Gå til innhold

Menn og klær....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og rene ører og negler, veldig viktig.

*Hehe* Kjæresten min og jeg er en del i stallen sammen og han ler av meg:"Etter to timer på landet så er du møkkete under neglene!" :o)

Men vi dusjer hver dag da!

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

10

• Aryane

8

• bb71

6

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis jeg vet jeg trenger et nytt par med jeans går jeg inn i en butikk som selger f.eks. Diesel og Levis (klær jeg vet jeg liker), finner det paret i min størrelse jeg synes ser best ut, og kjøper det.

Enkelt og greit, og gjort på 3 minutter.

Samme prosedyre når jeg handler skjorter, gensere, sko, osv.

Det er jo ikke akkurat jævla vanskelig å handle klær. Enhver idiot klarer å gjøre det, selv om enkelte er så brødhuer at de bruker flere timer på noe de fleste normale mennesker gjør på 5 minutter.

Jeg skjønner pointet ditt, og hvis du bruker bestemte merker er det lett å få det unnagjort, jeg kan også kjøpe meg en Levis bukse på 2 minutter, men av og til vil jeg jo ha noe annet enn det jeg vanligvis går rundt i, og da tar det lenger tid, sånn er det bare.

Kjæresten min går kun i Puma til vanlig, både klær og sko, så det er fort gjort for han å handle og samtidig se bra ut. Han følger med når det kommer nye modeller, så når han trenger noe vet han stort sett hva han skal ha. Vi jenter har det nok verre, jeg kan bruke en hel dag på å finne en topp jeg liker, og jeg er ikke spesielt kresen heller. Bare så du vet det!!! :o)

Skrevet

Jeg syns det er kjekt at han tenker over hva han tar på seg, og at han lukter godt. Men han er jo ikke sånn femi-mann som står to timer foran speilet når han skal ut altså, det hadde jeg ikke holdt ut.

Men etter å ha vært sammen med en som gir fullstendig blaffen i klær i 13 år, er det gøy med en som ser litt kul ut :o)

Apropos det å lukte godt - jeg var så spent før den første daten med han som ble kjæresten min, ville han gjøre den feilen som mange menn gjør, nemlig _dynke_ seg med aftershave? Heldigvis ikke! :o) Er faktisk ikke i stand til å huske om han hadde noe godlukt på seg i det hele tatt, det var i alle fall ikke påtrengende på noe vis.

Skrevet

Apropos det å lukte godt - jeg var så spent før den første daten med han som ble kjæresten min, ville han gjøre den feilen som mange menn gjør, nemlig _dynke_ seg med aftershave? Heldigvis ikke! :o) Er faktisk ikke i stand til å huske om han hadde noe godlukt på seg i det hele tatt, det var i alle fall ikke påtrengende på noe vis.

Nei uff hvis de har for mye på er det skikkelig turn off....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skjønner pointet ditt, og hvis du bruker bestemte merker er det lett å få det unnagjort, jeg kan også kjøpe meg en Levis bukse på 2 minutter, men av og til vil jeg jo ha noe annet enn det jeg vanligvis går rundt i, og da tar det lenger tid, sånn er det bare.

Kjæresten min går kun i Puma til vanlig, både klær og sko, så det er fort gjort for han å handle og samtidig se bra ut. Han følger med når det kommer nye modeller, så når han trenger noe vet han stort sett hva han skal ha. Vi jenter har det nok verre, jeg kan bruke en hel dag på å finne en topp jeg liker, og jeg er ikke spesielt kresen heller. Bare så du vet det!!! :o)

Det å følge med når det kommer nye modeller er noe av det jeg over karakteriserer som ustabilt.

Eksempelet med Levi's/Diesel var bare et eksempel. Jeg hadde ikke brukt lengre tid i en annen butikk. Fordelen med Levi's og Diesel er dog at jeg vet hvilke størrelser jeg trenger å prøve.

I går kjøpte jeg et belte og 2 t-skjorter. Det tok meg maks 2 minutter. Jeg skulle egentlig bare ha et belte, men så to t-skjorter jeg syntes så bra ut.

Poenget mitt er at det ikke er vanskelig å kle seg kult uten å bruke tid på det.

Skrevet

Det å følge med når det kommer nye modeller er noe av det jeg over karakteriserer som ustabilt.

Eksempelet med Levi's/Diesel var bare et eksempel. Jeg hadde ikke brukt lengre tid i en annen butikk. Fordelen med Levi's og Diesel er dog at jeg vet hvilke størrelser jeg trenger å prøve.

I går kjøpte jeg et belte og 2 t-skjorter. Det tok meg maks 2 minutter. Jeg skulle egentlig bare ha et belte, men så to t-skjorter jeg syntes så bra ut.

Poenget mitt er at det ikke er vanskelig å kle seg kult uten å bruke tid på det.

kommer helt an på det, jeg trenger tid for kunne kle meg kult. Kjæresten min kler seg kult på kort tid, og han er ikke ustabil fordi om han følger med....

Du minner meg litt om broren min du.... Og gjett om vi har hatt mange diskusjoner???

ShitDiddelyDo
Skrevet

kommer helt an på det, jeg trenger tid for kunne kle meg kult. Kjæresten min kler seg kult på kort tid, og han er ikke ustabil fordi om han følger med....

Du minner meg litt om broren min du.... Og gjett om vi har hatt mange diskusjoner???

Jeg er nok ikke spesielt unik hva mine meninger vedrørende det her angår. De fleste ikke-homofile gutter mener nok det samme som meg. :)

Men jeg har aldri forstått greia med klær. Hele greia er å kjøpe det man selv liker best, og ferdig med det.

Skrevet

Har ingen mann hverken til å kle på eller av, men da jeg hadde det - så fikk han værsågod handle klærne sine sjøl.

Det hendte jo at det dukket opp noen heller tvilsomme saker, de forsvant som regel i det stille, eller ble uheldigvis vasket på kokvask.

Skrevet

Jeg er nok ikke spesielt unik hva mine meninger vedrørende det her angår. De fleste ikke-homofile gutter mener nok det samme som meg. :)

Men jeg har aldri forstått greia med klær. Hele greia er å kjøpe det man selv liker best, og ferdig med det.

har aldri påstått noe annet jeg, bare at noen trenger litt mer tid.....

Skrevet

Samme med kjæresten min. Han er veldig mandig men opptatt av klær og image. Syns det er flott jeg, men liker ikke jålebukker jeg heller.

Jeg syns også det er veldig greit at han bryr seg om hvordan han ser ut. Jeg har nok å gjøre, trenger ikke å ta ansvar for innkjøp av tøy til ham i tillegg..

Han er ikke en jålebukk, men han bryr seg om hvordan han ser ut :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...