Osiris Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Rune Rudberg arrestert og har innrømmet at han har gitt kvinner kokain. jaja, nå vet vi hvordan han har fått den berømte rekorden sin, han må dope dem for å seg et nummer. ) http://www.vg.no/ 0 Siter
org Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 "Smilende forlot Rune Rudberg Grenland politistasjon i Porsgrunn i går, etter å ha tilstått kokainbruk og å ha gitt GHB til tre kvinner." For en tosk! 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg er ikke forundret.Han må være den mest ufordragelige klysa i hele Norge 0 Siter
Osiris Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Var det noen bomde da? ;o) nei, 1000 kvinenr kan jo umulig hatt sex med ham frivillig i våken tilstand ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 nei, 1000 kvinenr kan jo umulig hatt sex med ham frivillig i våken tilstand ) Nemlig. En ting er de som er dritings når det skjer - noe annet er de som står frem i Se&Hør og forteller om det etterpå! *Himler med øynene* 0 Siter
bb71 Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Bra han fikk solgt storyen til Se&Hør, så kan han trøste seg litt... 0 Siter
Osiris Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Bra han fikk solgt storyen til Se&Hør, så kan han trøste seg litt... Jeg tror ikke jeg evner å synes synd på Rune Rudberg for dette her.... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hehe, samme tenkte jeg da jeg leste artikkelen. 0 Siter
Gjest Ikke fans av den karen Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Er'n skilt fra henne han gifta seg med for et par-tre år siden eller....? 0 Siter
Osiris Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Er'n skilt fra henne han gifta seg med for et par-tre år siden eller....? Jeg har like lite peil på Rune Rudbergs privatliv som jeg har peil på livet i kongefamilien. Kan ikke hjelpe deg med om han fortsatt er gift eller ikke. Men om han fortsatt er gift så tipper jeg at det også er over ganske snart. *s* 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Det som igrunn er det mest deprimerende her, er at Rudberg har hatt to konserter i nabobyen - som jeg har GÅTT GLIPP AV......*hyyyyyyl* 0 Siter
Osiris Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Det som igrunn er det mest deprimerende her, er at Rudberg har hatt to konserter i nabobyen - som jeg har GÅTT GLIPP AV......*hyyyyyyl* Kanskje du gikk glipp av et nachspiel også? *smil* 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Kanskje du gikk glipp av et nachspiel også? *smil* ...been there, done that...:-) Hehe..., og i tilfelle noen var i tvil - så var det bare tull... 0 Siter
Osiris Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 ...been there, done that...:-) Hehe..., og i tilfelle noen var i tvil - så var det bare tull... jeg skjønte jo det da. *smil* 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 jeg skjønte jo det da. *smil* Ja, men dette er et lite miljø hvor det prates mye mer på msn enn i selve fora, så jeg syntes liksom det var på sin plass med en presisering...:-) 0 Siter
bb71 Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg tror ikke jeg evner å synes synd på Rune Rudberg for dette her.... *hvisker* det er ironi da... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Det som igrunn er det mest deprimerende her, er at Rudberg har hatt to konserter i nabobyen - som jeg har GÅTT GLIPP AV......*hyyyyyyl* Den dagen du blir så desperat at du seriøst vurderer å overfeie den mest patetiske mannen i Norge, får du heller gi meg et pling. Så skal jeg faen meg sørge for å få dekket ditt behov. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Det går ikke an å bli mer patetisk. Ikke før er fyren arrestert før han har solgt rumpa si til Se og Hør. For en mann! Men denne neddopinga av kvinnfolk forklarer hvordan en slik ufyselighet har klart å feie over et firesifret antall damer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.