Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, takk, prøver det. Spytt hjalp ikke tilfredsstillende. Epleeddikk er sikkert greit.

Hm, kanskje mitt spytt hadde hjulpet?

:)

Skrevet

Hm, kanskje mitt spytt hadde hjulpet?

:)

Noe hajlp ti lslutt, for nå er det uansett bra. Tusen takk, alle sammen.. og spyttet er lett tilgjengelig om jeg våkner i natt med ny svie. ;o)

Skrevet

Noe hajlp ti lslutt, for nå er det uansett bra. Tusen takk, alle sammen.. og spyttet er lett tilgjengelig om jeg våkner i natt med ny svie. ;o)

Det går muligens like bra med kaldt vann. Men det har jeg aldri prøvd, spyttet mitt er nemlig sååå bra.

Fint at du er bra også! :)

Skrevet

Eurax (myggmiddel) hjelper 100 %. (Apotek)

Få deg noen bedre hansker, sånne gummierte hagehansker er bra, og langermet trøye.

(Til neste gang.)

Skrevet

Eurax (myggmiddel) hjelper 100 %. (Apotek)

Få deg noen bedre hansker, sånne gummierte hagehansker er bra, og langermet trøye.

(Til neste gang.)

Eurax har jeg. Visste ikke at det var samme virkestoff som mygg m.m. Jeg skal kjøpe nye hagehansker. Disse hadde stoff på oversiden av hånden, og jeg kjente jo litt mens jeg holdt på, men jeg var så opptatt at svien ikke kom skikkelig før jeg kom inn!

Men når har jeg nydt den flotte haven vår opptil mange ganger i kveld, og jammen var det verdt det likevel!

:o)

Skrevet

Eurax har jeg. Visste ikke at det var samme virkestoff som mygg m.m. Jeg skal kjøpe nye hagehansker. Disse hadde stoff på oversiden av hånden, og jeg kjente jo litt mens jeg holdt på, men jeg var så opptatt at svien ikke kom skikkelig før jeg kom inn!

Men når har jeg nydt den flotte haven vår opptil mange ganger i kveld, og jammen var det verdt det likevel!

:o)

Så flott!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...