Gjest Tampoline Skrevet 9. august 2000 Skrevet 9. august 2000 Jeg håper du kan svare meg på et litt underlig spørsmål vedr. bruk av tamponger. Jeg liker å bruke tamponger istedenfor bind, men noen ganger får jeg ikke satt tampongen inn. Det er akkurat som om det har snørt seg sammen inne i skjeden, og det er ikke fordi det er tørt. Det kjennes som et fysisk stengsel og det er ikke mulig å komme forbi. Ofte har jeg måttet vente en stund og så prøve igjen og da går det greit. Noen idè om hva dette kan skyldes? 0 Siter
Gjest Mette Moen, gynekolog Skrevet 9. august 2000 Skrevet 9. august 2000 Skjeden er ikke et rett rør, men krummer. Det kan være lurt å forsøke å endre retning, når den er halvt inne, så den kommer mer oppover. Iblant kan mye avføring i tarmen stenge litt og gjøre det vanskeligere. Finn din teknikk ved eksperimentering.Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.