Gå til innhold

Anbefalte innlegg

rosi1365379983

Hei igjen!

I mitt forrige innlegg om PROGESTERONVERDIER OG GRAVIDITET glemte jeg et spørsmål.

Jeg har en hjerte-rytmeforstyrrelse: AV-nodal re-entry tacycardi (har vært til utredning). Jeg er ikke veldig plaget, men har mellom 4-6 anfall i året. Da kan jeg få en puls på 300 slag PR minutt. Dette går ikke over av seg selv, så jeg må da på legevakta for å få en normal hjerterytme igjen. Dessverre skjedde dette på dag 25 (det viste seg altså senere at jeg var gravid). Jeg fikk 1 1/2 sprøyte med verakard på legevakta (vet ikke sikkert hvor mange mg det dreid seg om, men det var kanskje 120 mg).

1: Jeg lurer selvagt på om dette kan ha noen uheldige konsekvenser for min graviditet. Egget hadde jo sannsynligvis festet seg for noen dager siden.

Venter spent på svar!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19413-verakard/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...