Gjest Strikkelise Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Noen som har laget noe sånt? Skal i bursdag om en uke, og tror dette ville ha vært den perfekte gave;o) Noen som har en oppskrift (evt også heklet) på en fin en? Eller må jeg ta de små grå i bruk og prøve å få det til på egen hånd?? 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Har sett bilder av dem, og det får holde...........ville bare aldri gitt noe slikt i gave.........and that's it..... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 O_o Hvordan skal du vite hvor stort du skal strikke det? Enten blir det en kompliment eller en fornærmelse 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Peniser trenger ikke varmes. Det må være et penisfutteral, som er til å ikle seg når man ikke vil være helt naken i sommervarmen, vel? 0 Siter
Gjest Strikkelise Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Har sett bilder av dem, og det får holde...........ville bare aldri gitt noe slikt i gave.........and that's it..... Kjenner bursdagsbarnet godt, og er overbevist om at denne gaven kommer til å være midt i blinken! Tenker på en litt forseggjort en med fint mønster, og en liten kommentar på siden om at med alderen kommer prostatabesværet, og da er det viktig med noe som holder en varm selv om det skulle bli litt fuktig innimellom...(det er 30-årsdag). Får vel spørre mamma om hun har en oppskrift - tror hun strikket en sånn til en kompis en gang - og den gjorde stor suksess! 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Kjenner bursdagsbarnet godt, og er overbevist om at denne gaven kommer til å være midt i blinken! Tenker på en litt forseggjort en med fint mønster, og en liten kommentar på siden om at med alderen kommer prostatabesværet, og da er det viktig med noe som holder en varm selv om det skulle bli litt fuktig innimellom...(det er 30-årsdag). Får vel spørre mamma om hun har en oppskrift - tror hun strikket en sånn til en kompis en gang - og den gjorde stor suksess! Du kan jo be ham om mål av utstyret og strikke etter det;) Forstår godt hva du mener, men jeg tror ikke du trenger komplisert oppskrift. Du må gjette deg til størrelsen uansett, hvis ikke du vet om det er S, M, L eller XL. Når du har bestemt deg for en størrelse så lager du en liten prøve og regner ut strikkefastheten. Så slår du opp riktig antall masker på fire pinner og strikker til omtrent riktig lengde, da feller du av som på en lue. Lykke til;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Kjenner bursdagsbarnet godt, og er overbevist om at denne gaven kommer til å være midt i blinken! Tenker på en litt forseggjort en med fint mønster, og en liten kommentar på siden om at med alderen kommer prostatabesværet, og da er det viktig med noe som holder en varm selv om det skulle bli litt fuktig innimellom...(det er 30-årsdag). Får vel spørre mamma om hun har en oppskrift - tror hun strikket en sånn til en kompis en gang - og den gjorde stor suksess! Det verste er at jeg mener å ha sett en i selbumønster ett eller annet sted...!? Mon tro hvor det kan ha vært? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Oppskrift kan jeg ikke hjelpe med - men jeg fant i alle fall noen bilder http://www.tidfor2.no/storefront.php?pid=2690&c1=66&c2=66&c3=0 http://www.mammanett.no/mn/showpost.php?p=75910&postcount=14 http://www.sexshopen.se/cgi-private/index.cgi?id=4&l=7506 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.