Gjest Kari kenguru Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 En utrolig fin film som jeg kan anbefale på det sterkeste. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Har akkurat sett "Notting Hill" jeg, den er sååå søt! 0 Siter
Gjest Kari kenguru Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Har akkurat sett "Notting Hill" jeg, den er sååå søt! Ja den har jeg sett mange ganger. De to filmene har ingenting felles. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Ja den har jeg sett mange ganger. De to filmene har ingenting felles. *Ler* Aner ikke hvorfor jeg svarte engang. ) Kjæresten ringte i kveld og vi satt i 3 kvarter og det var så koselig å høre stemmen hans igjen at jeg nok er litt utilregnelig for øyeblikket... Men NÅ skal jeg finne sengen! God natt! ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg leste om den i avisen for en stund siden, har den kommet ut på kino nå? 0 Siter
Freya Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 *Ler* Aner ikke hvorfor jeg svarte engang. ) Kjæresten ringte i kveld og vi satt i 3 kvarter og det var så koselig å høre stemmen hans igjen at jeg nok er litt utilregnelig for øyeblikket... Men NÅ skal jeg finne sengen! God natt! ) Notting Hill er jo en kjempesøt kjærlighetsfilm, da! Fikk sms av typen en søndagskveld mens jeg bodde på hybel. Han skrev "Sitter og ser på Notting Hill. Tenker på deg og får en liten tåre i øyenkroken." Det var bra søtt, eller! 0 Siter
Gjest Kari kenguru Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 *Ler* Aner ikke hvorfor jeg svarte engang. ) Kjæresten ringte i kveld og vi satt i 3 kvarter og det var så koselig å høre stemmen hans igjen at jeg nok er litt utilregnelig for øyeblikket... Men NÅ skal jeg finne sengen! God natt! ) Da er det logisk at du tenkte på en kjærlighetsfilm;) 0 Siter
Gjest Kari kenguru Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg leste om den i avisen for en stund siden, har den kommet ut på kino nå? Ja jeg så den i kveld. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Notting Hill er jo en kjempesøt kjærlighetsfilm, da! Fikk sms av typen en søndagskveld mens jeg bodde på hybel. Han skrev "Sitter og ser på Notting Hill. Tenker på deg og får en liten tåre i øyenkroken." Det var bra søtt, eller! Kjempesøtt! Vi har noen gode kjærester vi! ) 0 Siter
Freya Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Kjempesøtt! Vi har noen gode kjærester vi! ) Ja, jeg er temmelig fornøyd, selv etter snart 9 år! (Gisp, har vi virkelig vært sammen så lenge...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.