekke seg, det var en tid da selv norske kvinner dekket seg. Bare se på bunaden deres, den er eksempel at selv norske folk visste hva anstendighet er"

-----------------

*ler* som å høre en gammel kall det der :)

Gjest Halling
Skrevet

*ler* som å høre en gammel kall det der :)

Bortimot som en herfra som mener at ungdom i dag er så ille, og at de burde få mer juling.

Skrevet

Akkurat det der er en ting med kulturen i bl.a midtøsten som jeg forakter dypt. Hva i all verden er det slags patetiske menn som mener det er helt greit at en mann ikke har mer kontroll over seg selv enn at han kaster seg over en kvinne som ikke er tildekket? Det er ikke mennenes ansvar å legge bånd på seg, og ikke "ta for seg" uten tillatelse, men kvinnenes ansvar? Og dette er kulturer hvor mennene legger stor vekt på å være Menn? Rævva mi ler av det, men det er både trist og tragisk.

"..................................."

Godt sagt!!!:-)

Utrolig hva man bør "skjønne" selv om det hører til en kultur.. visse ting er forkastelig uansett synes jeg:-)

laguna1365380434
Skrevet

Videre fra samme mann:

------------

-----------------

Jeg synes det hørtes ut som noe en vanlig doler kunne lire av seg inne på seksualitets forumet en gjennomsnittelig fredag eller noe jeg.

Bare at heing på hijab og sånn blir litt i overkant eksotisk. Ellers mye av det samme holdningsmessige innholdet.

Pass deg, hvis ikke vil ikke noen gifte seg med deg! En bør ikke more seg, og anstendighet er den største dyd.

Jammen sant da? Man har sett ting som ligner.

;-)

Skrevet

Bortimot som en herfra som mener at ungdom i dag er så ille, og at de burde få mer juling.

mm:-) "for det fikk han, og HADDE HAN VONDT AV DET??????"

hehe

Skrevet

Jeg synes det hørtes ut som noe en vanlig doler kunne lire av seg inne på seksualitets forumet en gjennomsnittelig fredag eller noe jeg.

Bare at heing på hijab og sånn blir litt i overkant eksotisk. Ellers mye av det samme holdningsmessige innholdet.

Pass deg, hvis ikke vil ikke noen gifte seg med deg! En bør ikke more seg, og anstendighet er den største dyd.

;-)

Har mora mi vært inne på sex-forumet til DOL?

Gjest Halling
Skrevet

;-)

Liksom sånne greier fra 1905, unionsoppløsningen og før det. Gamle skjeggete gubber som uffer og oier seg.

Gjest Halling
Skrevet

Har mora mi vært inne på sex-forumet til DOL?

Eller mora mi for den saks skyld.

Gjest Halling
Skrevet

mm:-) "for det fikk han, og HADDE HAN VONDT AV DET??????"

hehe

Juling er snarveien til god oppdragelse!

Jeg syns det lukter litt mugg her....

Skrevet

Juling er snarveien til god oppdragelse!

Jeg syns det lukter litt mugg her....

Det er vina mi du kjenner - det er litt kjellersmak på'n....

Gjest Halling
Skrevet

Nei, og de fleste muslimer er født som muslimer. Akkurat som de fleste i Norge knapt er kristne, men likevel er medlem i statskirken.

Videre:

------

"Håper dere bare forstår det jeg mener....

Takk for at du tok deg tid til å lese.

Skrevet av: M. Abd'Allah

-------

M. Abd'Allah betyr på rabiesk "Allahs tjener"

Flere 100 år gamle holdninger skal gjeninnføres. Han skal få motstand.

Gjest Halling
Skrevet

Det er vina mi du kjenner - det er litt kjellersmak på'n....

Eller skulle jeg ta på meg den rene august-trusa?

Skrevet

Eller skulle jeg ta på meg den rene august-trusa?

Nei - spar den til en dag du trenger'n! .) - jeg går med mai-behåen enda-

Gjest Halling
Skrevet

Nei - spar den til en dag du trenger'n! .) - jeg går med mai-behåen enda-

Når den skal av, må du ligge i lut et par timer?

Skrevet

Når den skal av, må du ligge i lut et par timer?

Bare har på Reprin - skal likevel farge håret da - til vinterfarge så jeg kan godt sitte rolig en time eller to :)

Skrevet

Nå er det kvinnesyn vi diskuterer.

Sitat videre:

"Det er ikke fremskritt når ting blir til det verre. Så er det noen som mener at dagens kvinner kler seg på denne måten fordi de blir påvirket av samfunnet og media, men hvor var påvirkelsen av media når kvinnen fikk ideen om likestilling? Når de kan få mennene til å vaske opp, lage maten og passe på ungene så klarer de forandre på måten de kler seg på. Kvinner sier jo stadig "vi er selvstendige, vi gjør som vi vil" så hvorfor ikke på akkurat dette punktet? Nei fordi de liker å kle seg utfordrende, de liker å vise kroppen sin til fremmede menn. Det er som de får et ?kick? ut av det. Tenk om menn begynte å kle seg på samme måte? Da hadde de nok blitt pågrepet for blotting. Men når damer viser seg da går det greit."

Jeg som mann har ikke noe i mot at min kvinne evt kler seg lett. Jeg er ikke eiesyk, sjalu. Dessuten liker jeg å se lettkledde kvinner. Ikke noe galt med det. De liker å vise pene pupper og sexy rumpe, jeg liker å se på det. da er vi enige. Men overgrep har ikke falt meg inn. Så jeg liker ikke dette "ulv" stempelet.

"Tenk om menn begynte å kle seg på samme måte? Da hadde de nok blitt pågrepet for blotting."

Heh-heh. Det hadde de nok ikke, selv om det nok hadde vært litt oppsiktsvekkende. Men samfunnet er heller ikke fritt for arenaer hvor menn viser seg frem for kvinner - det er bare det at det ofte (ikke alltid) er andre måter de viser seg frem på.

"Jeg som mann har ikke noe i mot at min kvinne evt kler seg lett. Jeg er ikke eiesyk, sjalu. Dessuten liker jeg å se lettkledde kvinner."

Enhver mann som liker at andre kvinner kler seg sexy og utfordrende, men ikke vil at deres egen kvinne skal gjøre det, er dobbeltmoralister. I det minste har de et negativt kvinnesyn som de muigens ikke er klar over se.v. Det er nok ganske vanlig til en viss grad, og dermed sikkert naturlig. Men i det øyeblikket det styrer dine handlinger og holdninger så er du idiot. Så enkelt er det.

"................................."

Skrevet

Videre skriver mannen:

"Ingen foreldre kan være stolt over at døtrene deres kler seg på denne måten, men jeg har faktisk hørt noen foreldre si " min datter er en stripper men det går greit så lenge hun vet sine grenser", det jeg lurer på er hvilken grenser? Det er ikke lenger noen grenser å bryte. Å synke så lavt som å kle av seg alt foran et publikum som ikke har et liv. Og det er stadige konkurranser om hvem som er best til strippe seg. Hvor lavt går det an å synke? Noe som var ansett som tabu engang i tiden, har nå blitt helt vanlig i dagens samfunn og likevel mener vi at vi gjør fremskritt."

Jeg tror mannen vil fortelle oss at "alt var bedre før". Den gang i middelalderen, en dyster, farlig og usikker tid hvor døden lurte på hvert hjørne. Jeg har litt motvilje mot folk som vil ha oss tilbake deit.

"Jeg tror mannen vil fortelle oss at "alt var bedre før". Den gang i middelalderen, en dyster, farlig og usikker tid hvor døden lurte på hvert hjørne. Jeg har litt motvilje mot folk som vil ha oss tilbake deit."

Dette er en "farlig" person, som i tillegg til å ha svært menneskefientlige holdninger åpenbart har forsvinnende lite greie på historie og mennesker generellt. Hva som har vært mer eller mindre tabu har gått i bølger opp gjennom historien - du finner tidsaldre, sammenhenger og steder i verden for hundrevis av år siden hvor seksualitet, nakenhet etc. var mye, mye mer akseptert enn det er i dagens vestlige samfunn.

"..................................."

Skrevet

Godt sagt!!!:-)

Utrolig hva man bør "skjønne" selv om det hører til en kultur.. visse ting er forkastelig uansett synes jeg:-)

Ikke sant? Hvis jeg ser en kvinne på et diskotek som går i gjennomsiktige klær, så både mus og pupper vises, så er det selvfølgelig spesiellt og oppsiktsvekkende. Men jeg skulle vært en rimelig patetisk fyr om jeg var nødt til å snu meg bort, eller forlate stedet, for å unngå at jeg hoppet på henne. Hvis noe er et tegn på at man er "mann", så er det selvbeherskelse og oppførsel (akkurat som det er tegn på at man er "kvinne") :-)

For ordens skyld: Jeg hadde no siklet litt...i det skjulte :-)

"....................................."

Skrevet

Ikke sant? Hvis jeg ser en kvinne på et diskotek som går i gjennomsiktige klær, så både mus og pupper vises, så er det selvfølgelig spesiellt og oppsiktsvekkende. Men jeg skulle vært en rimelig patetisk fyr om jeg var nødt til å snu meg bort, eller forlate stedet, for å unngå at jeg hoppet på henne. Hvis noe er et tegn på at man er "mann", så er det selvbeherskelse og oppførsel (akkurat som det er tegn på at man er "kvinne") :-)

For ordens skyld: Jeg hadde no siklet litt...i det skjulte :-)

"....................................."

det var nok meningen at du skulle sikle også - om hun kledde seg sånn ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...