Gjest handle der neste gang? Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Var på lørdagshandel på Kiwi i dag. Skulle ha en pakke frossen pomfrites, da jeg oppdaget at innholdet var helt mykt, lunkent og slett ikke frossent. Sjekket resten som lå i den svære fryseren, grønnsaksposer, kylling, hel dyyyyyr ørret.....alt var helt tint.....og lunkent. Fryseren må ha vært avslått en god, lang stund. Vi kjøpte ikke noe fra fryseren. Vi sa fra i kassen, og de sperret øynene opp. var ikke klar over det tydeligvis. Så, hva tror du de gjorde da vi hadde gått? 1. Kaster all maten som har vært i fryseren? 2. Slår den på, lar maten ligge i og håper ingen merker det? 0 Siter
Gjest handle der neste gang? Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hehe - stikk og kjenn på mandag! ...men jeg vet jo ikke om det er samme maten hvis dem har satt på fryseren.... Skulle merket posene på en eller annen måte sånn at jeg kunne sjekket, hehe. 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 ...men jeg vet jo ikke om det er samme maten hvis dem har satt på fryseren.... Skulle merket posene på en eller annen måte sånn at jeg kunne sjekket, hehe. Ja har du ikke alltid med deg vannfast svart tusj i veska - til å sette svære kryss på maten med? hehe På butikken vår er det alltid halv pris på varer de har satt et kryss over - - 0 Siter
Gjest handle der neste gang? Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Ja har du ikke alltid med deg vannfast svart tusj i veska - til å sette svære kryss på maten med? hehe På butikken vår er det alltid halv pris på varer de har satt et kryss over - - Jøss, det må da være mange som spekulerer i det da. Sikre seg rimelig mat. I hvertfall pensjonister, hihihihi...i stedet for steken under hatten. 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Jøss, det må da være mange som spekulerer i det da. Sikre seg rimelig mat. I hvertfall pensjonister, hihihihi...i stedet for steken under hatten. Jeg kom på det nå jeg - at man kunne ha jukset - -hehe 0 Siter
Gjest Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Jøss, det må da være mange som spekulerer i det da. Sikre seg rimelig mat. I hvertfall pensjonister, hihihihi...i stedet for steken under hatten. Hehe, så bra Gamle folk kikker seg rundt og drar ut kontakta på fryseren i butikken. Så kommer de igjen senere og får kjøpt billig mat. *ler* 0 Siter
Kjersti S Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 De gjør vel det de er nødt til - teller opp alt og kaster det. Jeg jobbet på Smart Club for noen år siden, og da ble jeg oppringt av en fortvilet sjef en morgen - hele kjøl/frysanlegget hadde sviktet på lørdag kveld, og det ble ikke oppdaget før de kom på jobb på mandag morgen. Da var det 28 plussgrader i fryserommet... Vi brukte en hel dag på å telle opp og kaste mat - også mat som kunne ha vært brukbar (frosne rundstykker osv). Reglene var strenge på at alt måtte kasseres - ingen ansatte som fikk ta med seg hjem eller noe. Regner med at de har forsikring som dekker sånt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.