Aryane Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 http://vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286763 Billig pris å betale for hjelpen de har fått? Og de tør de påstå før de har sett reakjonene de får når dette blir vist på TV? 0 Siter
Maggi Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Enig. Jeg ville nok gått for den anonyme veiledningen dersom jeg var dem. Prisen for å komme på tv med slike problemer er nok høy, ikke minst for barna det gjelder! 0 Siter
amber sun Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Enig. Jeg ville nok gått for den anonyme veiledningen dersom jeg var dem. Prisen for å komme på tv med slike problemer er nok høy, ikke minst for barna det gjelder! Enig, Maggi. Ville aldri utsatt barnet mitt for den type eksponering på tv. 0 Siter
Maggi Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Enig, Maggi. Ville aldri utsatt barnet mitt for den type eksponering på tv. Det å slite er jo en real sak, men maken til gapestokk. Der sitter resten av det norske folk og spiser potetgull, flirer og gleder seg over at de har noen englebarn selv. ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Det å slite er jo en real sak, men maken til gapestokk. Der sitter resten av det norske folk og spiser potetgull, flirer og gleder seg over at de har noen englebarn selv. ;o) Nettopp. Det er en ting når voksne av egen fri vilje blir med i et realityprogram, men barna har jo ikke noen reell valgmulighet. Derfor syns jeg det blir feil å gjøre det på denne måten. 0 Siter
Reg@l Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg ville ALDRI utsatt barnet mitt for noe slikt. At voksne folk med viten og vilje "driter seg ut" i beste sendetid er ille nok, men å dra barn inn i det er helt bak mål. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.