Gå til innhold

Som en sau kastet til løvene

Anbefalte innlegg

Gjest Halling
Skrevet

"Tenk om menn begynte å kle seg på samme måte? Da hadde de nok blitt pågrepet for blotting."

Heh-heh. Det hadde de nok ikke, selv om det nok hadde vært litt oppsiktsvekkende. Men samfunnet er heller ikke fritt for arenaer hvor menn viser seg frem for kvinner - det er bare det at det ofte (ikke alltid) er andre måter de viser seg frem på.

"Jeg som mann har ikke noe i mot at min kvinne evt kler seg lett. Jeg er ikke eiesyk, sjalu. Dessuten liker jeg å se lettkledde kvinner."

Enhver mann som liker at andre kvinner kler seg sexy og utfordrende, men ikke vil at deres egen kvinne skal gjøre det, er dobbeltmoralister. I det minste har de et negativt kvinnesyn som de muigens ikke er klar over se.v. Det er nok ganske vanlig til en viss grad, og dermed sikkert naturlig. Men i det øyeblikket det styrer dine handlinger og holdninger så er du idiot. Så enkelt er det.

"................................."

Hvis vi syns vi har en pen kropp, så prøver vi å vise den fram, det er naturlig.

Men et sted i nordafrika spurte jeg hvorfor kvinner ikke fikk be sammen med menn i moskeen, svaret var at kvinner ikke skulle se manneromper!

Homser eksisterer selvsagt ikke.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• flisa

10

• Sør

8

• sheba

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

det var nok meningen at du skulle sikle også - om hun kledde seg sånn ;)

Selvfølgelig :-)

Men i motsetning til enkelte jeg har møtt, så skjønner jeg at kvinner kan kle seg sexy og gå ut for å få oppmerksomhet - UTEN å nødvendigvis være ute etter pikk. Det er en del menn som ikke skjønner det der. Og da er vi igjen tilbake til de dumme, patetiske mennene. Forøvrig er kvinner mye værre enn menn til å stemple og å rakke ned på kvinner.

"....................................."

Skrevet

Selvfølgelig :-)

Men i motsetning til enkelte jeg har møtt, så skjønner jeg at kvinner kan kle seg sexy og gå ut for å få oppmerksomhet - UTEN å nødvendigvis være ute etter pikk. Det er en del menn som ikke skjønner det der. Og da er vi igjen tilbake til de dumme, patetiske mennene. Forøvrig er kvinner mye værre enn menn til å stemple og å rakke ned på kvinner.

*nikker*

Hvor er den gamle. gode kurtisen blitt av? *s*

Skrevet

*nikker*

Hvor er den gamle. gode kurtisen blitt av? *s*

Heh-heh. Jeg er (var) dårlig på kurtise - i betydningen sjekking. Med mindre jeg anser oddsene som veldig gode, så gidder jeg ikke kaste bort tid og penger på småprat og drinker for å _kanskje_ få napp :-)

Skrevet

Heh-heh. Jeg er (var) dårlig på kurtise - i betydningen sjekking. Med mindre jeg anser oddsene som veldig gode, så gidder jeg ikke kaste bort tid og penger på småprat og drinker for å _kanskje_ få napp :-)

Da jeg var singel - etter 13 år som husmor....så stod jeg bare og skrattet jeg. Det var nok bare gubben som så det var noe der...bak de styggeste vitsene og latterbrølene mine. Andre bare ristet på hue - jeg klarte ikke å kokettere slik jeg sikkert "burde" - det falt meg ikke naturlig når en med blanke øyer sa; "hvor har jeg sett deg før?" - liksom - -

Bare lo jeg. - rart jeg ikke fikk meg en midt på trynet egentlig -

Skrevet

Da jeg var singel - etter 13 år som husmor....så stod jeg bare og skrattet jeg. Det var nok bare gubben som så det var noe der...bak de styggeste vitsene og latterbrølene mine. Andre bare ristet på hue - jeg klarte ikke å kokettere slik jeg sikkert "burde" - det falt meg ikke naturlig når en med blanke øyer sa; "hvor har jeg sett deg før?" - liksom - -

Bare lo jeg. - rart jeg ikke fikk meg en midt på trynet egentlig -

"det falt meg ikke naturlig når en med blanke øyer sa; "hvor har jeg sett deg før?" - liksom "

Hvis noen bruker en patetisk linje som det der, så synes jeg å bare le er noe av det beste du kan gjøre :-)

Selv tar jeg hele pakken: "Hei, har du fyr...hvor mye er klokka...har ikke jeg sett deg før?" :-)

"...................................."

Skrevet

"det falt meg ikke naturlig når en med blanke øyer sa; "hvor har jeg sett deg før?" - liksom "

Hvis noen bruker en patetisk linje som det der, så synes jeg å bare le er noe av det beste du kan gjøre :-)

Selv tar jeg hele pakken: "Hei, har du fyr...hvor mye er klokka...har ikke jeg sett deg før?" :-)

Hehe - det er jo morsomt! :)

Dn verste jeg fikk høre var: "øj - jeg har lyst til å ha sex med deg! - du skjønner, jeg har hatt sex med masse flotte damer - men aldri med en litt unormal kropp som din!""

,,,,,,,en højdare,,,,!

Skrevet

At jeg ikke liker denne mannens holdning er ikke generalisering.

Er det noen som har påstått det?

Jeg bare påpeker at dere er tvillinger.

Skrevet

Ikke sant? Hvis jeg ser en kvinne på et diskotek som går i gjennomsiktige klær, så både mus og pupper vises, så er det selvfølgelig spesiellt og oppsiktsvekkende. Men jeg skulle vært en rimelig patetisk fyr om jeg var nødt til å snu meg bort, eller forlate stedet, for å unngå at jeg hoppet på henne. Hvis noe er et tegn på at man er "mann", så er det selvbeherskelse og oppførsel (akkurat som det er tegn på at man er "kvinne") :-)

For ordens skyld: Jeg hadde no siklet litt...i det skjulte :-)

*klappe prozak på hodet* det er jo LOV!!

Men ikke som disse idiotene påstår, at de kan voldtas og misbrukes...

Ja, ja, når jeg tror jeg har blitt sjokkert før av meninger, så dukker det alltids opp noe verre:-) godt vi er enige;-)

Gjest isbjørnen
Skrevet

OK. Men så fort det kommer innlegg jeg ikke liker eller som faller utenfor det jeg skriver om, blir det ikke besvart. De glir inn i glemselens mørke.

Er du helt sikker på det.

Skrevet

Dn verste jeg fikk høre var: "øj - jeg har lyst til å ha sex med deg! - du skjønner, jeg har hatt sex med masse flotte damer - men aldri med en litt unormal kropp som din!""

,,,,,,,en højdare,,,,!

*hyyyyyyyyyler* :D

Skrevet

*klappe prozak på hodet* det er jo LOV!!

Men ikke som disse idiotene påstår, at de kan voldtas og misbrukes...

Ja, ja, når jeg tror jeg har blitt sjokkert før av meninger, så dukker det alltids opp noe verre:-) godt vi er enige;-)

Dessuten - hvis jeg ikke "sikler" (les: gir dere en viss oppmerksomhet), så blir dere jo fornærmet :-)

Skrevet

,,,,,,,en højdare,,,,!

"Unormal?" he-heh...tror ikke jeg hadde klart å lire av meg noe sånt :-)

Skrevet

Jepp, har sett denne der tidligere. La også merke til at det var få om noen som sa særlig mye i mot, men at flere støttet ham.

Vel, dette er vel egentlig bare gammelt nytt for alle som har fulgt med i den eksplosive utvilingen av såkalte gruppevoldtekter. Ett begrep som intill for få år siden var et nærmest ukjent begrep i Norge, den gang landet var befolket av nordmenn.

Kanske på tide at noen slår tilbake slik det gjøres i Danmark?

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=304914

Med det innlegget der, så er det ikke mye som skiller deg og denne hjernedøde virgrid-fjotten. Det som i utgangspunktet er lettforståtte poenger og oppsiktsvekkende informasjon, blir pervertert og gjort til noe helt annet når du kommer med slike uttalelser.

"..................................."

Skrevet

Dessuten - hvis jeg ikke "sikler" (les: gir dere en viss oppmerksomhet), så blir dere jo fornærmet :-)

ja noe aldeles fryktelig!!! *fnys* ;-)

Skrevet

Videre:

------

"Håper dere bare forstår det jeg mener....

Takk for at du tok deg tid til å lese.

Skrevet av: M. Abd'Allah

-------

M. Abd'Allah betyr på rabiesk "Allahs tjener"

Flere 100 år gamle holdninger skal gjeninnføres. Han skal få motstand.

Du er jo på hans side; begge er mot religionsfrihet og Menneskerettigheter.

Skrevet

ja noe aldeles fryktelig!!! *fnys* ;-)

Jeg tror jeg er ganske flink til å gi komplimenter på en "pyntelig" måte, men i enkelte sammenhenger blir det umulig :-)

Skrevet

Med det innlegget der, så er det ikke mye som skiller deg og denne hjernedøde virgrid-fjotten. Det som i utgangspunktet er lettforståtte poenger og oppsiktsvekkende informasjon, blir pervertert og gjort til noe helt annet når du kommer med slike uttalelser.

Hvilken uttalelse var det som falt tungt i den prozac-infiserte skallen din denne gang, og førte til nok et scizoaffektivt utbrudd?

Skrevet

Hvilken uttalelse var det som falt tungt i den prozac-infiserte skallen din denne gang, og førte til nok et scizoaffektivt utbrudd?

Ikke engang det klarte du å fatte, eh? Og så forventer du at noe du sier skal bli tatt seriøst av ikke-ekstremister? *rister på hodet*

"Hvilken uttalelse"? Er du et tekno-null? Tips: Trykk på "Se tråd", så ser du hvilket innlegg et svar er til.

".................................."

Skrevet

Ikke engang det klarte du å fatte, eh? Og så forventer du at noe du sier skal bli tatt seriøst av ikke-ekstremister? *rister på hodet*

"Hvilken uttalelse"? Er du et tekno-null? Tips: Trykk på "Se tråd", så ser du hvilket innlegg et svar er til.

".................................."

Jeg spør igjen. Hvilken uttalelse var det proza-hue ditt ikke tålte? Eller er det rein fyll som er årsaken til vanviddet ditt i dag?

Forøvrig: Hvilke oppsiktvekkende uttalelser er det du så i innlegget fra den pakistanske skribenten?

Der fantes ikke en fjert der som ikke for lengst er velkjent for alle og enhver med den misnte innsikt i hva som rører seg av nedlatende holdninger til norske kvinner i disse miljøene, og som i sin tur svært ofte resulterer i nettopp gruppevoldtekt, slik jeg skriver.

Igjen er du ute etter å bevise din fatale kunnskapsløshet om den verden du lever i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...