Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig. Jeg ville nok gått for den anonyme veiledningen dersom jeg var dem. Prisen for å komme på tv med slike problemer er nok høy, ikke minst for barna det gjelder!

Skrevet

Enig. Jeg ville nok gått for den anonyme veiledningen dersom jeg var dem. Prisen for å komme på tv med slike problemer er nok høy, ikke minst for barna det gjelder!

Enig, Maggi.

Ville aldri utsatt barnet mitt for den type eksponering på tv.

Skrevet

Enig, Maggi.

Ville aldri utsatt barnet mitt for den type eksponering på tv.

Det å slite er jo en real sak, men maken til gapestokk. Der sitter resten av det norske folk og spiser potetgull, flirer og gleder seg over at de har noen englebarn selv. ;o)

Skrevet

Det å slite er jo en real sak, men maken til gapestokk. Der sitter resten av det norske folk og spiser potetgull, flirer og gleder seg over at de har noen englebarn selv. ;o)

Nettopp.

Det er en ting når voksne av egen fri vilje blir med i et realityprogram, men barna har jo ikke noen reell valgmulighet. Derfor syns jeg det blir feil å gjøre det på denne måten.

Skrevet

Jeg ville ALDRI utsatt barnet mitt for noe slikt. At voksne folk med viten og vilje "driter seg ut" i beste sendetid er ille nok, men å dra barn inn i det er helt bak mål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...