Gjest Ainooo Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Har en fastlege som jeg ikke er helt fornøyd med.Går det an å beholde han, men samtidig gå til en lege ved Volvat......? De legene som er ok her er det KØ hos.... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Volvat er privat, så de vil nok mer enn gjerne ha kunder. ;-) 0 Siter
Gjest Ainooo Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Volvat er privat, så de vil nok mer enn gjerne ha kunder. ;-) Men de har jo ikke min journal.Må jeg gå til min fastlege og be de sende den? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Ja det går fint ann, Volvat er jo privat. Jeg har gått til volvat, (der finnes det mange spesialister) og det har vært helt uavhengig av min vanlig fastlege. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Men de har jo ikke min journal.Må jeg gå til min fastlege og be de sende den? Ring og be fastlegekontoret ditt oversende journal, ja. Fastlegen er offentlig ansatt og får lønn uansett. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.