Zombiebob Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Relevant og rederlig, med et tydelig verdigrunnlag, slik politikere bør være. Tør forfekte synspunkter som ikke alltid er like populære, men som bør være en del av den offentlige diskusjonen. I motsetning til de fleste andre stemmejaktende, populistiske politikerne vi har. Høybråten er faktisk ikke så verst. 0 Siter
Gjest helt enig Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Til min fryd taler han de politisk korrekte på ytterste venstre midt imot ! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Men muligens uten empati? ...skulle ikke du sende meg en mail? - - - så jeg fikk forklart det tullet med medisiner etc..? [email protected] 0 Siter
collins Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Høybraten er en mann som påberoper seg enerett på begrepet "verdier". Det er bare det at alle mennesker har verdier, men de er ikke alltid i overenstemmelse med Høybråtens. Hans verdier er ikke noe mer høyverdig enn andres. 0 Siter
Osiris Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 om du liker politikere som skaper en smal og trang verden for de som er litt annerledes enn de fleste så er han kanskje bra for deg? Jeg liker endringa i tobakkskadeloven som gjør at jeg kan komme hjem fra pub uten å pøse på med medisin før og etter, men resten av Høybråtens syn kan jeg greie meg fint uten. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Høybraten er en mann som påberoper seg enerett på begrepet "verdier". Det er bare det at alle mennesker har verdier, men de er ikke alltid i overenstemmelse med Høybråtens. Hans verdier er ikke noe mer høyverdig enn andres. Det der med "påberoper seg retten til..." har du ikke dekning for. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Rull inn du'a! Han er offer for så mye usaklig kritikk at det er på tide noen belyser andre sider. 0 Siter
flisa Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Han er offer for så mye usaklig kritikk at det er på tide noen belyser andre sider. Ja, det gjorde jeg også - før... 0 Siter
Zombiebob Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Men muligens uten empati? Neppe, men det er det veldig vanskelig å si noe om uten å ha truffet mannen. De fleste politikerne kurses i hvordan opptre på tv og foran folkemengdre så det er umulig å dømme ut fra det. Politikk er iferd med å bli en "bransje" for skuespillere. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 om du liker politikere som skaper en smal og trang verden for de som er litt annerledes enn de fleste så er han kanskje bra for deg? Jeg liker endringa i tobakkskadeloven som gjør at jeg kan komme hjem fra pub uten å pøse på med medisin før og etter, men resten av Høybråtens syn kan jeg greie meg fint uten. Hva er dette "resten av høybråtens syn" da? Personlig trenger jeg ikke være enig i alt, men jeg synes det er viktig at folk får fram alle synspunkter som er relevante for en diskusjon. Hvis ikke vinner det partiet valget som har størst markedsføringsmidler. 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Mullah Dagfinn? Iskalde øyne. Kaller fram intoleranse hos andre, slik at vi kan se hvem vi også skal styre unna. Det er bra. De som ikke tolererer Mullah Dagfinn, vil heller ikke tolerere andre. En slags nyttig idiot. 0 Siter
collins Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Det der med "påberoper seg retten til..." har du ikke dekning for. Hør på mannen, så skjønner du. Hver gang han prater om verdier, så er det med referanse til HANS verdier. Han gir inntrykk av at det ikke eksisterer noen verdier utover de han selv han forfekter. 0 Siter
zapata Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Mullah Dagfinn? Iskalde øyne. Kaller fram intoleranse hos andre, slik at vi kan se hvem vi også skal styre unna. Det er bra. De som ikke tolererer Mullah Dagfinn, vil heller ikke tolerere andre. En slags nyttig idiot. Er du mannen min? 0 Siter
zapata Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hør på mannen, så skjønner du. Hver gang han prater om verdier, så er det med referanse til HANS verdier. Han gir inntrykk av at det ikke eksisterer noen verdier utover de han selv han forfekter. Enig med deg i det, men vet du, jeg syns vi kan si akkurat det samme om hele hurven (av politikere altså!)... :-) 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Er du mannen min? Gjerne det. Spørs på betingelsene. Men Dagfinn er da et slags verktøy for å framkalle intoleranse og se hvem som er hvem i landskapet? Likedan med Carl, han kan virkelig framkalle det mest motbydelige og avslørende i andre. Brilliant og elegant dirigerer han idiotene til å vise sine lyssky sider, og de opptrer villig og viser hvor intolerante og herskesyke de kan være. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Mullah Dagfinn? Iskalde øyne. Kaller fram intoleranse hos andre, slik at vi kan se hvem vi også skal styre unna. Det er bra. De som ikke tolererer Mullah Dagfinn, vil heller ikke tolerere andre. En slags nyttig idiot. Typisk anti-høybråten-argument: Ikke noe substans i det hele tatt. Det som skremmer meg, er at mange nå snart går til valg på kriterier som snille øyne, stilige klær, god sans for humor, etc. Vagkampen har blit reality-tv. 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Typisk anti-høybråten-argument: Ikke noe substans i det hele tatt. Det som skremmer meg, er at mange nå snart går til valg på kriterier som snille øyne, stilige klær, god sans for humor, etc. Vagkampen har blit reality-tv. Jeg bryr meg ikke om hvordan folk ser ut, men når han ikke vil røpe sin personlige mening om homofile, og ser på andre med stivtm ubevegelig ansikt og stive øyne, så vet jeg at noe forgår opp e i det hodet som jeg ikke vil ha i våre styrende organer. Jeg har sett noen slike øyne, talemåter og uttrykk, mennesket bak har vist seg å være akkurat slik det ser ut, sjeldent at det er feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.