MsSophie Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Den dagen du blir så desperat at du seriøst vurderer å overfeie den mest patetiske mannen i Norge, får du heller gi meg et pling. Så skal jeg faen meg sørge for å få dekket ditt behov. Å plinge deg lille venn, betyr 4 timer med barbering først, og det tror jeg neppe det er verdt :-p 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Å plinge deg lille venn, betyr 4 timer med barbering først, og det tror jeg neppe det er verdt :-p 4 timer? Ikke engang Big Foot trenger så mye shaving. 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 4 timer? Ikke engang Big Foot trenger så mye shaving. Hehe..., men etter alle dine innlegg her inne om din sterkt hemmende hårfobi, så hadde jeg ikke tordt å møte deg før jeg hadde barbert meg en gang, en gang til, enda en gang - og du skal ikke se bort fra at det hadde blitt både en fjerde og femte gang i tillegg;) 0 Siter
amber sun Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Å plinge deg lille venn, betyr 4 timer med barbering først, og det tror jeg neppe det er verdt :-p 4 timer????? 0 Siter
amber sun Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hehe..., men etter alle dine innlegg her inne om din sterkt hemmende hårfobi, så hadde jeg ikke tordt å møte deg før jeg hadde barbert meg en gang, en gang til, enda en gang - og du skal ikke se bort fra at det hadde blitt både en fjerde og femte gang i tillegg;) *LOL* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hehe..., men etter alle dine innlegg her inne om din sterkt hemmende hårfobi, så hadde jeg ikke tordt å møte deg før jeg hadde barbert meg en gang, en gang til, enda en gang - og du skal ikke se bort fra at det hadde blitt både en fjerde og femte gang i tillegg;) Det er godt å høre at jeg til og med skremmer den eldre årgangen her inne til shaving. 0 Siter
favn Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hehe..., men etter alle dine innlegg her inne om din sterkt hemmende hårfobi, så hadde jeg ikke tordt å møte deg før jeg hadde barbert meg en gang, en gang til, enda en gang - og du skal ikke se bort fra at det hadde blitt både en fjerde og femte gang i tillegg;) Kjære MsSophie... om jeg må be... du pleier vel ikke vise fram *host' :den: delen av deg ved første møte? 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Kjære MsSophie... om jeg må be... du pleier vel ikke vise fram *host' :den: delen av deg ved første møte? Selvfølgelig ikke, men uansett så velger jeg å leve etter det gamle speiderløftet mitt..."alltid beredt"...;-) 0 Siter
Gjest superprinsessan Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Så leit, han som var så deilig i senga :-((( 0 Siter
Gjest Ikke fans av den karen Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg har like lite peil på Rune Rudbergs privatliv som jeg har peil på livet i kongefamilien. Kan ikke hjelpe deg med om han fortsatt er gift eller ikke. Men om han fortsatt er gift så tipper jeg at det også er over ganske snart. *s* Det samme tenker jeg. Så dem nemlig som nygift og var jo SÅ stas. Hun vet vel hva hun gikk til...... 0 Siter
Gjest Ikke fans av den karen Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg har like lite peil på Rune Rudbergs privatliv som jeg har peil på livet i kongefamilien. Kan ikke hjelpe deg med om han fortsatt er gift eller ikke. Men om han fortsatt er gift så tipper jeg at det også er over ganske snart. *s* Det samme tenker jeg. Så dem nemlig som nygift og var jo SÅ stas. Hun vet vel hva hun gikk til...... 0 Siter
favn Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Selvfølgelig ikke, men uansett så velger jeg å leve etter det gamle speiderløftet mitt..."alltid beredt"...;-) *S* 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Selvfølgelig ikke, men uansett så velger jeg å leve etter det gamle speiderløftet mitt..."alltid beredt"...;-) *LOL* 0 Siter
Gjest Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 4 timer? Ikke engang Big Foot trenger så mye shaving. Hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.