Gå til innhold

Som en sau kastet til løvene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør igjen. Hvilken uttalelse var det proza-hue ditt ikke tålte? Eller er det rein fyll som er årsaken til vanviddet ditt i dag?

Forøvrig: Hvilke oppsiktvekkende uttalelser er det du så i innlegget fra den pakistanske skribenten?

Der fantes ikke en fjert der som ikke for lengst er velkjent for alle og enhver med den misnte innsikt i hva som rører seg av nedlatende holdninger til norske kvinner i disse miljøene, og som i sin tur svært ofte resulterer i nettopp gruppevoldtekt, slik jeg skriver.

Igjen er du ute etter å bevise din fatale kunnskapsløshet om den verden du lever i.

"Igjen er du ute etter å bevise din fatale kunnskapsløshet om den verden du lever i"

Hvor i landet er du fra, Morsk? Har du, som meg, vokst opp i utkanten av Oslo med tilhørende tilhørighet til miljøer både i sentrum og utenfor, samt diverse blandede og brokede miljøer utenfor Oslo kommune?

Har du bodd flere steder i Oslo sentrum i ditt voksne liv og i og utkanten av sentrum, og kjent folk fra alle samfunnslag og nasjoneliteter/kulturer?

Har du personlig kjenskap til forskjellige muslimer av flere forskjellige islamske retninger, fra moderate til spik spenna gærne fanatikere?

Har du sett gjengslagsmål, overfall med skytevåpen og kniv, og drap?

Jeg mistenker at du har null personlig erfaring og kunnskaper om emnet - det pleier å være et fellestrekk hos folk som deg.

_Du_ har ingenting overhodet å lære meg om realitetene i samfunnet når det kommer til innvandring, kulturproblemer, kriminalitet etc. Du er sannsynligvis like kunnskapsløs som tvillingapen din (som er utestengt herfra, hvis jeg ikke husker feil).

"Kanske på tide at noen slår tilbake slik det gjøres i Danmark?"

Du snakker her om en oppfordring til at man skal kverke voldtektsforbrytere, fordi det er vanskelig å få dem dømt strengt nok. Enhver med litt mellom ørene skjønner at dette er lavpannet vrøvl.

"....................................."

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• flisa

10

• Sør

8

• sheba

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Videre fra samme mann:

------------

"Men det er en ting jeg lurer på, hva slags menn er det som gifter seg med slike jenter? Hvem vil ha en jente som har ligget med de fleste. Erfaring mener nok norske menn, kjønnsykdommer sier jeg.

Det har blitt sagt at håret er kvinnens største pryd, men det er delvis sant. Anstendighet er kvinnens største pryd. En som dekker seg for menn, tar vare på sin ære det er en virkelig kvinne. For å være ærlig så tror jeg norske kvinner er sjalu på slike jenter. For disse jenter respekterer sine foreldre og seg selv, og norske kvinner ønsker de hadde slike døtre.

Fleste her vil si at jeg skjærer alle over en kam, men er ikke det akkurat det de som sier at hijaab er tvang gjør. Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er at, hvem er folk til å kritisere kvinner som vil dekke seg, det var en tid da selv norske kvinner dekket seg. Bare se på bunaden deres, den er eksempel at selv norske folk visste hva anstendighet er"

-----------------

Mannen er en sann frekkas.

Han viser jo til kunnskapsløshet som er direkte frekk når den kombineres med de uttalelsene han kommer med.

"hvem er folk til å kritisere kvinner som vil dekke seg,"

Det skjer ikke. Kritikken rettes mot en kultur som KREVER at de gjør det. De har ikke noen valgmuligheter selv.

"det var en tid da selv norske kvinner dekket seg. Bare se på bunaden deres,"

Som om bunaden var mer dekkende enn andre klær. Hodeplagget på en bunad ble vel ikke bruk annet enn i spesielle situasjoner?

"................................."

Skrevet

"Igjen er du ute etter å bevise din fatale kunnskapsløshet om den verden du lever i"

Hvor i landet er du fra, Morsk? Har du, som meg, vokst opp i utkanten av Oslo med tilhørende tilhørighet til miljøer både i sentrum og utenfor, samt diverse blandede og brokede miljøer utenfor Oslo kommune?

Har du bodd flere steder i Oslo sentrum i ditt voksne liv og i og utkanten av sentrum, og kjent folk fra alle samfunnslag og nasjoneliteter/kulturer?

Har du personlig kjenskap til forskjellige muslimer av flere forskjellige islamske retninger, fra moderate til spik spenna gærne fanatikere?

Har du sett gjengslagsmål, overfall med skytevåpen og kniv, og drap?

Jeg mistenker at du har null personlig erfaring og kunnskaper om emnet - det pleier å være et fellestrekk hos folk som deg.

_Du_ har ingenting overhodet å lære meg om realitetene i samfunnet når det kommer til innvandring, kulturproblemer, kriminalitet etc. Du er sannsynligvis like kunnskapsløs som tvillingapen din (som er utestengt herfra, hvis jeg ikke husker feil).

"Kanske på tide at noen slår tilbake slik det gjøres i Danmark?"

Du snakker her om en oppfordring til at man skal kverke voldtektsforbrytere, fordi det er vanskelig å få dem dømt strengt nok. Enhver med litt mellom ørene skjønner at dette er lavpannet vrøvl.

"....................................."

Kavel, så det var spørsmålet om det var en ide å kverke svina som falt deg tungt for brystet..

Vel, det var bare et spørsmål, intet annet.

Derimot imponerer du neppe noen med din blamering rundt hvor mange kjekke folk du angivelig kjenner, all den tid du til gangs motbeviste det bare noen få innlegg lenger opp ved å kalle det denne pakistaneren skrev for "oppsiktsvekkende".

Noe Særlig mindre oppsiktsvekkende og mer velkjent er det lenge siden jeg har lest, noe haugevis av norske kvinner også daglig får erfare i hovedstaden, der de trakkaseres på både gater og torg med tillrop om hore og andre slibrigheter av de folka du angivelig kjenner så godt.

Stikk og legg deg!

Skrevet

Jeg tror jeg er ganske flink til å gi komplimenter på en "pyntelig" måte, men i enkelte sammenhenger blir det umulig :-)

"..................................."

tror og mener din sans for dette bør være der det er:-)

Takk for svar!! ;-) seriøs er vel svaret!!, det fant jeg ikke før jeg leste svaret ditt:-)

Skrevet

Kavel, så det var spørsmålet om det var en ide å kverke svina som falt deg tungt for brystet..

Vel, det var bare et spørsmål, intet annet.

Derimot imponerer du neppe noen med din blamering rundt hvor mange kjekke folk du angivelig kjenner, all den tid du til gangs motbeviste det bare noen få innlegg lenger opp ved å kalle det denne pakistaneren skrev for "oppsiktsvekkende".

Noe Særlig mindre oppsiktsvekkende og mer velkjent er det lenge siden jeg har lest, noe haugevis av norske kvinner også daglig får erfare i hovedstaden, der de trakkaseres på både gater og torg med tillrop om hore og andre slibrigheter av de folka du angivelig kjenner så godt.

Stikk og legg deg!

Ut fra din fullstendig innsiktsløse og barnlig usaklige skittkasting konkluderer jeg med at du ikke har et fnugg av begrep og kunskap om disse tingene du hyler om, annet enn det du leser i Norge Mot Innvandrings brosjyrer. Tragisk, er du.

Og kjenner jeg deg rett, så kommer du sikkert til å referer til dette i senere sammenhenger som en "diskusjon" e.l. som du "vant", fordi motparten til slutt ikke gadd å fortsett med barnslig skittkasting.

Tragisk er du, Morsk. Det finnes ingenting positivt for samfunnet med slike som deg. Og det verste er at du ser ikke at mange av grunnverdiene du argumenterer for deles av andre, fordi din uintelligente oppfatning og patetisk enkle konkludering gjør lite annet enn å fyre opp under det du kritiserer.

Jeg er ikke interessert i at islam skal få en mer aktiv rolle i samfunnet jeg lever i. Men måtte jeg velge mellom det og deg og andre lavpanner av samme slag, så hadde jeg faktisk valgt førstnevnte.

Skrevet

Ut fra din fullstendig innsiktsløse og barnlig usaklige skittkasting konkluderer jeg med at du ikke har et fnugg av begrep og kunskap om disse tingene du hyler om, annet enn det du leser i Norge Mot Innvandrings brosjyrer. Tragisk, er du.

Og kjenner jeg deg rett, så kommer du sikkert til å referer til dette i senere sammenhenger som en "diskusjon" e.l. som du "vant", fordi motparten til slutt ikke gadd å fortsett med barnslig skittkasting.

Tragisk er du, Morsk. Det finnes ingenting positivt for samfunnet med slike som deg. Og det verste er at du ser ikke at mange av grunnverdiene du argumenterer for deles av andre, fordi din uintelligente oppfatning og patetisk enkle konkludering gjør lite annet enn å fyre opp under det du kritiserer.

Jeg er ikke interessert i at islam skal få en mer aktiv rolle i samfunnet jeg lever i. Men måtte jeg velge mellom det og deg og andre lavpanner av samme slag, så hadde jeg faktisk valgt førstnevnte.

Som vanlig. Ikke en fjert av argumenter om sak, som i dette tilfellet er noe så alvorlig som voldtekt.

Og om du ikke før har forstått det: Jeg driter i din mening om meg.

Skittkastingen her er det ene og alene du som nok engang sto for, med et innlegg så til de grader under beltestedet bak mål, at selv Sør antagelig blir missunnelig hvis han ser det.

Sitat: Jeg er ikke interessert i at islam skal få en mer aktiv rolle i samfunnet jeg lever i. Men måtte jeg velge mellom det og deg og andre lavpanner av samme slag, så hadde jeg faktisk valgt førstnevnte.

Ta det helt rolig nå...du kommer til å få viljen din. Ingen fare.

Har du undersøkt om Prozac er haram og mot Sharia? Det bør du gjøre slik at det vil bli håp for deg og slike som deg i fremtidens Norge.

Skrevet

Som vanlig. Ikke en fjert av argumenter om sak, som i dette tilfellet er noe så alvorlig som voldtekt.

Og om du ikke før har forstått det: Jeg driter i din mening om meg.

Skittkastingen her er det ene og alene du som nok engang sto for, med et innlegg så til de grader under beltestedet bak mål, at selv Sør antagelig blir missunnelig hvis han ser det.

Sitat: Jeg er ikke interessert i at islam skal få en mer aktiv rolle i samfunnet jeg lever i. Men måtte jeg velge mellom det og deg og andre lavpanner av samme slag, så hadde jeg faktisk valgt førstnevnte.

Ta det helt rolig nå...du kommer til å få viljen din. Ingen fare.

Har du undersøkt om Prozac er haram og mot Sharia? Det bør du gjøre slik at det vil bli håp for deg og slike som deg i fremtidens Norge.

"Har du undersøkt om Prozac er haram og mot Sharia?"

Hva er grunnen til at du er så barnslig opphengt i nicket mitt?

"Det bør du gjøre slik at det vil bli håp for deg og slike som deg i fremtidens Norge."

Heh-heh. "Meg og slike"? Kan du definére det? Deg og dine likesinnede er forhåpentligvis en utdøende rase. Halv-fascistiske white-power lavpanner har begrenset levetid.

Skrevet

"Har du undersøkt om Prozac er haram og mot Sharia?"

Hva er grunnen til at du er så barnslig opphengt i nicket mitt?

"Det bør du gjøre slik at det vil bli håp for deg og slike som deg i fremtidens Norge."

Heh-heh. "Meg og slike"? Kan du definére det? Deg og dine likesinnede er forhåpentligvis en utdøende rase. Halv-fascistiske white-power lavpanner har begrenset levetid.

Det eneste som minner om facisme her er dine spede forsøk på meningsterror, der du kaver vilt rundt deg i øst og vest, til høyre og venstre skrikende om hvor lite fanatisk du er *LOL*

Du kunne kanskje tenke deg å være med på en gruppevoldtekt selv, eller hva? Det finnes nok tydligvis flere som har en slik hemmelig drøm. Kanskje du skulle spørre en av de annonserte "vennnene" dine om å få være med neste gang?

Skrevet

Det eneste som minner om facisme her er dine spede forsøk på meningsterror, der du kaver vilt rundt deg i øst og vest, til høyre og venstre skrikende om hvor lite fanatisk du er *LOL*

Du kunne kanskje tenke deg å være med på en gruppevoldtekt selv, eller hva? Det finnes nok tydligvis flere som har en slik hemmelig drøm. Kanskje du skulle spørre en av de annonserte "vennnene" dine om å få være med neste gang?

Blah-blah-blah. Patetiske individ.

".................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...