Gå til innhold

Jeg er forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest nick i neste uke
Skrevet

...............i en mann som jeg traff for to uker siden og dro på ferie med barna sine for ti dager siden. Ja ja vi hadde fire fantastiske dager sammen, og så forsvant han. I tillegg kommer han opprinnelig fra Irak og det kvalifiserer til en lang dol-tråd etter min erfaring.

Han ringte i dag for å si at han savnet meg, og jeg sa ja til at han komer til met med engang han kommer hjem og leverer barna til ekskona. So dol-beservisere hva har dere å si.....................

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

5

• flisa

2

• Maggi

2

• gripp

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg syns du skal operere katta di jeg :) og drikke rødvin.

Skrevet

Har hørt denne historien noen ganger nå... TAKE IT EASY! :)

Gjest nick i neste uke
Skrevet

Jeg syns du skal operere katta di jeg :) og drikke rødvin.

Jeg gjør begge deler i kveld, dvs. jeg har ikke katt, men drikker rødvin. ok hva er galt med å bli forelsket i en såkalt ikke...norsk ...........og hva er det...........

Gjest Simiana
Skrevet

Tipper at når han har fått sitt, så skal han på ferie igjen... eller noe sånn.

Gjest nick i neste uke
Skrevet

Har hørt denne historien noen ganger nå... TAKE IT EASY! :)

Ok han vokste opp i Afghanistan og hvor er forskjellen...................

Skrevet

Jeg gjør begge deler i kveld, dvs. jeg har ikke katt, men drikker rødvin. ok hva er galt med å bli forelsket i en såkalt ikke...norsk ...........og hva er det...........

Drekk og vær glad og elsk den du vil! :)

Gjest nick i neste uke
Skrevet

Tipper at når han har fått sitt, så skal han på ferie igjen... eller noe sånn.

Ja elelr jeg skal til Bergen eller Trondheim!

Gjest nick i neste uke
Skrevet

Drekk og vær glad og elsk den du vil! :)

'takk skal du ha, dete var det jeg trengte i kveld, ikke noe beservissersvar fra noen som ønsker en enebolig og mange barn med kolikk.................skål.

Skrevet

Selvfølgelig kan dette være seriøst ment fra hans side, åpne "gluggene" litt, kan så godt hende du har rett her, og det håper jeg du har:-)

Gjest nick i neste uke
Skrevet

Selvfølgelig kan dette være seriøst ment fra hans side, åpne "gluggene" litt, kan så godt hende du har rett her, og det håper jeg du har:-)

Hvorfor skulle det ikke være seriøst ment fra hans side,,,,,,, fordi han ikke er født i Norge??????.........du kan det ikke mene det alvorlig..........eller...har du rasistiske tanker?????????

Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være seriøst ment fra hans side,,,,,,, fordi han ikke er født i Norge??????.........du kan det ikke mene det alvorlig..........eller...har du rasistiske tanker?????????

jeg er ingen rasist, men vet ting blir komplisert når to motpunkter møtes... er de muslimer spiller familien en stor rolle, men sier ikke det er sånn for deg... om du hisser deg opp mer nå så ville jeg foreslå og ikke spørre om råd her på DOL, men leve som du vil:-) Lykke til..

Skrevet

Det er sikkert hærlig å være forelska! Lykke til:-)

Gjest nick i neste uke
Skrevet

Det er sikkert hærlig å være forelska! Lykke til:-)

Ja det er godt....;)

Gjest nick i neste uke
Skrevet

jeg er ingen rasist, men vet ting blir komplisert når to motpunkter møtes... er de muslimer spiller familien en stor rolle, men sier ikke det er sånn for deg... om du hisser deg opp mer nå så ville jeg foreslå og ikke spørre om råd her på DOL, men leve som du vil:-) Lykke til..

Du var den første til å nevne muslimer, ikke jeg ............javel hvor fikk du det fra..............

Skrevet

Det er jo alltid enkelte kvinner som liker å underkaste seg fullstendig, innordne seg et patriarkalsk regime og bli muslim (vil du gifte deg med vedkommende, må du nemlig det...som oftest).

Så er du en slik kvinne, går det sikkert strålende. I motsatt fall bør du holde deg laaaangt unna.

Skrevet

Du var den første til å nevne muslimer, ikke jeg ............javel hvor fikk du det fra..............

Fordi jeg har en venn som ble stygt såret etter et sånt bekjentskap.... har jo også lest aviser, men bevares du velger hvor du vil gå, håper du blir lykkelig, men jeg har hørt om dårlige erfaringer.. du kan være åpen og forelsket samtidig som du passer på deg selv vettu:-)

Gjest nick i neste uke
Skrevet

Det er jo alltid enkelte kvinner som liker å underkaste seg fullstendig, innordne seg et patriarkalsk regime og bli muslim (vil du gifte deg med vedkommende, må du nemlig det...som oftest).

Så er du en slik kvinne, går det sikkert strålende. I motsatt fall bør du holde deg laaaangt unna.

Hvem snakker om muslimer?????????????????????

Gjest nick i neste uke
Skrevet

Fordi jeg har en venn som ble stygt såret etter et sånt bekjentskap.... har jo også lest aviser, men bevares du velger hvor du vil gå, håper du blir lykkelig, men jeg har hørt om dårlige erfaringer.. du kan være åpen og forelsket samtidig som du passer på deg selv vettu:-)

Javel, men nevnte jeg muslimer ????????????

Skrevet

Javel, men nevnte jeg muslimer ????????????

mest sannsynlig er han det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...