Gå til innhold

Jøss, søndag og kl. er bare 0834

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også oppe! Utrolig nok ,siden vi til og med har barnefri.

Men - jeg er oppe fordi jeg skal avgårde tidlig for å ta bilder på stranda, og da er lyset nå om morgenen annerledes enn senere på dagen.

Ha en strålende dag! :-D

Skrevet

Jeg er også oppe! Utrolig nok ,siden vi til og med har barnefri.

Men - jeg er oppe fordi jeg skal avgårde tidlig for å ta bilder på stranda, og da er lyset nå om morgenen annerledes enn senere på dagen.

Ha en strålende dag! :-D

ÅÅ, det hørtes artig ut! Håper du får noen fine 'skudd'! Du kunne legge dem ut på en side med link her? Hvsi du ikke skal selge dem da.

Skrevet

ÅÅ, det hørtes artig ut! Håper du får noen fine 'skudd'! Du kunne legge dem ut på en side med link her? Hvsi du ikke skal selge dem da.

Ååå jeg har tatt masse bilder nå! :-D

Kommer nok bare til å legge ut noe på msn, jeg har ikke noen hjemmesider å legge ut på som jeg kan linke til her på dol.

Men jeg tror det ble flere fine bilder, vi holder akkurat på å få dem over på pc'en nå.

Og så fikk jeg et innfall, hadde lyst til å bade. Det var litt sol, vannet var fristende, og jeg tenkte hvorfor ikke? Av med klærne og uti til et kort bad i sjøen på Hellestø. *S*

Kjempegøy!

En burde følge innfall oftere!

:)

Gjest Simiana
Skrevet

Ååå jeg har tatt masse bilder nå! :-D

Kommer nok bare til å legge ut noe på msn, jeg har ikke noen hjemmesider å legge ut på som jeg kan linke til her på dol.

Men jeg tror det ble flere fine bilder, vi holder akkurat på å få dem over på pc'en nå.

Og så fikk jeg et innfall, hadde lyst til å bade. Det var litt sol, vannet var fristende, og jeg tenkte hvorfor ikke? Av med klærne og uti til et kort bad i sjøen på Hellestø. *S*

Kjempegøy!

En burde følge innfall oftere!

:)

Hellestø er nyydelig, men tipper det var iiiiskaldt i vannet !

Skrevet

Hellestø er nyydelig, men tipper det var iiiiskaldt i vannet !

Det var faktisk ikke så kaldt, hehe.

Og så fant jeg ut at det var på Sele, ikke Hellestø :)

Skrevet

Hehe... har vært innom et par ganger i løpet av natta jeg og. Jobbet både dag- og nattevakt, 17 timer i strekk. Da er det kjekt å ha Dol i små pauser, når ingen andre står rundt og smugtitter :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...