Gå til innhold

Rune Rudberg arrestert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rune Rudberg arrestert og har innrømmet at han har gitt kvinner kokain. jaja, nå vet vi hvordan han har fått den berømte rekorden sin, han må dope dem for å seg et nummer. :o)

http://www.vg.no/

Skrevet

"Smilende forlot Rune Rudberg Grenland politistasjon i Porsgrunn i går, etter å ha tilstått kokainbruk og å ha gitt GHB til tre kvinner."

For en tosk!

Gjest fregnefjes
Skrevet

Jeg er ikke forundret.Han må være den mest ufordragelige klysa i hele Norge

Skrevet

Var det noen bomde da? ;o)

nei, 1000 kvinenr kan jo umulig hatt sex med ham frivillig i våken tilstand :o)

Skrevet

nei, 1000 kvinenr kan jo umulig hatt sex med ham frivillig i våken tilstand :o)

Nemlig. En ting er de som er dritings når det skjer - noe annet er de som står frem i Se&Hør og forteller om det etterpå! *Himler med øynene*

Skrevet

Bra han fikk solgt storyen til Se&Hør, så kan han trøste seg litt...

Skrevet

Bra han fikk solgt storyen til Se&Hør, så kan han trøste seg litt...

Jeg tror ikke jeg evner å synes synd på Rune Rudberg for dette her....

Skrevet

Hehe, samme tenkte jeg da jeg leste artikkelen.

Gjest Ikke fans av den karen
Skrevet

Er'n skilt fra henne han gifta seg med for et par-tre år siden eller....?

Skrevet

Er'n skilt fra henne han gifta seg med for et par-tre år siden eller....?

Jeg har like lite peil på Rune Rudbergs privatliv som jeg har peil på livet i kongefamilien. Kan ikke hjelpe deg med om han fortsatt er gift eller ikke. Men om han fortsatt er gift så tipper jeg at det også er over ganske snart. *s*

Skrevet

Det som igrunn er det mest deprimerende her, er at Rudberg har hatt to konserter i nabobyen - som jeg har GÅTT GLIPP AV......*hyyyyyyl*

Skrevet

Det som igrunn er det mest deprimerende her, er at Rudberg har hatt to konserter i nabobyen - som jeg har GÅTT GLIPP AV......*hyyyyyyl*

Kanskje du gikk glipp av et nachspiel også? *smil*

Skrevet

Kanskje du gikk glipp av et nachspiel også? *smil*

...been there, done that...:-)

Hehe..., og i tilfelle noen var i tvil - så var det bare tull...

Skrevet

...been there, done that...:-)

Hehe..., og i tilfelle noen var i tvil - så var det bare tull...

jeg skjønte jo det da. *smil*

Skrevet

jeg skjønte jo det da. *smil*

Ja, men dette er et lite miljø hvor det prates mye mer på msn enn i selve fora, så jeg syntes liksom det var på sin plass med en presisering...:-)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg evner å synes synd på Rune Rudberg for dette her....

*hvisker* det er ironi da...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den dagen du blir så desperat at du seriøst vurderer å overfeie den mest patetiske mannen i Norge, får du heller gi meg et pling. Så skal jeg faen meg sørge for å få dekket ditt behov. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det går ikke an å bli mer patetisk. Ikke før er fyren arrestert før han har solgt rumpa si til Se og Hør.

For en mann!

Men denne neddopinga av kvinnfolk forklarer hvordan en slik ufyselighet har klart å feie over et firesifret antall damer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...