Gå til innhold

Radio kjedelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg er så tidlig oppe en søndags morgen, prøver jeg radioen. Herreje så kjedelig de prater!

Noen favoritter på radio, dere?

Gjest trultemor25
Skrevet

P3 er sambos favoritt. Jeg er mere NRJ. Men hører mest på radio når jeg kjører bil. Litt synd egentlig, skulle gjerne ha hørt mer på radio. Kanskje jeg rett og slett skal sette på radioen nå?

Skrevet

P3 er sambos favoritt. Jeg er mere NRJ. Men hører mest på radio når jeg kjører bil. Litt synd egentlig, skulle gjerne ha hørt mer på radio. Kanskje jeg rett og slett skal sette på radioen nå?

Hva er NRJ?

Jeg hører alltid på NRK ALLTID NYHETER-

Tvillingmamma
Skrevet

Hva er NRJ?

Hvilke frekvens er det? Hadde den en gang, men rotet den bort og nå finner jeg den ikke igjen...

Skrevet

Hvilke frekvens er det? Hadde den en gang, men rotet den bort og nå finner jeg den ikke igjen...

93

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Jeg hører aldri på radio lenger. Jeg er ikke sånn som kan ha ting stående og surre i bakgrunnen, jeg orker ikke høre musikk jeg ikke liker, og siden 95% av det de spiller er skit gidder jeg ikke høre på.

Skrevet

Digger Petre!

Min favoritt var tidligere Karate, men de har jo slutta. Og nå skal Are og Odin slutte også. *sukk*

Tazte priv fikk jeg ikke med meg før det var for sent, hørte på en reprise/best-of-sending mens vi kjørte på hytta forrige uke, og jeg holdt på å le meg i hjel! :)

Petremorgen er hyggelig når man er på badet om morgenen. :)

Skrevet

93

Radio1 surrer og går stort sett i bakgrunnen om dagene, sent på kvelden hører jeg gjerne på P4, syns det er mye bra musikk der.

Gjest elsker radio
Skrevet

Jeg har på P2 store deler av dagen, både i bilen og hjemme. Mange fine programmer der.

Hører stort sett nyheter på radio framfor TV. Dessuten hører jeg ofte på Alltid Klassisk, samt Jazzprogrammer.

Liker faktisk radio bedre enn TV, jeg.

Gjest trultemor25
Skrevet

Hva er NRJ?

NRJ eller "Energy" er en "lokalradiostasjon" som dekker Oslo og et par andre byer tror jeg. Er ikke helt sikker men tror det.

Skrevet

Jeg har på P2 store deler av dagen, både i bilen og hjemme. Mange fine programmer der.

Hører stort sett nyheter på radio framfor TV. Dessuten hører jeg ofte på Alltid Klassisk, samt Jazzprogrammer.

Liker faktisk radio bedre enn TV, jeg.

Jeg oxo P2 og alltid klassisk ( i bilen). Og liker radio bedre enn TV. Men aner ikke når de gode programmene går, og har aldri tålmodighet til å lese programoversikter. Savner å få med meg godbiter! Fine diskusjoner/samtaler bl.a.. Veldig deilig og ikke så masete som TV!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...