Gå til innhold

Rune Rudberg arrestert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den dagen du blir så desperat at du seriøst vurderer å overfeie den mest patetiske mannen i Norge, får du heller gi meg et pling. Så skal jeg faen meg sørge for å få dekket ditt behov. :)

Å plinge deg lille venn, betyr 4 timer med barbering først, og det tror jeg neppe det er verdt :-p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å plinge deg lille venn, betyr 4 timer med barbering først, og det tror jeg neppe det er verdt :-p

4 timer?

Ikke engang Big Foot trenger så mye shaving.

Skrevet

4 timer?

Ikke engang Big Foot trenger så mye shaving.

Hehe..., men etter alle dine innlegg her inne om din sterkt hemmende hårfobi, så hadde jeg ikke tordt å møte deg før jeg hadde barbert meg en gang, en gang til, enda en gang - og du skal ikke se bort fra at det hadde blitt både en fjerde og femte gang i tillegg;)

Skrevet

4 timer?????

Skrevet

Hehe..., men etter alle dine innlegg her inne om din sterkt hemmende hårfobi, så hadde jeg ikke tordt å møte deg før jeg hadde barbert meg en gang, en gang til, enda en gang - og du skal ikke se bort fra at det hadde blitt både en fjerde og femte gang i tillegg;)

*LOL*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er godt å høre at jeg til og med skremmer den eldre årgangen her inne til shaving. :)

Skrevet

Kjære MsSophie... om jeg må be... du pleier vel ikke vise fram *host' :den: delen av deg ved første møte?

Skrevet

Kjære MsSophie... om jeg må be... du pleier vel ikke vise fram *host' :den: delen av deg ved første møte?

Selvfølgelig ikke, men uansett så velger jeg å leve etter det gamle speiderløftet mitt..."alltid beredt"...;-)

Gjest superprinsessan
Skrevet

Så leit, han som var så deilig i senga :-(((

Gjest Ikke fans av den karen
Skrevet

Jeg har like lite peil på Rune Rudbergs privatliv som jeg har peil på livet i kongefamilien. Kan ikke hjelpe deg med om han fortsatt er gift eller ikke. Men om han fortsatt er gift så tipper jeg at det også er over ganske snart. *s*

Det samme tenker jeg. Så dem nemlig som nygift og var jo SÅ stas. Hun vet vel hva hun gikk til......

Gjest Ikke fans av den karen
Skrevet

Jeg har like lite peil på Rune Rudbergs privatliv som jeg har peil på livet i kongefamilien. Kan ikke hjelpe deg med om han fortsatt er gift eller ikke. Men om han fortsatt er gift så tipper jeg at det også er over ganske snart. *s*

Det samme tenker jeg. Så dem nemlig som nygift og var jo SÅ stas. Hun vet vel hva hun gikk til......

Skrevet

Selvfølgelig ikke, men uansett så velger jeg å leve etter det gamle speiderløftet mitt..."alltid beredt"...;-)

*S*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...