favn Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Ok, takk, prøver det. Spytt hjalp ikke tilfredsstillende. Epleeddikk er sikkert greit. Hm, kanskje mitt spytt hadde hjulpet? 0 Siter
Maggi Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Hm, kanskje mitt spytt hadde hjulpet? Noe hajlp ti lslutt, for nå er det uansett bra. Tusen takk, alle sammen.. og spyttet er lett tilgjengelig om jeg våkner i natt med ny svie. ;o) 0 Siter
favn Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Noe hajlp ti lslutt, for nå er det uansett bra. Tusen takk, alle sammen.. og spyttet er lett tilgjengelig om jeg våkner i natt med ny svie. ;o) Det går muligens like bra med kaldt vann. Men det har jeg aldri prøvd, spyttet mitt er nemlig sååå bra. Fint at du er bra også! 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Eurax (myggmiddel) hjelper 100 %. (Apotek) Få deg noen bedre hansker, sånne gummierte hagehansker er bra, og langermet trøye. (Til neste gang.) 0 Siter
Maggi Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Eurax (myggmiddel) hjelper 100 %. (Apotek) Få deg noen bedre hansker, sånne gummierte hagehansker er bra, og langermet trøye. (Til neste gang.) Eurax har jeg. Visste ikke at det var samme virkestoff som mygg m.m. Jeg skal kjøpe nye hagehansker. Disse hadde stoff på oversiden av hånden, og jeg kjente jo litt mens jeg holdt på, men jeg var så opptatt at svien ikke kom skikkelig før jeg kom inn! Men når har jeg nydt den flotte haven vår opptil mange ganger i kveld, og jammen var det verdt det likevel! ) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Eurax har jeg. Visste ikke at det var samme virkestoff som mygg m.m. Jeg skal kjøpe nye hagehansker. Disse hadde stoff på oversiden av hånden, og jeg kjente jo litt mens jeg holdt på, men jeg var så opptatt at svien ikke kom skikkelig før jeg kom inn! Men når har jeg nydt den flotte haven vår opptil mange ganger i kveld, og jammen var det verdt det likevel! ) Så flott! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.