Aryane Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Har akkurat kjørt kjæresten min på flyplassen, og når jeg kommer hjem igjen her føles det så tomt. Skulle gjerne hatt ham her en stund til jeg, vi har hatt det så fint i helgen. Men det er vel noe jeg må venne meg til nå i og med at vi bor på hver vår kant av landet. Noen andre som har kjæresten så langt borte? Hvor ofte treffes dere? Vi er jo heldig da siden vi treffes mye gjennom jobben, er vanligvis i Oslo hver uke,men det er som oftest bare dagsturer. Akkurat nå kunne jeg flyttet østover på flekken, men det spørs hva guttene mine ville sagt til det. De kommer veldig godt overens med kjæresten min begge to, men det er jo her de har venner og familie. Og han på sin side har jo sine barn i Oslo, så vi står ganske låst begge to. Snakket om at vi kunne kjøpe en hytte midt mellom, da kunne vi møttes der i helgene, problemet er at vi begge er veldig glad i sjøen, og hytte på fjellet er ikke det helt store for noen av oss. Så foreløpig kommer nok Norwegian (og Telenor) til å tjene gode penger på oss, så får vi finne ut med tiden hva vi gjør. Savner ham iallefall så fort flyet er i luften.... 0 Siter
Velouria Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg var kjæreste med en som bodde et godt stykke unna en stund og jeg syns det var helt nydelig. Jeg jobbet da også turnus, så jeg hadde innimellom fri en uke, så da så vi hverandre litt lenger. For meg passet det kjempefint, men han ville gjerne bo nærmere meg og så skar det seg da jeg ikke hadde lyst at vi skulle flytte sammen. Jeg var head over heals i fyren, men ville bo alene og det tok han som en fornærmelse. Så da ble det slutt, men det er sikkert like greit. Det hadde sikkert ikke funket i lengden allikevel siden han var så følsom på det området og jeg blir kald som is når noen prøver å presse seg nærere innpå meg enn jeg er klar for... Men fy faen for en mann allikevel 0 Siter
Aryane Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Jeg var kjæreste med en som bodde et godt stykke unna en stund og jeg syns det var helt nydelig. Jeg jobbet da også turnus, så jeg hadde innimellom fri en uke, så da så vi hverandre litt lenger. For meg passet det kjempefint, men han ville gjerne bo nærmere meg og så skar det seg da jeg ikke hadde lyst at vi skulle flytte sammen. Jeg var head over heals i fyren, men ville bo alene og det tok han som en fornærmelse. Så da ble det slutt, men det er sikkert like greit. Det hadde sikkert ikke funket i lengden allikevel siden han var så følsom på det området og jeg blir kald som is når noen prøver å presse seg nærere innpå meg enn jeg er klar for... Men fy faen for en mann allikevel Vi er heldigvis enig når det gjelder det da, slik situasjoen er nå lar det seg ikke gjøre for noen av oss å flytte, det vil i så fall bare gå ut over barna, og det er de siste vi vil. Men uansett hvor enig vi er så savner vi jo hverandre som gale innimellom. Så vi har funnet ut at vi får gjøre de beste utav det de gangene vi er sammen. Vi har iallefall alltid noe å se frem til.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 *Sukker lengselsfullt* Åååjaaaa.... Sa hadet til min kjære den 16. juni jeg og treffer han ikke igjen før den 27. september... *Hulker hjerteskjærende* Håper inderlig han får seg en annen jobb med en _mye_ kortere turnus! 2 uker på og 4 uker av f.eks., hadde vært ypperlig. ) Men 14 av og 14 på er helt grusomt. 0 Siter
Aryane Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 *Sukker lengselsfullt* Åååjaaaa.... Sa hadet til min kjære den 16. juni jeg og treffer han ikke igjen før den 27. september... *Hulker hjerteskjærende* Håper inderlig han får seg en annen jobb med en _mye_ kortere turnus! 2 uker på og 4 uker av f.eks., hadde vært ypperlig. ) Men 14 av og 14 på er helt grusomt. Huff det var da virkelig lenge, jobber vel på sjøen eller noe sånt han da? Du teller vel dager nå da? Jeg treffer ham igjen allerede torsdag, selv om det bare blir et par timer midt på dagen, er vi heldig får vi tid til lunch sammen. Neste helg skal jeg til Oslo, men etter det blir det mye jobbing og reising på ham, så da blir jeg sittende her og lengte i lang tid.....HULK.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Huff det var da virkelig lenge, jobber vel på sjøen eller noe sånt han da? Du teller vel dager nå da? Jeg treffer ham igjen allerede torsdag, selv om det bare blir et par timer midt på dagen, er vi heldig får vi tid til lunch sammen. Neste helg skal jeg til Oslo, men etter det blir det mye jobbing og reising på ham, så da blir jeg sittende her og lengte i lang tid.....HULK.... Jepp. Sjømann ja. Med sånn hvit sex-uniform... ;o) *Slafse* 0 Siter
Aryane Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Jepp. Sjømann ja. Med sånn hvit sex-uniform... ;o) *Slafse* )....den gleden får ikke jeg da, men han kler seg sexy likevel.... 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jepp, kjæresten min bor noen timer fra meg. Han har nettopp reist hjem =( Vi treffes annen hver helg. Det tærer på, og er vanskelig,men vi prøver å holde ut =) Akkurat nå er situasjonen slik at ingen av oss kan flytte. Det er så trist,men sånn er livet. 0 Siter
Aryane Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Jepp. Sjømann ja. Med sånn hvit sex-uniform... ;o) *Slafse* fikk ide til en ny tråd jeg nå....) Menn og klær... 0 Siter
amber sun Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jepp. Sjømann ja. Med sånn hvit sex-uniform... ;o) *Slafse* Hvit sex-uniform? hahaha det er såpass fatt altså, Lillemus ;-p 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hvit sex-uniform? hahaha det er såpass fatt altså, Lillemus ;-p *Knegg* Kveldsuniformen ombord er det jeg kaller sex-uniform ja! Nesten like stram som i "En offiser og en gentleman"... *Sikler* 0 Siter
Gjest Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg bor jo sammen med mannen min, men han jobber i et firma som reiser rundt over hele landet (av og til utlandet også). Da er han borte i 11-12 dager og hjemme i helga før han drar igjen. Det er jo en vanesak, men litt stusselig er det jo om kveldene å sitte alene alltid. Men så er det desto bedre å se ham igjen også, da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.