Gå til innhold

Homofil sang?

Anbefalte innlegg

Gjest Homsesang
Skrevet

Jeg har en kompis som mange mener/lurer på om er homofil. Det har ingen betydning for vennskapet vårt, jeg er selv gift med en dame, og har ingen problemer med vennskapet om så er..

Men andre kompiser mener at han forteller det fordi han har Go West med Pet shop boys som ringetone på mobilen

Jeg trodde dette bare kom av fotballinteressen siden den ofte brukes som melodi til team sanger...

Hadde aldri før hørt at dette var "homsenes nasjonalsang". Er det bare jeg som er treig i oppfattelsen eller? Er det en allmenn kjent sak?

Skrevet

Har aldri hørt om homofile, heterofile eller for den saks skyld bifile sanger. Såvidt jeg vet, er dette seksuelle legninger på mennesker.

Gjest Homsesang
Skrevet

Har aldri hørt om homofile, heterofile eller for den saks skyld bifile sanger. Såvidt jeg vet, er dette seksuelle legninger på mennesker.

Tror du likevel forstod meningen i spørsmålet mitt.... Men selvsagt - noe må man jo alltid henge seg opp i....

Skrevet

Tror du likevel forstod meningen i spørsmålet mitt.... Men selvsagt - noe må man jo alltid henge seg opp i....

Men hallo mann, det VRIMLER av homofile i verden, også i pop-bransjen. Tror du 'alle' pop-sanger om sex og kjærlighet handler om mann-kvinne?

Gjest Homsesang
Skrevet

Men hallo mann, det VRIMLER av homofile i verden, også i pop-bransjen. Tror du 'alle' pop-sanger om sex og kjærlighet handler om mann-kvinne?

Nei, kjære deg, og jeg spør heller ikke om en analyse av alle verdens popsanger. Jeg spør om det er allmenn kjent at akkurat denne ene sangen regnes som "homofiles nasjonalsang".

Hvis ikke du vet det, så kan du jo heller la være å svare?

Skrevet

Nei, kjære deg, og jeg spør heller ikke om en analyse av alle verdens popsanger. Jeg spør om det er allmenn kjent at akkurat denne ene sangen regnes som "homofiles nasjonalsang".

Hvis ikke du vet det, så kan du jo heller la være å svare?

Pet Shop Boys er allment kjent som homser, men om den spesielle låten er homsenes egen spesialsang... neppe, høres snålt ut. Skjønt jeg :vet: jo ikke.

Skrevet

Trodde den ene Queen-sangen var mer sånn enn Pet Shop Boys, men det forundrer meg ikke at folk sier det om den sangen heller, uten at jeg ville karakterisert en person som homse eller ei på bakgrunn av hvilken melodi vedkommende hadde på mobilen.

Husker ikke hvilken sang av Queen jeg mener, men det er den videoen der de kler seg ut som damer... Har ikke sett så mange videoer av queen, så jeg vet ikke om de gjør det i flere sanger.

Skrevet

I want to break free var det jeg tenkte på med queen. ;)

Skrevet

Dersom det var YMCA så hadde det ikkje vore tvil... ;-)

Skrevet

Dersom det var YMCA så hadde det ikkje vore tvil... ;-)

Nå er "Go West" en Village People cover, så det er ikke så langt unna.

Skrevet

Jeg spiller PSB ofte, men har de ikke som ringetone. Jeg vet de har mange homofile fans, men sikkert mange som er hetro også...

Om de ikke har noe annet å "ta han på" enn ringetonen på mobilen så er det vel litt veeel tynt grunnlag å kalle noen homofil på?

Skrevet

Hva med å spørre ham? På en skikkelig måte selvsagt. Kanskje er han redd for hvordan han vil bli møtt av dere, hvis han står fram.

En i vår bekjentskapskrets trodde at min mann ville reagere negativt på legningen hans om denne ble kjent. Vi bor på et lite sted, og frykten hans kom antakelig fra flåsete fylle-kommentarer mellom "gutta" i yngre år... Selvsagt var det ikke mer enn det, og han var jo så lettet når han endelig turte å komme ut... En vond hemmelighet å bære på om det er sant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...