Gå til innhold

Gikk alle og la seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble så stille jo...

Og klokka er bare halv to! *snurt*

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har ikke lagt meg ennå, men det er ikke så mye liv i meg for det. Er sprengmett etter å ha overspist meg på taco-nachos, så jeg sitter her med buksesmekken vid åpen.

Jeg sitter også her og er rimelig irritert. Sambo sitter og taster og taster og taster på dataen ved siden av her, noe han forøvrig gjør HVER dag, men synes det er litt unødvendig på en lørdag kveld da. Og jeg har kommet til det stadium at jeg virkelig dypt og inderlig _hater_ lyden av tastaturtasting. Den lyden irriterer meg dypt inn i sjelen. Han skriver så hardt og så fort og kontinuerlig så det snart rabler for meg.

Får gå og legge meg jeg tror jeg.

Skrevet

Jeg har ikke lagt meg ennå, men det er ikke så mye liv i meg for det. Er sprengmett etter å ha overspist meg på taco-nachos, så jeg sitter her med buksesmekken vid åpen.

Jeg sitter også her og er rimelig irritert. Sambo sitter og taster og taster og taster på dataen ved siden av her, noe han forøvrig gjør HVER dag, men synes det er litt unødvendig på en lørdag kveld da. Og jeg har kommet til det stadium at jeg virkelig dypt og inderlig _hater_ lyden av tastaturtasting. Den lyden irriterer meg dypt inn i sjelen. Han skriver så hardt og så fort og kontinuerlig så det snart rabler for meg.

Får gå og legge meg jeg tror jeg.

Hihi... Du får kjøpe et lydløst tastatur til ham til jul da. :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Hihi... Du får kjøpe et lydløst tastatur til ham til jul da. :)

Vi var faktisk på Clas Ohlson i den hensikt å kjøpe et lydløst tastatur. I butikken virket det ganske så lydløst, stille i hvertfall. Men det var billig da, 130 kroner eller noe. Men her i stua er det langt fra lydløst. Tastaturer er en forbruksvare her i huset, så dumt å kjøpe noe alt for dyre greier.

Skrevet

Vi var faktisk på Clas Ohlson i den hensikt å kjøpe et lydløst tastatur. I butikken virket det ganske så lydløst, stille i hvertfall. Men det var billig da, 130 kroner eller noe. Men her i stua er det langt fra lydløst. Tastaturer er en forbruksvare her i huset, så dumt å kjøpe noe alt for dyre greier.

Mye som kan være lydløst midt på dagen, men bråke noe infernalsk når det er helt stille om kvelden. :)

Jeg klarer ikke å sovne når det er den minste tikking fra klokker på soverommet. Jeg skulle kjøpe meg en veggklokke på Clas Ohlsson en gang, og da måtte jeg få prøve den i butikken for å høre om den tikket. Hihi. :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Mye som kan være lydløst midt på dagen, men bråke noe infernalsk når det er helt stille om kvelden. :)

Jeg klarer ikke å sovne når det er den minste tikking fra klokker på soverommet. Jeg skulle kjøpe meg en veggklokke på Clas Ohlsson en gang, og da måtte jeg få prøve den i butikken for å høre om den tikket. Hihi. :)

Men så tikket den ikke i butikken, men tikket som et uvær hjemme? Hehe.

Synes tikking er kos å høre på jeg. Men nå er jeg oppvokst med en svær ding-ding klokke da, som tikket og dinget hver halvtime. Denne hang forsåvidt i stua da, men kunne høres i hele kåken.. vel, ikke tikkingen akkurat da. Overnattingsgjester våknet hver bidige halvtime natta igjennom, men jeg sov som en stein, jeg hørte det ikke, det var jo lyden av "hjemme". Hehe, artig å tenke på.

Skrevet

Men så tikket den ikke i butikken, men tikket som et uvær hjemme? Hehe.

Synes tikking er kos å høre på jeg. Men nå er jeg oppvokst med en svær ding-ding klokke da, som tikket og dinget hver halvtime. Denne hang forsåvidt i stua da, men kunne høres i hele kåken.. vel, ikke tikkingen akkurat da. Overnattingsgjester våknet hver bidige halvtime natta igjennom, men jeg sov som en stein, jeg hørte det ikke, det var jo lyden av "hjemme". Hehe, artig å tenke på.

Blir alltid sprø av tikking! :)

Klokka tikket ikke i butikken, og ikke hjemme heller. Kunne kanskje høre den *såvidt* hvis det var heeeelt stille, men det gikk altså bra. :)

Skrevet

Tror jammen jeg var i seng klokken elleve i går jeg.

Skrevet

Sånn som meg du. Derfor har jeg digital klokkeradio på soverommet. :o) Tikkingen i stua gjør meg ingenting.

Skrevet

Gubben dro meg med på tur ut - så vi gikk og gikk i stedet.

Skrevet

Gubben dro meg med på tur ut - så vi gikk og gikk i stedet.

Det kan det være mening i! :)

Skrevet

Sånn som meg du. Derfor har jeg digital klokkeradio på soverommet. :o) Tikkingen i stua gjør meg ingenting.

Jeg har også digital klokkeradio på soverommet. (Den veggklokka var i mine hybel-dager.) :)

Skrevet

Nope, noen var ute og jobbet :P

Det skulle egentlig jeg også ha gjort i natt, men jeg har ferie! Juhuuu! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...