Gå til innhold

Menn som ikke svarer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men det må vel gå LITT på vilje også? Konsentrere seg om hva kjæresten sier..

Noe som irriterer meg mest er når han stiller meg et spørsmål. Jeg begynner å svare, så hopper han ut i mellom tiden, fordi et eller annet på tv ble sagt. Slutter da å høre på meg..

Så spør han da etterpå: "Ja, hva var det du sa ang. det jeg spurte om" Da svarer jeg at jeg har allerede svart på HELE spørsmålet. Så sier han: "Kan du si det engang til?" Hvorfor i allverden skal jeg gidde det da? Ikke meg som hadde behov for å si han noe, men at han lurte på noe.

Da får han faen høre etter når jeg svarer på spørsmål HAN stilte..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194198-menn-som-ikke-svarer/#findComment-1353135
Del på andre sider

hihi ;) godt å vite at min stemme lyder som musikk i min kjæres ører :)

men han er jo så søt når han prøver å late som om han har hørt det jeg har sagt. når jeg spør: "hørte du hva jeg sa nå", har han klart å få med seg et eller annet ord i min siste setning. så han sier f.eks "ja, det hadde noe med Anders å gjøre"... ;)

men han blir jo mektig irritert hvis jeg skrur av lyden på tv`en for å si noe viktig. han klikker i vinkel om jeg klarer å gjøre det under sportsextra. (men det er jo som oftest han som er herre over fjernkontrollen, så jeg klarer det skjelden).

menn er rare dyr, men hva skulle vi gjort uten de?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194198-menn-som-ikke-svarer/#findComment-1353956
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...