Gjest Kari kenguru Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Sitter her i kveld og kjeder meg. Denne sommeren har gått uten noen form for flørt eller forelskelse. Kunne tenkt meg en kjæreste for underholdning, om ikke annet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Kjøp Sopranos sesong 1-5. Bedre underholdning enn en hvilken som helst kjæreste. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Kjøp Sopranos sesong 1-5. Bedre underholdning enn en hvilken som helst kjæreste. Jeg så nettopp ferdig sesong 5 nå! Har du forresten fått med deg at David Chase vil lage enda flere episoder etter sesong 6? Antageligvis 8-10 ekstra? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg så nettopp ferdig sesong 5 nå! Har du forresten fått med deg at David Chase vil lage enda flere episoder etter sesong 6? Antageligvis 8-10 ekstra? Jeg har ikke fått med meg hvor mange de har planer om å lage, bortsett fra at de sannsynligvis ikke kommer til å stoppe etter sesong 6 likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.