Gjest Persille Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Jeg leser Trude Mosues artikkel i VG på lørdag om jeg kjøper avis - og synes den er veldig bra Men; for en tid tilbake var hun høygravid, med enkelte problemer, med 3. "mann". Og nå er verken graviditeten eller barnet nevnt noen gang? Har hun et barn hun ikke snakker om, eller gikk noe forferdelig galt? Hvis noen vet da... 0 Siter
Gjest vært oppe før Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2447912 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2447912 Men nå har hun fått en til,., 0 Siter
Champagne Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Men nå har hun fått en til,., Hun ser veldig søt og snill ut. Tror hun er en sånn som hele tiden må få flere barn, bytte hjem og få flere dyr, fordi DA blir alt perfekt da.. Da vil jeg ikke krangle med ektemannen, være sliten, misfornøyd, og DA vil jeg finne lykken. Noen får aldri roen, og jeg tror hun er sånn. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hun ser veldig søt og snill ut. Tror hun er en sånn som hele tiden må få flere barn, bytte hjem og få flere dyr, fordi DA blir alt perfekt da.. Da vil jeg ikke krangle med ektemannen, være sliten, misfornøyd, og DA vil jeg finne lykken. Noen får aldri roen, og jeg tror hun er sånn. Ja, noen ganger lurer jeg på hvordan hun overlever i alt kaoset av barn, dyr, jobb, hjem og sikkert mange ekstrajobber. Skulle vært kjekt å være flue på veggen hjemme der gitt ;-) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Ja, noen ganger lurer jeg på hvordan hun overlever i alt kaoset av barn, dyr, jobb, hjem og sikkert mange ekstrajobber. Skulle vært kjekt å være flue på veggen hjemme der gitt ;-) Men så har hun jo praktikant da:)+ at moren også hjelper til . Det hjelper vel litt tenker jeg 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Hun har 3 barn nå, den minste født i April (keiserinnne Hilda) Hvorfor den ikke er nevnt i det siste vet jeg ikke.Kan godt hende at hun er gravid igjen, 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Men så har hun jo praktikant da:)+ at moren også hjelper til . Det hjelper vel litt tenker jeg Stemmer det! Ja, da virker det ikke fullt så håpløst lenger:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.