Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kari Rueslåtten anbefales om noen skal kjøpe musikk. Knallbra stemme på den jenta.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hehe, heter du tilfeldigvis Kristian? ;)

Kjenner verdens største Rueslåtten-fan. Men jeg er jo enig, hun er flink

Skrevet

Hehe, heter du tilfeldigvis Kristian? ;)

Kjenner verdens største Rueslåtten-fan. Men jeg er jo enig, hun er flink

Nei jeg heter ikke Kristian. Jeg er kvinne. :o) Og har likt Kari Rueslåtten siden hun spilte i 3rd and the mortal.

Gjest papirtiger
Skrevet

Nei jeg heter ikke Kristian. Jeg er kvinne. :o) Og har likt Kari Rueslåtten siden hun spilte i 3rd and the mortal.

Du er ikke tilfeldigvis singel også? Kristian er søt han.. ;)

Skrevet

Spindelsinn er et knalltøft album. Og hun har fantastisk stemme! Har ikke hørt så mye på den (eller de?) nyere platen(e) hennes.

3rd and the Mortal var også bra!

Skrevet

Du er ikke tilfeldigvis singel også? Kristian er søt han.. ;)

hehe, ut ifra hvem som vanligvis liker Kari Rueslåtten har jeg en meget sterk mistanke om at jeg kanskje kunne vært mora til Kristian. Han måtte være minst 45 for å være interessant for meg. :o)

Skrevet

Spindelsinn er et knalltøft album. Og hun har fantastisk stemme! Har ikke hørt så mye på den (eller de?) nyere platen(e) hennes.

3rd and the Mortal var også bra!

Jeg liker også Spindelsinn best. Syns det er meget rart at hun ikke brukes mer på TV. Spilles jo en del på radio, men alt for lite!

Gjest papirtiger
Skrevet

hehe, ut ifra hvem som vanligvis liker Kari Rueslåtten har jeg en meget sterk mistanke om at jeg kanskje kunne vært mora til Kristian. Han måtte være minst 45 for å være interessant for meg. :o)

*ler*

Bare husk at du kunne vært drømmedamen hans.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg liker også Spindelsinn best. Syns det er meget rart at hun ikke brukes mer på TV. Spilles jo en del på radio, men alt for lite!

Hun burde lage bedre musikkvideoer. Den siste med rennende maling (gips?) var bare merkelig.

Skrevet

*ler*

Bare husk at du kunne vært drømmedamen hans.

Vil vel tro at det er Kari Rueslåtten som er drømmedama hans?

Gjest papirtiger
Skrevet

Vil vel tro at det er Kari Rueslåtten som er drømmedama hans?

Man skulle tro det, men nei...

Jeg har studert sammen med Rueslåtten, men han hadde ikke lyst å bli kjent med henne. Gutter er så merkelige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...