Gå til innhold

Joggesko i vaskemaskin. Hvor mange grader grader.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sønnen min har gått uten sokker i skoene, og det lukter grønnjæ....

Kan jeg vaske dem i maskina, og i såfall på hvor mange grader?

30 grader, tror jeg ikke tar knekken på den lukta her;) Hele gangen lukter!

Skrevet

Vel, hvis det er så ille lukt må du prøve med 40grader.

Enten tåler de det og blir bedre, eller så tåler de det ikke. Men hvis de lukter så jævlig kan han vel uansett ikke bruke dem mer uten vask, så...

:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vel, hvis det er så ille lukt må du prøve med 40grader.

Enten tåler de det og blir bedre, eller så tåler de det ikke. Men hvis de lukter så jævlig kan han vel uansett ikke bruke dem mer uten vask, så...

:)

Nei, skal kjøpe nye til skolestart uansett. Men tenkte han skulle ha sko på seg i morgen også.

De andre har han vokst ifra.

Han vokser jo så fort for tiden at. Har større føtter enn meg jo.

Nei, får vel bare prøve.

Kan ihvertfall ikke bruke dem nå.

Synes jeg kjenner lukta i neseborene enda.

*Går og putter dem i maskina*

Skrevet

Jeg vasket sønnen min sine på 60 grader forrige uke, de stinket også etter han hadde gått barbent i dem. Det gikk helt fint, jeg tok sjansen og tenkte at enten går det bra ellers går de rett på dyngen...

Skrevet

Jeg ville tatt sjansen på 50 grader, jeg. Uansett så er de ubrukelige nå, og de tåler mer enn man tror dersom det ikke er langsiktig bruk du ser for deg!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg ville tatt sjansen på 50 grader, jeg. Uansett så er de ubrukelige nå, og de tåler mer enn man tror dersom det ikke er langsiktig bruk du ser for deg!

Det viktigste er at de ikke trange til i morgen.

Men nå har jeg satt dem på 40, så får det briste eller bære.

Kjøper nye i morgen uansett, tenker jeg. Men greit at han har noe å gå i mens jeg er på jobben.

Skrevet

Det viktigste er at de ikke trange til i morgen.

Men nå har jeg satt dem på 40, så får det briste eller bære.

Kjøper nye i morgen uansett, tenker jeg. Men greit at han har noe å gå i mens jeg er på jobben.

trange, ja. Han får ta dem på mens de er småvåte. ;o)

Gjest Kari kenguru
Skrevet

Jeg vasker bestandig joggesko i vaskemaskinen på 40 grader. De blir rene og fine etterpå.

Skrevet

40gr. finvask vasker jeg joggesko på. Hender jeg spruter i litt Biospray først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...