Gå til innhold

Hovedstadens "nye" horer

Anbefalte innlegg

Gjest Fristelsen er vanskelig

Her kommer et innlegg som kommer til å sette fart i rødstrømper og mannens bedre halvdel.

Jeg er en mann i 30-årene som aldri har vært utro mot noen av mine kjærester. Jeg byttet forleden jobb og på den nye arbeidplassen er det mange maskuline menn, de fleste godt gifte med hus, hytte, stasjonsvogn, hund etc. En dag kom vi i snakk om temaet "horer", hvorav mange av mennene sa at de stadig vekk tar seg en kosestund i baksetet på vippetangen. Jeg ble mildt sagt overrasket over hvor mange som "åpent" på arbeidplassen sa at de hadde hatt henne, henne og henne.

Jeg har alltid sett på horer som vinglete, møkkete, stygge, ja du vet sikkert selv hvordan de ser ut. Jeg ble så nysgjerrig at jeg bestemte meg for å se over "varene" som dagens horer leverer. Jeg tok meg turen ned til området rundt Akershus festning en solrik ettermiddag og fikk mildt sagt sjokk. Der stod de på rekke og rad og eksponerte seg selv langs bilparkeringen. Jeg hadde i forkant sett for meg noen "støgge" eksemplarer av kvinnerasen, men der tok jeg grundig feil! Noen unntak var det riktignok, men svært mange av dem var unge, pene jenter med noen fantastiske kropper!!

Plutselig skjønte jeg hvorfor gutta på jobben "jobber" overtid fra tid til annen. Der var det kvinner i vanlig klær, med vanlige kroppsholdninger, som "visstnok" gleder menn for en hyggelig totalsum.

Jeg har ikke greid å få dette ut av hodet, og tankene min svinner stadig vekk til hva jeg oppdaget denne vakre ettermiddagen i juli måned. Nå lurer jeg selv på om jeg også skal ta på meg noen timer med overtid, bare for å lette på trykket.

Sender derfor ut noen spørsmål til dere menn som har vært der;

bør jeg, eller ei? samvittigheten etterpå? hva bør jeg passe på?

Gris? Rasshøl? Ja, jeg er vel kanskje det, akkurat som så veldig mange andre menn.

Forresten, vet du hva mannen din gjør før eller etter jobb, eller kanskje i lunsjpausen?

Fristelsen er der, hele tiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194140-hovedstadens-nye-horer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• Lillemus

6

• Dorthe

2

• damedame

2

Mest aktive i denne tråden

Tja...jeg vil ikke generalisere og fordømme folk som kjøper sex. Men jeg har litt kjennskap til "bordell-bransjen". Jeg har selv kjent to jenter som jobbet i Munkedamsveien i Oslo (det var da et rent thai-dame-bordell), og var og besøkte de der en gang (nei, jeg var ikke der og kjøpte sex). Men jeg må si jeg fikk avsmak av stedet, og mine fordommer mot enkelte "horekunder" ble ikke akkurat avkreftet, for å si det slik.

Men jeg fordømmer hverken de som kjøper eller de som selger sex. De vanlige argumentene mot er altfor unyanserte og basert på lite kunnskap om mangfoldet i bransjen. Men jeg ønsker ikke noen personlig befatning med det.

"..................................."

ShitDiddelyDo

Jeg ville ikke blitt overrasket

hvis halve jobben min kjøpte horer. Jeg gikk selv bortover Tollbugata for et par timer siden, og så hvordan det regelrett krydde av nydelige afrikanske jenter som kastet seg over det som var av mannfolk.

Når man i tillegg vet at det finnes mer enn 20 massasjeinstitutter i Oslo, alle steder hvor kundene nærmest står i kø hele døgnet (spør en hvilken som helst taxisjøfør og du vil få vite hvor stedene er, og du vil få vite hvor mange de kjører ditt - eventuelt se med egne øyne hvordan mannfolka renner ned dørene der), så det sier seg selv at markedet er sinnssykt stort, og at ufattelig mange gifte, ugifte, single, gud-vet, kjøper sex med gjevne mellomrom.

Det var sånn i gamledager også. Selv før de pene jentene fra Afrika kom.

Så i en så liten hovedstad som Oslo, men likevel med noe som sikkert nærmer seg et femsifret antall horer, sier det seg selv at det er mer enn en brøkdel lugubre dvaskinger som kjøper sex.

ShitDiddelyDo

Glemte å svare på spørsmålet ditt:

Du bør ikke pule en hore. Faren for at dama har hiv er langt større enn at norske jenter har det. Faren for at du puler en dame etter å ha vært uheldig og fått hiv er stor. Faren for at hun kanskje sprer faenskapet videre er tilstede.

Til slutt kan det gå utover meg.

Det er faen meg nok folk som puler horer om ikke du også sksl begynne å gjøre det.

Gjør som meg: Blir det ikke noe på det tar du deg en runk!

Gratis er det også.

Annonse

Vil bare si at dersom kjæresten min hadde hatt et sidesprang med en "vanlig" kvinne så kunne jeg vurdert å tilgi ham, hadde han kjøpt seg ei hore så hadde det vært tupp i ræva og på hodet ut av forholdet umiddelbart.

Både det å støtte en så skitten industri og med den sykdomsfaren det innebærer så hadde det vært totalt forkastelig synes jeg.

Det der er selvfølgelig grusomt, og et problem som bare har eskalert de siste årene. Men det er viktig å også ta med i beregningen at det finnes prostituerte som hverken er slaver eller heroinmisbrukere.

"....................................."

Det der er selvfølgelig grusomt, og et problem som bare har eskalert de siste årene. Men det er viktig å også ta med i beregningen at det finnes prostituerte som hverken er slaver eller heroinmisbrukere.

Joda, men uansett - hva er stasen med å putte tissen inn i et høl hvor tusenvis av menn har vært før deg?!

Jeg mener ikke at man skal være jomfru altså, men....

De menn som må ut på gata for å kjøpe sex av unge vakkre horer, er ikke mye til mannfolk når de ikke finne fram sexgleden i forholdet sitt eller om de er singel ikke klarer å finne seg et kvinnfolk til felles glede engang i blandt uten å måtte betale for det. Dessuten er det vel ingen grunn til å gjennta noe som alle vet, at horene sprer allslags smitte og fanskap gjennom sine kunder. Nei her finnes det ikke mye mellom ørene spør du meg. En annen ting; du lurer på om kjærestene hjemme vet hva mennene driver med når de jobber overtid? Vet mennene hva deres kjærester driver med mens de er hjemme "alene"? Kanskje koser de seg med sex og det helt gratis????

Gjest Pedroen

De menn som må ut på gata for å kjøpe sex av unge vakkre horer, er ikke mye til mannfolk når de ikke finne fram sexgleden i forholdet sitt eller om de er singel ikke klarer å finne seg et kvinnfolk til felles glede engang i blandt uten å måtte betale for det. Dessuten er det vel ingen grunn til å gjennta noe som alle vet, at horene sprer allslags smitte og fanskap gjennom sine kunder. Nei her finnes det ikke mye mellom ørene spør du meg. En annen ting; du lurer på om kjærestene hjemme vet hva mennene driver med når de jobber overtid? Vet mennene hva deres kjærester driver med mens de er hjemme "alene"? Kanskje koser de seg med sex og det helt gratis????

Tror drubaduren selv har svært lyst på en hore jeg.....

Joda, men uansett - hva er stasen med å putte tissen inn i et høl hvor tusenvis av menn har vært før deg?!

Jeg mener ikke at man skal være jomfru altså, men....

Ja, for all del. Jeg har ingen interesse av prostituerte selv.

"..................................."

Annonse

Joda, men de er i absolutt mindretall, og jeg tror neppe så mange av de frekventerer hovedstadens gater...

Hvis du får lettet trykket så lite hjemme at du må ty til horer, så kanskje du skulle bytte dame? Både for hennes del (blir bedratt, få aids eller andre sykdommer, og tror at en så kysnisk mann elsker henne) og din del, som da kan få den du får "lettet" trykket med!

Skjønner ikke at noen ønsker å skade en kjæreste så ille følelsemessig.

Tror drubaduren selv har svært lyst på en hore jeg.....

Ja du trodde vel det.....

Er ikke verden full av villige tiltrekkende damer som ikke selger sine tjenester,, med fare for alvorlige sykdommer m.m.? Nei "trubaduren" trenger ikke sette helsen sin i fare for litt sex. Det er kanskje bedre å tenke med hodet i blandt en med underlivet. Dessuten var det herlig med et ettermiddagsnummer i dag, og det uten å måtte gå ut for å finne meg en hore.

Ja du trodde vel det.....

Er ikke verden full av villige tiltrekkende damer som ikke selger sine tjenester,, med fare for alvorlige sykdommer m.m.? Nei "trubaduren" trenger ikke sette helsen sin i fare for litt sex. Det er kanskje bedre å tenke med hodet i blandt en med underlivet. Dessuten var det herlig med et ettermiddagsnummer i dag, og det uten å måtte gå ut for å finne meg en hore.

"Dessuten var det herlig med et ettermiddagsnummer i dag, og det uten å måtte gå ut for å finne meg en hore."

Å, steike! Har du fått sex?!?! På ordentlig??!?!!

Gratulerer - du og hundrevis av millioner andre :-)

".................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...