Gå til innhold

Vulgært med p-plaster?

Anbefalte innlegg

Gjest p-plasterkone
Skrevet

Mannen min er litt rar. Han er ikke så glad i at p-plateret mitt synes for andre, og her om dagen så han en dame som hadde p-plater på armen, og måtte så klart kommentere det.

Han har ikke sagt at det er vulgært, eller at det virker billig, men jeg kjenner han da såpass at jeg skjønner at han synes det virker som en invitasjon til sex at man kan se p-plasteret.

Har jo mobbet han litt for det da, og sier jo at det kan da umulig være ille om andre ser at jeg har sex med mannen min.

Men jeg lurer jo litt på om alle andre menn går rundt og tror at et synlig p-plaster betyr invitasjon til sex...

Hva mener dere?

Skrevet

Det er jo ikke pent, men kan ikke si at jeg mener damer som har inviterer til sex nei. Mannen din ser spøkelser ved høylys dag. ;o)

Si til ham at han heller må føle seg bæret over at det synes - det viser jo at dere har sex og begjærer hverandre jo! :o)

Gjest Halling
Skrevet

Når det fins folk som er flaue for at de er gravide, da er alt mulig.

Gjest har ikke plaster
Skrevet

Hvorfor må det være synlig?

Skrevet

Hvorfor må p-plasteret synes da? Når jeg ser noen med p-plaster synlig plassert på armen, lurer jeg alltid på hvorfor det må være akkurat der? Er det fordi man syns det er pent? Hadde jeg brukt det ville jeg foretrukket å sette det et sted der det ikke syns, og ikke blir skille av sola når jeg blir brun - sånne ting. Men kanskje det er veldig trendy akkurat nå med synlig p-plaster?

Gjest p-plasterkone
Skrevet

Hvorfor må p-plasteret synes da? Når jeg ser noen med p-plaster synlig plassert på armen, lurer jeg alltid på hvorfor det må være akkurat der? Er det fordi man syns det er pent? Hadde jeg brukt det ville jeg foretrukket å sette det et sted der det ikke syns, og ikke blir skille av sola når jeg blir brun - sånne ting. Men kanskje det er veldig trendy akkurat nå med synlig p-plaster?

Må jo legge til at jeg nå om sommeren har pleid å sette plasteret på rumpa, slik at plasteret kommer under bikinitrusa, slik at jeg ikke skal få skille. Utenom bikinisesongen bytter jeg på å ha den på armen, skulderen og lenger ned på ryggen. Så man kan jo sette dem andre plasser enn på armen så klart.

Synes p-plaster er utrolig mye greiere enn p-piller, mye lettere å huske på og deilig å slippe å måtte ta en pille hver dag.

Gjest p-plasterkone
Skrevet

Hvorfor må det være synlig?

Det må ikke være synlig, men det anbefales å settes på armen eller skulderen/ryggen. Skal ikke settes nær brystene eller på magen ned mot livmora.

Skrevet

Tenker vel ikke akkurat på det, men jeg synes det er ekkelt og ville aldri brukt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...