Gå til innhold

FU :Hender det du blir SUR her inne?

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

34

• Freya

10

• Prozak

10

• favn

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kanskje. Selv fant jeg kombinasjonen av foto, fototekst og framlegget ikke-bra.

Men du, nå lar vi det ligge. Jeg _vet_ jo at du er snill som dagen er lang :)

Bra. :)

Det var jo ikke vondt ment, og det har du heldigvis skjønt. :)

Skrevet

Det er skjeldent jeg blir _sur_, men jeg reagerer ofte på innlegg ved å bli glad, lei, overgitt, frustrert, overrasket og sånn.

Jeg kan også engasjere meg sterkt i debatter hvis det er noe jeg har meninger om.

Men jeg reagerer kanskje oftest med latter, det er mange artige innlegg også :D

Alt i alt er DOL en gøy og ofte lærerik plass å være!

(Særlig når man har en mann som er borte to uker av gangen - da er DOL faktisk godt selskap på en ensom kveld)

Skrevet

Jeg blir aldri sur for andres meninger. Jeg og min beste veninne har veldig ulike meninger om saker og ting men du verden så bra vi går sammen for det. Hun stemmer f.eks SV og jeg Fr.p.

De verste folka jeg vet om er hovmodige folk og de er det mange av her innpå. Jeg diskuterer derfor lite her.

Å bli sur på andre fordi de har et annet verdisyn synes jeg virker barnslig. Du skriver du er så glad i dyr og flott det. Men ikke glem at noen også kan være veldig glad i små ufødte barn og er derfor i mot abort. Man ser forskjellig på saker og ting og det bør respekteres.

Skrevet

Jeg blir aldri sur for andres meninger. Jeg og min beste veninne har veldig ulike meninger om saker og ting men du verden så bra vi går sammen for det. Hun stemmer f.eks SV og jeg Fr.p.

De verste folka jeg vet om er hovmodige folk og de er det mange av her innpå. Jeg diskuterer derfor lite her.

Å bli sur på andre fordi de har et annet verdisyn synes jeg virker barnslig. Du skriver du er så glad i dyr og flott det. Men ikke glem at noen også kan være veldig glad i små ufødte barn og er derfor i mot abort. Man ser forskjellig på saker og ting og det bør respekteres.

Godt sagt :)

laguna1365380434
Skrevet

Nei, enkelte meninger klarer jeg ikke å respektere, og det er jeg faktisk glad for:-o

Vrøvlete abortteori foresten..Illustrates my point excatly!

Å være glad i småbarn har ingenting med noen abortdiskusjon å gjøre.

Mener du at folk som mener retten til selvbestemt abort er en god ting ikke er glad i unger?

Sånne synspunkter gjør meg faktisk SUR..Fordi det blir så..fjernt.

Og ikke gidder jeg å late som om det ikke provoserer meg heller..Jeg synes folk nemlig folk som på død og liv skal være så jævla tolerante og modne er litt blæh og.

:-P

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er ikke voksen og moden nei, det hender jeg blir rasende over enkelte innlegg her inne. Og så furten at jeg stopper å lese her noen dager :o)

Jeg også! Selvom jeg sjelden klarer å furte nok til å ikke skrive her da..;-)

Men jeg kan jaggu finne på å bære nag til enkelte nick og synes de er sååå teite..:-o

laguna1365380434
Skrevet

Det er skjeldent jeg blir _sur_, men jeg reagerer ofte på innlegg ved å bli glad, lei, overgitt, frustrert, overrasket og sånn.

Jeg kan også engasjere meg sterkt i debatter hvis det er noe jeg har meninger om.

Men jeg reagerer kanskje oftest med latter, det er mange artige innlegg også :D

Alt i alt er DOL en gøy og ofte lærerik plass å være!

(Særlig når man har en mann som er borte to uker av gangen - da er DOL faktisk godt selskap på en ensom kveld)

Det er definitivt flest koselige og morsomme innlegg og folk, det er jeg enig i.

laguna1365380434
Skrevet

Næææ...blir nok ikke sur nei, men kan nok føle meg litt "oppgitt", "overveldet" ol. iblandt :)

Mest "sinne" føler jeg når noen litt uerfarne eller "dumme" spørsmål får idiotiske dumme svar. Da er jeg nok litt kjappt frempå for å "forsvare".

Klarer i det store og meste å forholde meg rolig til innleggene her inne, noen ganger mer engasjert, men det går ikke utover dagliglivet mitt for å si det sånn ;)

Nei, det går vel ikke akkurat ut over dagliglivet mitt heller..Det får da være måte på, frustrasjonen min over dolere tar jeg ut på dol. Ærlig talt..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Klart jeg blir sur, irritert, forbanna etc. Men også glad og i godt humør =) Jeg lever meg inn i dol ;)

Jupp..Jeg også! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Ja-kan blir _mektig_ irritert-Grufullt irritert, og det værste er jo at jeg sitter her å irritere meg over et mennesk som sikkert befinner seg laaangt vekke fra meg-

Hater virkelig forl så må provorsere..Skal ikke nevne navn her innefra-men leste dere mitt innlegg om pusekatten min tror jeg alle forstår....

Møkkamann..... FAEN....Hehe, litt sinna igjen jeg..... AAARrrrrrgggggg

Jeg var også sur i den tråden..Det så du sikkert. Sur på din side da..:-)

Går det bra med pus?

Skrevet

Nei, enkelte meninger klarer jeg ikke å respektere, og det er jeg faktisk glad for:-o

Vrøvlete abortteori foresten..Illustrates my point excatly!

Å være glad i småbarn har ingenting med noen abortdiskusjon å gjøre.

Mener du at folk som mener retten til selvbestemt abort er en god ting ikke er glad i unger?

Sånne synspunkter gjør meg faktisk SUR..Fordi det blir så..fjernt.

Og ikke gidder jeg å late som om det ikke provoserer meg heller..Jeg synes folk nemlig folk som på død og liv skal være så jævla tolerante og modne er litt blæh og.

:-P

"Mener du at folk som mener retten til selvbestemt abort er en god ting ikke er glad i unger?"

Jeg skrev at det går også ann å være glad i det ufødte barn. Jeg synes det er vondt å tenke på at de små søte fostrene blir drept. Ved kirurgisk abort blir de bare revet i stykket selv om de er mennesker med armer og føtter og nerver som meg og deg. At andre ikke reagerer på at slike grusomme ting skjer synes jeg er følelsesløst.

Skrevet

"Mener du at folk som mener retten til selvbestemt abort er en god ting ikke er glad i unger?"

Jeg skrev at det går også ann å være glad i det ufødte barn. Jeg synes det er vondt å tenke på at de små søte fostrene blir drept. Ved kirurgisk abort blir de bare revet i stykket selv om de er mennesker med armer og føtter og nerver som meg og deg. At andre ikke reagerer på at slike grusomme ting skjer synes jeg er følelsesløst.

Enig igjen!

Skrevet

Blir sjeldent sur, men det er ikke få ganger jeg har fått en litt sånn..."er det virkelig mulig?" følelse...

Skrevet

Det er da heller ingen som forlanger at du skal ta abort hvis du blir gravid.

Selvbestemt betyr akkurat det det sier. Det er ingen tvang for noen.

Skrevet

Sant nok! ;-)

Men jeg er ikke bedre enn at jeg blir direkte sur på folk og, og hva de mener og hva de står for, jeg da..;-)

Jeg kan nok være litt smålig.Men pokker heller! Folk ass! Innimellom..;-)

Om noen blir sure bare fordi jeg mener noe annet enn de så får de bare være sure. Før kunne jeg bli usikker av sånne men nå lar jeg meg ikke manipulere. Jeg har da lov til å mene hve jeg vil. Jeg synes at folk som blir så lett sure er utrivelige folk å være sammen med. De skal jammen være glade om noen gidder å prate med dem.

laguna1365380434
Skrevet

Om noen blir sure bare fordi jeg mener noe annet enn de så får de bare være sure. Før kunne jeg bli usikker av sånne men nå lar jeg meg ikke manipulere. Jeg har da lov til å mene hve jeg vil. Jeg synes at folk som blir så lett sure er utrivelige folk å være sammen med. De skal jammen være glade om noen gidder å prate med dem.

Masse hyggelige folk som prater med meg..:-)

Jeg synes ikke folk som har noen av meningene listet ovenfor er så veldige hyggelige, og de må gjerne la være for min del.

Skrevet

Masse hyggelige folk som prater med meg..:-)

Jeg synes ikke folk som har noen av meningene listet ovenfor er så veldige hyggelige, og de må gjerne la være for min del.

Så alle som ikke er dyreelskere, eller folk som er abortmotstandere er ikke koselige å prate med?

Det var da voldsomt til generalisering.

laguna1365380434
Skrevet

Så alle som ikke er dyreelskere, eller folk som er abortmotstandere er ikke koselige å prate med?

Det var da voldsomt til generalisering.

Jeg synes begge deler er veldig usympatisk ja..Helt på grensen til det utilgivelige, om ikke langt over.

Jeg synes det er ekle, kalde holdninger og jeg har aldri likt noen som har dem noe særlig godt.

Med ett untak..En fyr jeg kjenner var i mot selvbestemt abort en stund, men bare fordi han var uopplyst og født katolikk og dermed disponert til forutintatte holdninger rundt dette..Han tok til vett.

Det er ikke naturlig å gå rundt å like absolutt alle andre, og har folk fundamentalt andre verdier og holdninger enn meg er det mulig jeg finner dem usympatiske. Det er da ikke så rart?

Skrevet

Jeg synes begge deler er veldig usympatisk ja..Helt på grensen til det utilgivelige, om ikke langt over.

Jeg synes det er ekle, kalde holdninger og jeg har aldri likt noen som har dem noe særlig godt.

Med ett untak..En fyr jeg kjenner var i mot selvbestemt abort en stund, men bare fordi han var uopplyst og født katolikk og dermed disponert til forutintatte holdninger rundt dette..Han tok til vett.

Det er ikke naturlig å gå rundt å like absolutt alle andre, og har folk fundamentalt andre verdier og holdninger enn meg er det mulig jeg finner dem usympatiske. Det er da ikke så rart?

Ok. Så jeg er usympatisk og har ekle, kalde holdninger fordi jeg er abortmotstander?

Litt svart-hvitt, kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...