Gå til innhold

Det Lila sa

Anbefalte innlegg

Gjest Kari kenguru
Skrevet

En utrolig fin film som jeg kan anbefale på det sterkeste.

Skrevet

Har akkurat sett "Notting Hill" jeg, den er sååå søt!

Gjest Kari kenguru
Skrevet

Har akkurat sett "Notting Hill" jeg, den er sååå søt!

Ja den har jeg sett mange ganger. De to filmene har ingenting felles.

Skrevet

Ja den har jeg sett mange ganger. De to filmene har ingenting felles.

*Ler* Aner ikke hvorfor jeg svarte engang. :o) Kjæresten ringte i kveld og vi satt i 3 kvarter og det var så koselig å høre stemmen hans igjen at jeg nok er litt utilregnelig for øyeblikket...

Men NÅ skal jeg finne sengen! God natt! :o)

Skrevet

Jeg leste om den i avisen for en stund siden, har den kommet ut på kino nå?

Skrevet

*Ler* Aner ikke hvorfor jeg svarte engang. :o) Kjæresten ringte i kveld og vi satt i 3 kvarter og det var så koselig å høre stemmen hans igjen at jeg nok er litt utilregnelig for øyeblikket...

Notting Hill er jo en kjempesøt kjærlighetsfilm, da! :)

Fikk sms av typen en søndagskveld mens jeg bodde på hybel. Han skrev "Sitter og ser på Notting Hill. Tenker på deg og får en liten tåre i øyenkroken." Det var bra søtt, eller! :)

Gjest Kari kenguru
Skrevet

Da er det logisk at du tenkte på en kjærlighetsfilm;)

Gjest Kari kenguru
Skrevet

Jeg leste om den i avisen for en stund siden, har den kommet ut på kino nå?

Ja jeg så den i kveld.

Skrevet

Notting Hill er jo en kjempesøt kjærlighetsfilm, da! :)

Fikk sms av typen en søndagskveld mens jeg bodde på hybel. Han skrev "Sitter og ser på Notting Hill. Tenker på deg og får en liten tåre i øyenkroken." Det var bra søtt, eller! :)

Kjempesøtt! Vi har noen gode kjærester vi! :o)

Skrevet

Kjempesøtt! Vi har noen gode kjærester vi! :o)

Ja, jeg er temmelig fornøyd, selv etter snart 9 år! :) (Gisp, har vi virkelig vært sammen så lenge...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...