Gå til innhold

Menn og klær....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne aldri, jeg gjentar - aldri, vært sammen med en mann som var mer forfengelig, mer opptatt av klær, og mer opptatt av annet stæsj enn meg..., og jeg er ikke så veldig opptatt av noen av tinga....:-)

Du og jeg... skilt ved fødselen?

Menn skal være menn, sånn er det med den saken.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

10

• Aryane

8

• bb71

6

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du og jeg... skilt ved fødselen?

Menn skal være menn, sånn er det med den saken.

Ja, de kan lukte godt og til nød ha en fin klokke...:-)

Skrevet

Ja, de kan lukte godt og til nød ha en fin klokke...:-)

Og rene ører og negler, veldig viktig.

Skrevet

Og rene ører og negler, veldig viktig.

Det er en selvfølge..!

Skrevet

Ja... *litt usikker, helt plutselig*

Hehe, han er kjekk, ja :-D Er du single?

Neida! Har egen kjekk mann! Så dette var selvsakt bare vas!!!!

Skrevet

Det er en selvfølge..!

Ja, det er jo det. Bare følte for å understreke hygieneaspektet.

Skrevet

Neida! Har egen kjekk mann! Så dette var selvsakt bare vas!!!!

Er det sant??? *puster i grunnen lettet ut*

;-)

PS: Han er sikkert flott, han også!

Skrevet

Mannen her i huset liker å handle klær både til seg selv og til guttungen.

Han er ganske kvalitetsbevisst og liker å kle seg opp. Han er ikke noen shoppegæern jåle, altså, men kanskje litt over gjennomsnittlig interessert.

Da vi møttes for nesten ti år siden var han _veldig_ opptatt av klær og trender. Nå er det mer avslappet.

Skrevet

Er det sant??? *puster i grunnen lettet ut*

;-)

PS: Han er sikkert flott, han også!

LOL!!!!

Nyt kvelden og mannen!

Skrevet

Jeg kunne aldri, jeg gjentar - aldri, vært sammen med en mann som var mer forfengelig, mer opptatt av klær, og mer opptatt av annet stæsj enn meg..., og jeg er ikke så veldig opptatt av noen av tinga....:-)

Jeg syns det er kjekt at han tenker over hva han tar på seg, og at han lukter godt. Men han er jo ikke sånn femi-mann som står to timer foran speilet når han skal ut altså, det hadde jeg ikke holdt ut.

Men etter å ha vært sammen med en som gir fullstendig blaffen i klær i 13 år, er det gøy med en som ser litt kul ut :o)

Skrevet

Ja, det er jo det. Bare følte for å understreke hygieneaspektet.

faktisk er det dessverre ikke en selvfølge for alle å følge med renholdet av ørene. Måtte si i fra til en mannlig venn en gang som holdt på å grå igjen. Og han syntes det var rart at han var singel!!! Skrekk og gru!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det å interessere seg for klær er en syk ting. Det gjelder både kvinnfolk og mannfolk, men er ekstra ille når det er snakk om mannfolk. I hvert fall dersom de ikke er homser og med det er unnskyldt.

Men man trenger ikke å interessere seg for klær selv om man kjøper klær som ser bra ut, for selv jeg - som virkelig hater å shoppe - kjøper klær som ser bra ut.

Skrevet

Ja, da har jeg en metrofil mann. Han er interessert i både klær og acessoirer, og kjøper alt selv. Ikke så ofte han er ute og shopper, men det kommer av kombinasjonen litt for lite penger + litt for lite tid.

Samme med kjæresten min. Han er veldig mandig men opptatt av klær og image. Syns det er flott jeg, men liker ikke jålebukker jeg heller.

Skrevet

faktisk er det dessverre ikke en selvfølge for alle å følge med renholdet av ørene. Måtte si i fra til en mannlig venn en gang som holdt på å grå igjen. Og han syntes det var rart at han var singel!!! Skrekk og gru!!!

Ulp :-/

Skrevet

Min kjære bryr seg fint lite om klær, ja. Han synes det er helt i orden at jeg handler til ham.

Dessverre må han handle dresser selv, og da pleier han å ta med minst 3-4 skjorter i tillegg - når han først må pine seg ut for å handle.

Må legges til at min kjære er laaaaaaangt fra å være metrofil!

Skrevet

Det å interessere seg for klær er en syk ting. Det gjelder både kvinnfolk og mannfolk, men er ekstra ille når det er snakk om mannfolk. I hvert fall dersom de ikke er homser og med det er unnskyldt.

Men man trenger ikke å interessere seg for klær selv om man kjøper klær som ser bra ut, for selv jeg - som virkelig hater å shoppe - kjøper klær som ser bra ut.

Men hvis du kjøper klær som ser bra ut, må du vel ha litt interesse for det? Eller er det bare helt tilfeldig at det ser bra ut? Driter du i hvordan du ser ut?

Skrevet

Min mann har en - etter min mening - sunn interesse for klær (i det legger jeg at han bryr seg om hva han har på seg, men ikke overdrevent), og har en passe velfylt garderobe. Og han handler stort sett selv.

Andre ganger shopper vi sammen, og det kan også forekomme at jeg kjøper noe til ham fordi jeg kjenner smaken hans.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men hvis du kjøper klær som ser bra ut, må du vel ha litt interesse for det? Eller er det bare helt tilfeldig at det ser bra ut? Driter du i hvordan du ser ut?

Hvis jeg vet jeg trenger et nytt par med jeans går jeg inn i en butikk som selger f.eks. Diesel og Levis (klær jeg vet jeg liker), finner det paret i min størrelse jeg synes ser best ut, og kjøper det.

Enkelt og greit, og gjort på 3 minutter.

Samme prosedyre når jeg handler skjorter, gensere, sko, osv.

Det er jo ikke akkurat jævla vanskelig å handle klær. Enhver idiot klarer å gjøre det, selv om enkelte er så brødhuer at de bruker flere timer på noe de fleste normale mennesker gjør på 5 minutter.

Skrevet

En mann må være bevisst, men ikke snakke særlig mye om klær og moter. Min mann er flink til å handle både pene og kule klær, men han er veldig effektiv. Tar han omtrent 15 min i en butikk og han kommer ut med to poser. jeg flyr jo fra butikk til butikk og kommer ofte tomhendt hjem. Hm.. lurer på hvorfor skapet er sprengt da ;-)????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...