Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en slik gummi/geléring til å sette rundt penis her forleden. Plutselig innfall på kondomeriet. Skal visst både gi hardere jern og bedre nytelse - kiler eller hva det nå er nederst i skjeden..?

Tror egentlig ikke på dette - noen som vil dele erfaringer?

Skrevet

Utprøvd og forkastet her.

Men - det er bare å prøve, kanskje dere får mer utbytte av det.

Jeg kjente ingenting til det jeg skulle kjenne, så den kilingen må ha vært altfor svak. Mulig det er bedre om den er batteridreven og ikke bare en gummiring med tupper.

Skrevet

Vi prøvde det en gang, med liten suksess... Har aldri prøvd det senere.

Skrevet

Jeg har hatt god erfaring med det. Jeg kan være følsom innerst i vagina og med den kom ikke penis så langt inn og man kunne praktisk talt kjøre enda hardere på :)

Skrevet

Jeg kjøpte det for å prøve det ut med samboeren min... Han syntes bare at det var vondt og ubehagelig, så det ble med den ene gangen...

Skrevet

Utprøvd og forkastet her.

Men - det er bare å prøve, kanskje dere får mer utbytte av det.

Jeg kjente ingenting til det jeg skulle kjenne, så den kilingen må ha vært altfor svak. Mulig det er bedre om den er batteridreven og ikke bare en gummiring med tupper.

har en batteridreven med vibrator. synes ikke det var noe særlig. har blitt med den gangen...

Skrevet

har en batteridreven med vibrator. synes ikke det var noe særlig. har blitt med den gangen...

Da skal jeg ikke kjøpe den heller, hvis den ikke var noe bedre med vibrator på.

Nei, de der ringene var kjipe greier, gitt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...