Gå til innhold

Ved og høsttid : (

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi rydder i garasjen og stabler masse ved i fine, høye stabler.

Kommer ikke til å gå tom for ved nei, og jeg gleder meg jo litt til å begynne å stappe inn i ovnen.

Men...det er også litt "trist" da, nå er sommeren snart over. Det er allerede kjøligere på kveldene, det er blitt merkbart mørkere.

Uff, er liksom ikke ferdig med sommeren jeg, er ikke mettet på sol, lys og varme.

Skulle gjerne begynt sommeren på nytt nå jeg...

Flere som tviholder på de lyse dagene eller springer de fleste mot høstmørke, kulde, snø og kakao?

Skrevet

Jeg elsker høsten, spesielt når det er stjerneklart og barfrost, da er det så deilig å komme hjem, krølle seg sammen i sofaen med stearinlys på bordet og en kopp kakao.

Men i år er jeg faktisk ikke klar for det enda, vi har jo omtrent ikke sett solen denne sommeren, så noen fine uker med sol og varme nå fremover hadde ikke vært å forakte.

Skrevet

Sant som Aryane sier, har knappt sett solen i år, vel det er ikke akuratt noe nytt for oss på vestlandet da...

Elsker høst og vinter. Mørket, tenne i peisen, nyte meg en kopp med noe godt oppi-jo er et vintermennesk jeg.

Men igjen, på vestlandet regner det jo konstant, gjennom hele høsten og vinteren sliter vi me slaps og glatte veier-som fryser-tner om enannen...

Kjiipt er det å vær singel i denne perioden da....

hare1365380455
Skrevet

Jeg elsker høsten, spesielt når det er stjerneklart og barfrost, da er det så deilig å komme hjem, krølle seg sammen i sofaen med stearinlys på bordet og en kopp kakao.

Men i år er jeg faktisk ikke klar for det enda, vi har jo omtrent ikke sett solen denne sommeren, så noen fine uker med sol og varme nå fremover hadde ikke vært å forakte.

Jeg mener det samme.

Skrevet

Jeg er egentlig veldig glad i høsten jeg. :o) Det er så nydelig farger og lufta blir så klar og frisk.

Og så kommer kjæresten min hjem... ;o)

Skrevet

Huff nei, jeg gruer meg til mørke og kulde. Drømmer om å vinne masse penger så jeg kan flytte til varmere strøk.

Skrevet

Amen til det! Alt sammen, både at høsten er herlig og at vi trenger et par uker med sol og varme! :-)

Skrevet

Vi har fyrt med ved allerede vi! Det var ute da, i natt. Vi fyrte opp en stubbe i hagen som vi fylte med ved. Skikkelig harry med bål i hagen i byggefeltet, rødvin og smågodt!

Men det er ikke helt høst enda vel? Er jo supervarmt i dag da...

Skrevet

Hver årstid sin sjarm.

Men jeg er ikke riktig ferdig med sensommeren enda, jeg da. Her har det vært nyydelig vær i dag. ;o)

Skrevet

Skulle gjerne hatt sommer om igjen, jeg også. Jeg elsker sommeren, og liker meg best når det er sol og varmt vær :)

Men - iår er det masse å glede seg til nå i høst også...

Fest, københavntur, Dumdumboys-konsert, treff med noen her fra dol, sydenferie og så skal vi få oss valp etter ferien.

Så akkurat denne høsten ser jeg faktisk fram til... :)

Men - sommeren kan gjerne vare myyye lenger enn dette, selv om kalenderen sier høst. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...