Gå til innhold

FU :Hender det du blir SUR her inne?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg legger merke til at de fleste her inne pleier å "heve seg over", ikke ta det personlig og i det hele tatt være grådig modne når det kommer til divergens og uenighet på forumene;-)

Jeg, derimot, er UMODEN,jeg innrømmer det:-o

Jeg blir innimellom SUR... Og sint, og til og med litt lei meg over enkelte holdninger.

Jeg SKJØNNER ikke folk som ikke har forståelse og medfølelse med dyr. Sånn for elsempel...Da får jeg helt klump i halsen. (jeg er så glad i dyr!)

Og jeg SKJØNNER ikke folk som prediker trang og ukomfortabel seksuaslmoral.Og som er i mot abort og slikt..Det gjør meg sint. Mere sånn for eksempel.

All sånt Høybråtenkjør generelt, det gjør meg både sint og sur.

Og pur dumhet;-) Det er provoserende.

Hva med dere..? :-) Beholder dere roen i enhver diskusjon, eller hender det pannen blir nyvet og pulsen høy? ;-)Og at dere rett & slett blir litt sure på folk og meningene deres?

Blir du sur eller er du "voksen og moden"?

:-)

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

34

• Freya

10

• Prozak

10

• favn

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest isbjørnen
Skrevet

Kjeder du deg i kveld........... ja det var min første tanke......jeg vet at amerikaneren er langt vekk;)

Skrevet

Tror vi to kunne blitt et radarpar!! hehe

Sikkert og visst du har nok vett til å blåse ut dine meninger, takk for at du gjør det:-)

Skrevet

Klarer ikke la være å bli sur av og til, nei :-p

Blir ikke så mye sur for hva folk mener eller står for (det er jo så mange skrullinger her...) men mest av sånne som bare IKKE KAN innrømme at de ikke alltid vet best, og at de kanskje til og med kan ta feil inni mellom.

Og dem er det jo endel av her.. :-p

laguna1365380434
Skrevet

Tror vi to kunne blitt et radarpar!! hehe

Sikkert og visst du har nok vett til å blåse ut dine meninger, takk for at du gjør det:-)

Lige måde! Jeg ble blid igjen når jeg fant deg i "kattetråden"..:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg reagerer med følelser på mye her inne, det er vel da bare menneskelig, eller?

Men jeg vikler meg sjelden inn i svære diskusjoner, om jeg ikke brenner voldsomt for noe da.

Det er pga at jeg ofte da skriver før jeg tenker, og får ikke poenget mitt bra nok frem.

Men jeg er nok litt hårsår innimellom her inne ja. Tegn på at jeg har følelser det :-)

Skrevet

Nei, tja, jo kanskje...

Jeg er så blåøyd at jeg tror folk mener det de skriver. Noen ganger er jeg i det hjørnet at jeg blåser i hva folk måtte mene om dette og hint, men som regel tenker jeg igjennom det jeg leser.

Slikt som provoserer meg er at dønn ærlige, sjelevrengende innlegg får dritt til svar. Det synes jeg blir helt feil.

Jeg lar meg provosere av innlegg jeg finner rasistiske.

Jeg prøver å tenke igjennom hvordan jeg skal få frem tonefallet i mine egne innlegg, slik at de ikke blir misforstått. Må innrømme at jeg har bommet et par ganger, senest nå nylig. Da hørtes jeg ut som ei sur kjerring med pms opphøyd i 5. i et svar til Velouria. (Beklager den, V!)Det syntes jeg var leit.

Så jo, følelser er inne i bildet på DOL også :)

laguna1365380434
Skrevet

Klarer ikke la være å bli sur av og til, nei :-p

Blir ikke så mye sur for hva folk mener eller står for (det er jo så mange skrullinger her...) men mest av sånne som bare IKKE KAN innrømme at de ikke alltid vet best, og at de kanskje til og med kan ta feil inni mellom.

Og dem er det jo endel av her.. :-p

Sant nok! ;-)

Men jeg er ikke bedre enn at jeg blir direkte sur på folk og, og hva de mener og hva de står for, jeg da..;-)

Jeg kan nok være litt smålig.Men pokker heller! Folk ass! Innimellom..;-)

Skrevet

Lige måde! Jeg ble blid igjen når jeg fant deg i "kattetråden"..:-)

MJAU;-) hehehe

Skrevet

*LOL* :-D

Dritmorom, Freya..:-)

Og det var ikke for å mobbe handikappede, altså. :)

Skrevet

Sant nok! ;-)

Men jeg er ikke bedre enn at jeg blir direkte sur på folk og, og hva de mener og hva de står for, jeg da..;-)

Jeg kan nok være litt smålig.Men pokker heller! Folk ass! Innimellom..;-)

Jah... Men det er moro óg :-p

Forresten - jeg ble skikkelig sur på en her som en periode fotfulgte meg gjennom forum og slang møkk i alle tråder jeg skrev i. Da stakk jeg til slutt og ble borte et par år... Det var bare skikkelig kjipt og plagsomt.

*kikke seg nervøst rundt...*

laguna1365380434
Skrevet

Og det var ikke for å mobbe handikappede, altså. :)

Ikke litt engang? ;-)

Den var uansett jævlig morsom! :-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Det er noen mennesker som gjør meg så oppgitt at jeg aldri leser innleggene deres (og skulle virkelig ønske de ikke svarte på mine..)

Jeg er bare glad jeg ikke har slike personer i omgangskretsen min.

Så nei, blir ikke sur..bare fryktelig lei av dem. Er jeg i det godmodige hjørnet, klarer jeg å stable sammen litt medlidenhet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er nok ikke voksen og moden, men jeg blir ikke sur heller.

Koser meg, når jeg havner i en skikkelig diskusjon.

Men blir irritert, når noen begynner slik:Si meg hvor gammel er du?

Eller slik: Stikk fingern i rævva og kjenn etter hvor du er!

Da ser jeg rødt!

Skrevet

Ikke litt engang? ;-)

Den var uansett jævlig morsom! :-)

Hihihi...

Den ER det. :)

Og den er god å tenke på når det går litt hett for seg her inne. ;)

Skrevet

Da får jeg være sur da: Jeg synes den var litt stygg - og ikke morsom.

Det er lov, det. :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg blir sur og fornærmet og sint og oppriktig glad - om hverandre :)

Men det er vel det en god diskusjon handler om? Nyansene?

For meg blir det hvertfall ikke en skikkelig diskusjon før jeg virkelig har engeasjert meg, og da er følelsene engasjerte også!

Men det er jeg irriterer meg mest over er de som svarer meg umodent og kritiserende når jeg har ytrert en mening. Når noen skriver inn med noe de lurer på - og jeg svarer ærlig, og så får skikkelig pepper for meningen min :)

F.eks om våtservietter, klær, kontantstøtte eller andre ting som omhandler våre søte små - det er som oftest da jeg får unngjelde.

Men med tiden har jeg blitt flinkere til å overse endel ting som jeg innser kun er skrevet fordi andre blir sure - og ikke egentlig er særlig veloverveid. Man blir jo bedre på ting etterhvert :)

Men ja, jeg blir sur :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...