Gå til innhold

Menn og klær....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste akkurat i en avis om metreofile menn. Må ærlig innrømme at jeg aldri har hørt det utrykket før, men skjønte fort at det var menn som var opptatt av klær og stæsj.

David Beckham var selvfølgelig et stjerneeksempel!

Hvordan er deres menn? Må dere ut og handle for dem? Eller interesserer de seg for sånt på eget initiativ?

Eller dere menn som leser, hva mener dere?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

10

• Aryane

8

• bb71

6

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Min kjærest handler ikke så mye klær, men blir kjempeglad om jeg kjøper noe til han.

Han har forøvrig dyr og god smak når det gjelder truser bruker kun jbs truser til 299,- kr stk.

Ellers så er han så varmblodig av seg at han kun bruker t skjorter, så det er ganske lettvint med mannfolk og klær:)

Skrevet

Tror ikke jeg skal si så mye om kjærestens garderobe, men han mumlet noe om "å kaste" i en mail forleden... Jeg tilbød meg straks å hjelpe til. :o)

Skrevet

Min kjærest handler ikke så mye klær, men blir kjempeglad om jeg kjøper noe til han.

Han har forøvrig dyr og god smak når det gjelder truser bruker kun jbs truser til 299,- kr stk.

Ellers så er han så varmblodig av seg at han kun bruker t skjorter, så det er ganske lettvint med mannfolk og klær:)

Truser til 299,- pr. stk!? Jeg synes mine er dyre jeg, de koster en hundrings pr. stk stort sett...

Lips1365380508
Skrevet

Min kjæreste handler ikke så mye klær. Kjøper noe han ser når han går forbi, eller med andre. Men jeg elsker å kjøpe klær til ham, så da får han endel av meg også =) + av andre, så i grunn trenger han ikke handle selv,..

Skrevet

Kjæresten min elsker klær, og bruker nok en del penger på det. Til vanlig har han lett sin elsk på et kjent sporty merke, men når han skal ut liker han å dresse seg opp og er opptatt av hvordan han ser ut. og han klarer å kjøpe klær selv og se bra ut.

Eks'en derimot kjøpte aldri et plagg selv, han daffet rundt i ola bukser og en slitt T-skjorte, skulle vi ut ba han alltid meg finne noe.. Er sikker på jeg kunne gitt ham en klovnebukse og han hadde tatt den på uten å blunke.

Nå i sommer ringte han meg til og med om jeg skulle ut og handle en av dagene. Han lurte nemlig på om han kunne sende med meg noen penger for han trengte nemlig en ny bukse og noen T-skjorter. Måtte le litt da.....

Skrevet

Ingen metrofil her i huset nei! Han kjøper klær når han MÅ. Det ender som oftest at han får klær av meg til bursdag og jul. I går fikk han forresten ny t-shorte og linskjorte på salg, i førbursdagsgave...

Skrevet

Denne karen er casual og kjøper klær når han må, men er :alltid: sexy. Han hadde kledd enn gammel potetsekk, det er jeg sikker på.

Skrevet

Denne karen er casual og kjøper klær når han må, men er :alltid: sexy. Han hadde kledd enn gammel potetsekk, det er jeg sikker på.

Dokumentasjon er på sin plass her må jeg si!

Skrevet

Dokumentasjon er på sin plass her må jeg si!

Hvis du vil, kan jeg be ham stikke innom? *naiv*

:)

Skrevet

Hvis du vil, kan jeg be ham stikke innom? *naiv*

:)

Passer kl. 22.00? Greiest når barna sover!

*liksom naiv*

Skrevet

Passer kl. 22.00? Greiest når barna sover!

*liksom naiv*

Det passer sikkert. Jeg skal legge meg tidlig likevel *uff, så trøtt atte*

Skrevet

Det passer sikkert. Jeg skal legge meg tidlig likevel *uff, så trøtt atte*

Supert!

*tøff i trynet*

Skrevet

Truser til 299,- pr. stk!? Jeg synes mine er dyre jeg, de koster en hundrings pr. stk stort sett...

Av tidlige tråd vet jeg du bruker sloggi:)

Ja, de er dyre, men så er det to års garanti på dem, så de varer veldig lenge og holder seg fortsatt pene år etter år. Noen ganger kan kvalitet lønne seg. Dessuten synes han de er så deilige å ha på at han ikke kan tenke seg noe annet, er forresten ikke truse, men sånne trange bokser.

Gjest Shira12
Skrevet

Samboeren min handler sjelden klær uten at jeg er med.

Han handler ikke så ofte, men skal vi noe spesielt, da skal han abselut kjøpe seg nye klær, og dra meg med.

Jeg er ikke så veldig shoppegal at det gjør noe og blir fort lei. Noe av grunnen er at han har så for**** lange bein, at jeg må bla i gjennom ørten stabler med bukser for og finne en som er lang nok. *mumle litt småirritert*

Men jeg synes jo han er flott i nye klær da :-) Men ikke overdrevent.

Aldri i livet om jeg får på han noe ekstra stæsj utenom bukse, belte og t-skjorte/skjorte/genser.

Skrevet

Ja, da har jeg en metrofil mann. Han er interessert i både klær og acessoirer, og kjøper alt selv. Ikke så ofte han er ute og shopper, men det kommer av kombinasjonen litt for lite penger + litt for lite tid.

Gjest trultemor25
Skrevet

Min sambo handler ikke. Punktum. Han handler til nød mat. Så jeg handler sokker, boxere, t-skjorter, bukser, gensere, treningsbukse, ja, det meste. Jeg har blitt ganske så god på å kjøpe klær som passer også. Også synes jeg det er gøy, både det å handle til han og det å overraske han med noe nytt tøy. Sko kjøper jeg ikke da, det har jeg prøvd en gang uten videre hell.

Skrevet

Typen min er ikke akkurat den som kjøper seg nye klær i tide og utide, men det hender seg han stikker innom en butikk og kjøper seg f.eks. en fin skjorte hvis vi er ute og handler.

Her forleden truet jeg med å kaste 2 av hans eldste, slaskete gensere, og da ble han med på bytur. Det endte med at han kjøpte seg nye klær for 2000 kr, både jakker, t-skjorte, bukse og belte. :)

Ja, og da vi var i Oslo forleden, kjøpte han seg forresten nye Puma-sko helt frivillig... Og en t-skjorte. :)

Skrevet

Jeg kunne aldri, jeg gjentar - aldri, vært sammen med en mann som var mer forfengelig, mer opptatt av klær, og mer opptatt av annet stæsj enn meg..., og jeg er ikke så veldig opptatt av noen av tinga....:-)

Skrevet

Supert!

*tøff i trynet*

Ja... *litt usikker, helt plutselig*

Hehe, han er kjekk, ja :-D Er du single?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...