Gjest Halling Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 mmm...jaja....det beste med å være nydumpa.....er at all sexlyst forsvinner... og uten lyst...så er jo problemet løst.. Kanskje jeg ender opp som en mannehater..hadde kanskje ikke vært så dumt... Mannehater er jo kjekt å være, de er likevel en minoritet. 48% er det vel? 0 Siter
Spenning Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 mmm...skulle tro du kjente oss....for tanken har faktisk slått meg.....mange ganger men men....skal jo bli kult å fortelle una dette.....om ikke annet så har jeg lært....og det kommer ikke en mann inn i dette huset på evigheter!!!!!!!! hehehe, godt evigheter er korte *lol* 0 Siter
Gjest mohaha Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 mmm...skulle tro du kjente oss....for tanken har faktisk slått meg.....mange ganger men men....skal jo bli kult å fortelle una dette.....om ikke annet så har jeg lært....og det kommer ikke en mann inn i dette huset på evigheter!!!!!!!! Kanskje SDD ikke synes du er så spennende nå som du er lovlig vilt? 0 Siter
Gjest gliser Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Kanskje SDD ikke synes du er så spennende nå som du er lovlig vilt? He-he :-) Du må ha hengt rundt her en stund, for å kjenne til den historien... *ler* 0 Siter
yellow Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 He-he :-) Du må ha hengt rundt her en stund, for å kjenne til den historien... *ler* ...og selv ikke de kjenner hele histoien... Beklager å måtte skuffe deg.. *smiler pent* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.