Gå til innhold

Blue balls" og sterilisering

Anbefalte innlegg

Når man er under lengre seksuell opphisslelse, og ikke får utløsning, så begynner det å bygge opp en smerte i underlivet. Dette er noe de fleste menn kjenner til. Problemet løses ved onani.

Hvordan vil dette arte seg etter en sterilisering?

Er det noen steriliserte som kjenner til dette? Er det prostata kjertelen som gir ubehaget eller er det bitestiklene som trenger tømming? Tømming av bitestiklene blir jo umulig etter en sterilisering. Ser for meg en situasjon som med mye smerte og ingen mulighet for forløse trykket.

Grøss :-O

- Hageslangen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194234-blue-balls-og-sterilisering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Halling

Etter som jeg vet, er det oksygenfattig blod som blir stengt inne i hele penis, pungen og testiklene av en "ventil" som virker sammen med reisningen på en litt uheldig måte. Det er altså ikke blodsirkualasjon i "genitaliene" mens opphisselsen pågår. Når dette har pågått en time eller mer uten utløsning, vil det oppstå smerte i testiklene som mangler oksygen over for lang tid. De "hiver etter pusten" :-).

Utløsningen løser også ut ventilene som da åpnes og blodet med nytt oksygen kommer til.

"Blue balls" kommer av fargen pungen får, den blir blå av oksygenmangel.

Etter som jeg vet, er det oksygenfattig blod som blir stengt inne i hele penis, pungen og testiklene av en "ventil" som virker sammen med reisningen på en litt uheldig måte. Det er altså ikke blodsirkualasjon i "genitaliene" mens opphisselsen pågår. Når dette har pågått en time eller mer uten utløsning, vil det oppstå smerte i testiklene som mangler oksygen over for lang tid. De "hiver etter pusten" :-).

Utløsningen løser også ut ventilene som da åpnes og blodet med nytt oksygen kommer til.

Så da er kanskje ikke en slik sterilisering å anbefale? "Alle" menn som har sterilisert seg sier det er "helt greit", men jeg tviler litt på det...

Så da er kanskje ikke en slik sterilisering å anbefale? "Alle" menn som har sterilisert seg sier det er "helt greit", men jeg tviler litt på det...

Unnskyld, men er dere helt på jordet?

Sterilisering kapper kun over lederne som fører sædcellene sammen med de andre bestanddelene som tilsammen utgjør ejakulasjonsvæsken hos menn. Sædcellene absorberes isteden av kroppen, og væsken kommer ellers ut som vanlig.

All juice, no seeds.

Gjest Halling

Ups. Glemte å trekke en trolig konklusjon.

Jeg tror ikke det påvirker noe å kutte sædlederne, det er en måte som har vært brukt i 50 år med gode erfaringer.

Noen sier de kjenner det stikker om vinteren i arrene når det er veldig kaldt, men at det ikke er plagsomt. De fleste; 90%? sier de ikke merker noen ting.

Nesten alle sier det var spennende hva som skjedde ved første testrunde etterpå :-) alt var som før gitt!

Gjest Halling

Unnskyld, men er dere helt på jordet?

Sterilisering kapper kun over lederne som fører sædcellene sammen med de andre bestanddelene som tilsammen utgjør ejakulasjonsvæsken hos menn. Sædcellene absorberes isteden av kroppen, og væsken kommer ellers ut som vanlig.

All juice, no seeds.

Det var snakk om to ulike ting her: blue balls og sterilisering. De har ikke noe med hverandre å gjøre, og påvirker ikke hverandre . Jeg glemte i farta en konlusjon.

Annonse

Gjest Halling

Smerten oppstår ikke fordi bitestiklene ikke tømmes, så det spiller ingen rolle om du er sterilisert eller ikke. Bitestiklene bare stenger produksjonen og "sover", f eks livet ut, uten problem.

Du får like mye/lite blue balls selv om du er sterilisert.

Gjest Hildegard B.

Der lærte jeg noe nytt... *øyne som tinntallerkner*

Gjest Halling

Der lærte jeg noe nytt... *øyne som tinntallerkner*

Det er en underlig mekanisme.

Hunder har en annen; de har et bein inne i penis, og penis blåses opp så hannen henger fast i hunnen en stund.

Kattehannen har pigger på penis, som riper opp innsiden av skjeden og setter i gang eggløsningen.

Det hadde vært noe det jenter.

Gjest Hildegard B.

Det er en underlig mekanisme.

Hunder har en annen; de har et bein inne i penis, og penis blåses opp så hannen henger fast i hunnen en stund.

Kattehannen har pigger på penis, som riper opp innsiden av skjeden og setter i gang eggløsningen.

Det hadde vært noe det jenter.

IIIIIiiik... *løper*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...