Gå til innhold

Er det pent med så store lepper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en sånn "leppedame" på Dr.Phil på TV en dag. Hun fortalte publikum at hun hadde tatt mange ulike plastiske operasjoner, men at hun kun ville røpe den ene og det var brystimplantatoperasjon.

Akkurat som om publikum ikke så at hun hadde pumpa opp leppene?! De var diiigre og så totalt malplasserte ut. Det virka ikke som dama skjønte det selv stakkars :-/

laguna1365380434
Skrevet

Huff,nei..Det var ikke så pent..Men fyldige lepper kan være dritfint da, jeg blir sååå sjalu på de som har ordentelig sussemunn! ;-)

Jeg har direkte komplekser for overleppa mi, den er tynn..I hele ansiktet er munnen det jeg er minst fornøyd med, og overleppa mer enn noe annet.

Skrevet

Huff,nei..Det var ikke så pent..Men fyldige lepper kan være dritfint da, jeg blir sååå sjalu på de som har ordentelig sussemunn! ;-)

Jeg har direkte komplekser for overleppa mi, den er tynn..I hele ansiktet er munnen det jeg er minst fornøyd med, og overleppa mer enn noe annet.

Shøt øp da laguna! Du er lekker! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der var grusomt.

Men Angelina Jolie er et godt eksempel på at fyldige lepper kan være uhyre sexy.

laguna1365380434
Skrevet

Shøt øp da laguna! Du er lekker! :)

Takker så mye for komplimenten..! :-)

Men overleppa mi er og blir smal..Usj.

Skrevet

Takker så mye for komplimenten..! :-)

Men overleppa mi er og blir smal..Usj.

Det er min også, det er dritkjedelig. :) Ikke så veldig smal, men liksom litt flat og lite fyldig i forhold til underleppa.

Noe må man jo bekymre seg over. :)

Skrevet

Det er vel en grunn til at det var på en side som heter Awfull Plastic Surgery.

"....................................."

Gjest pjoltergjest
Skrevet

NATURLIG fyldige lepper, er sexy på ei dame.

Skrevet

Jeg har ganske fyldige lepper fra naturens side, men dessverre er de så blodfattige.

Skulle ha ønsket de var rødere, men ikke smalere.

Bladfattighet... er det det som avgjør fargen? Har jeg aldri tenkt på.

Lurer på om mine får tilsendt mye blod da, i og med at ALLE leppestifter blir rosa på meg. Irriterende er bare fornavnet etter 15 års leppestiftsøk.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Bladfattighet... er det det som avgjør fargen? Har jeg aldri tenkt på.

Lurer på om mine får tilsendt mye blod da, i og med at ALLE leppestifter blir rosa på meg. Irriterende er bare fornavnet etter 15 års leppestiftsøk.

Å, du er heldig!

Jeg er ikke blodfattig,men ingenting transporteres til leppene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...