Gå til innhold

Løkkabeboere - OK?

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

En i familien prøver å få kjøpt seg liten leilighet og er tilbudt en i Sverdrupsgate.

Gata har jeg ikke sett/hørt om, er det en OK gate? Ser den hyggelig ut eller er det bare r..a??

laguna1365380434
Skrevet

Sverdrups gate er fin! Jeg har hatt venner i den gata..De hadde fine leiligheter!

Masse gamle gårder med sjarm. Mange av leilighetene har badekar, stukkatur og høye tak, sånn på pluss siden,

Minusene med sånne leiligheter er jo b.la kalde vintre og skyhøye strømregninger..Men jeg liker nå uansett disse best!

Ellers er det kort til Sofienbergparken, butikker&restauranter og Løkka generelt.

Jeg liker meg på Grunerløkka, og kunne gjerne bodd i Sverdrupsgate..Fin gate det!

:-)

Gjest LucySky
Skrevet

Sverdrups gate er fin! Jeg har hatt venner i den gata..De hadde fine leiligheter!

Masse gamle gårder med sjarm. Mange av leilighetene har badekar, stukkatur og høye tak, sånn på pluss siden,

Minusene med sånne leiligheter er jo b.la kalde vintre og skyhøye strømregninger..Men jeg liker nå uansett disse best!

Ellers er det kort til Sofienbergparken, butikker&restauranter og Løkka generelt.

Jeg liker meg på Grunerløkka, og kunne gjerne bodd i Sverdrupsgate..Fin gate det!

Fint, takk! Ble litt klokere. Håper h*n får tilslaget!

laguna1365380434
Skrevet

Fint, takk! Ble litt klokere. Håper h*n får tilslaget!

Får krysse fingerne!:-)

Jeg glemte . Sånn lokalisjonsmessig ligger den altså ganske langt nede og østover på løkka.

Se kart! Hyggelig lite område, litt sånn "bi-løkka".. Jeg skulle gjerne ha bodd der. Nesten mere enn der jeg bor nå, "midtløkka, sentralt"

Jeg tror det er egne kart over løkka i bydelsguiden.

Skrevet

Er det ikke der tanta til Beate stadig observeres vandrende for å mate duene? ;o)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Er det ikke der tanta til Beate stadig observeres vandrende for å mate duene? ;o)

Det er Schweigaards gate

laguna1365380434
Skrevet

Det vet jeg ikke! Kanskje det? :-)

Skrevet

Det er Schweigaards gate

Jeg husket det like etterpÅ!!!! *Gremm* For en tabbe!

Gjest isbjørnen
Skrevet

*kremt* jeg vet ikke hvem Beate er, og enda mindre tanten hennes?

Skrevet

*kremt* jeg vet ikke hvem Beate er, og enda mindre tanten hennes?

Har du ikke hørt Lillebjørn Nilsens "Tanta til Beate"?!??!

Forøvrig var det Schweigaards gate hun gikk nedover...

Skrevet

Sverdrupsgate er helt grei den, selv om jeg foretrekker nederste del av Markveien og øverste del av Thv.Meyersgatene eller en av sidegatene der.

Skrevet

Jeg husket det like etterpÅ!!!! *Gremm* For en tabbe!

...og nå kan du gremmes litt mer, det er ALDRI to m`er i slutten av et ord...:-)

Kom det fra hu med norges styggeste dialekt...hehe

Gjest isbjørnen
Skrevet

Har du ikke hørt Lillebjørn Nilsens "Tanta til Beate"?!??!

Forøvrig var det Schweigaards gate hun gikk nedover...

Ok nå forstår jeg;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...