amber sun Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg er også oppe! Utrolig nok ,siden vi til og med har barnefri. Men - jeg er oppe fordi jeg skal avgårde tidlig for å ta bilder på stranda, og da er lyset nå om morgenen annerledes enn senere på dagen. Ha en strålende dag! :-D 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg er også oppe! Utrolig nok ,siden vi til og med har barnefri. Men - jeg er oppe fordi jeg skal avgårde tidlig for å ta bilder på stranda, og da er lyset nå om morgenen annerledes enn senere på dagen. Ha en strålende dag! :-D ÅÅ, det hørtes artig ut! Håper du får noen fine 'skudd'! Du kunne legge dem ut på en side med link her? Hvsi du ikke skal selge dem da. 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jaja. Sov formiddagslur på den tida jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 ÅÅ, det hørtes artig ut! Håper du får noen fine 'skudd'! Du kunne legge dem ut på en side med link her? Hvsi du ikke skal selge dem da. Ååå jeg har tatt masse bilder nå! :-D Kommer nok bare til å legge ut noe på msn, jeg har ikke noen hjemmesider å legge ut på som jeg kan linke til her på dol. Men jeg tror det ble flere fine bilder, vi holder akkurat på å få dem over på pc'en nå. Og så fikk jeg et innfall, hadde lyst til å bade. Det var litt sol, vannet var fristende, og jeg tenkte hvorfor ikke? Av med klærne og uti til et kort bad i sjøen på Hellestø. *S* Kjempegøy! En burde følge innfall oftere! 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Ååå jeg har tatt masse bilder nå! :-D Kommer nok bare til å legge ut noe på msn, jeg har ikke noen hjemmesider å legge ut på som jeg kan linke til her på dol. Men jeg tror det ble flere fine bilder, vi holder akkurat på å få dem over på pc'en nå. Og så fikk jeg et innfall, hadde lyst til å bade. Det var litt sol, vannet var fristende, og jeg tenkte hvorfor ikke? Av med klærne og uti til et kort bad i sjøen på Hellestø. *S* Kjempegøy! En burde følge innfall oftere! Hellestø er nyydelig, men tipper det var iiiiskaldt i vannet ! 0 Siter
amber sun Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hellestø er nyydelig, men tipper det var iiiiskaldt i vannet ! Det var faktisk ikke så kaldt, hehe. Og så fant jeg ut at det var på Sele, ikke Hellestø 0 Siter
Line Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hehe... har vært innom et par ganger i løpet av natta jeg og. Jobbet både dag- og nattevakt, 17 timer i strekk. Da er det kjekt å ha Dol i små pauser, når ingen andre står rundt og smugtitter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.