Gjest Sirana Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Noen som vet hva vanlig blodprosent er om morgenen/på tom mage? Jeg har målt at jeg har ca. 3,5. Er det lite? (Er så svimmel om morgenen, så det kan jo være en grunn.) 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Er det hb du snakker om? Trodde man iallefall hadde besvimt om man hadde mindre enn 4. Men nå SKAL jeg hoppe i loppekassa. Natta! 0 Siter
frosken Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Mener du blodsukker eller blodprosent? Dersom det er Hb du har målt, som vel er det man vanligvis omtaler som blodprosent, så er 3.5 en ekstremt lav verdi. 0 Siter
Gjest Sirana Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Ups, sorry, mener selvfølgelig blodsukker! ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Ups, sorry, mener selvfølgelig blodsukker! ;-) Det er i laveste laget, ja. Jeg målte 3,5 en formiddag, og da hadde jeg faktisk spist et eple for et par timer siden. Teit av meg å aldri spise frokost, men det er en vane jeg aldri kommer til å lære meg. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Ups, sorry, mener selvfølgelig blodsukker! ;-) Hehe, det forklarer en del ja.. Det er litt i det laveste laget ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.