Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter nesten 1 1/2 år med manuell oppvask, har jeg _endelig_ fått kjøpt meg ny oppvaskmaskin igjen :)

Tenkte bare jeg ville tipse folk om at den maskinen som koster 3700,- i Elkjøp-butikkene, koster bare 1995,- i nettbutikken deres! Løp og kjøp! Det er dumt å betale for mye! osv... :)

Lurer litt på hva som gjør at de kan ha _så_ forskjellig pris, men jeg er i hvert fall storfornøyd!

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000qE1VAB_i?ProductID=xL7D4QFWN58AAAEDMjKtBDp3&CatalogCategoryID=mEbD4QFWUAsAAAEDFN6tBDZr&filename=producttype_text%2cproductpage_text%2cprodtypes_vartypes_text%2cexplanation_text

skorpionfisken
Skrevet

HVA?

Jeg skrev nettopp ut en annonse fra nettbutikken deres for en komfyr jeg vil ha. Vil du si at når jeg går på butikken og viser utskrifta så skal de ha høyere pris der?

De hadde den nemlig ikke på den lokale butikken, men jeg tenkte de kunne bestille den til meg til den prisen jeg så på nettet?

Gjest Shira12
Skrevet

Gratulerer med ny oppvaskmaskin :-)

Æh, du skjønner, jeg har vasket opp for hånd i over 4 år nå, og er dritlei!!! *litt morsk nå*

Og jeg har nedtelling til jeg flytter inn i mitt nye hus og mitt nye kjøkken med ny oppvaskmaskin. Da skal jeg sprette champagneflaska! *gliser*

Skrevet

Og du så kanskje at det hele var bare lureri? "Beklager, men varen finnes ikke i internettbutikken"?

Skrevet

HVA?

Jeg skrev nettopp ut en annonse fra nettbutikken deres for en komfyr jeg vil ha. Vil du si at når jeg går på butikken og viser utskrifta så skal de ha høyere pris der?

De hadde den nemlig ikke på den lokale butikken, men jeg tenkte de kunne bestille den til meg til den prisen jeg så på nettet?

Ja, de sa at Elkjøp og Elkjøp nettbutikk hadde blitt to forskjellige butikker nå (spør meg ikke hva de mente med det, men sånn forklarte de i hvert fall prisforskjellen)

Skrevet

Æh, du skjønner, jeg har vasket opp for hånd i over 4 år nå, og er dritlei!!! *litt morsk nå*

Og jeg har nedtelling til jeg flytter inn i mitt nye hus og mitt nye kjøkken med ny oppvaskmaskin. Da skal jeg sprette champagneflaska! *gliser*

Løp og kjøp, da :)

Skrevet

Og du så kanskje at det hele var bare lureri? "Beklager, men varen finnes ikke i internettbutikken"?

Nei, det var ikke lureri :)

Jeg bestilte min (tenkte også at _dette_ tror jeg ikke før jeg ser det), og den kom levert på døra mi ei uke senere.

Nå står den i kjøkkenet mitt og sparer meg for _masse_ arbeid :D

Skrevet

Oi, jeg leste visst litt feil... :)

Gratulerer du også da, mener jeg :)

Skrevet

Nei, det var ikke lureri :)

Jeg bestilte min (tenkte også at _dette_ tror jeg ikke før jeg ser det), og den kom levert på døra mi ei uke senere.

Nå står den i kjøkkenet mitt og sparer meg for _masse_ arbeid :D

Men nå finnes den ikke i internettbuikken lengre i alle fall. :o)

Skrevet

Men nå finnes den ikke i internettbuikken lengre i alle fall. :o)

Hmmm...

Godt jeg fikk kjøpt den før det var for sent, da :)

Gjest kristinee83
Skrevet

Jeg kunne bestille den nå jeg! Så den er nok i nettbutikken!

Gjest Shira12
Skrevet

Oi, jeg leste visst litt feil... :)

Gratulerer du også da, mener jeg :)

He he,leser ofte litt for kjapt jeg også.

Jeg håper jeg er innflyttet til jul, og da kan ta i bruk oppvaskmaskinen jeg har ventet så lenge på :-)

Skrevet

Jeg kunne bestille den nå jeg! Så den er nok i nettbutikken!

Da jeg klikket på lenka til Lolanda sto det at varen ikke fantes i nettbutikken... Snodig.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har kranglet meg til internettpris på diverse varer fra Elkjøp selv om varen ikke har vært tilgjengelig i nettbutikken. Sist kjøpte jeg et side-by-side kjøleskap, og bare ga beskjed om at jeg _skulle_ ha samme pris. Etter en liten antydning om at de bare prøvde å lure kundene ga de seg tvert.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, de sa at Elkjøp og Elkjøp nettbutikk hadde blitt to forskjellige butikker nå (spør meg ikke hva de mente med det, men sånn forklarte de i hvert fall prisforskjellen)

Men de blir svar skyldig til slutt når du spør dem hvorfor de har varer i nettbutikken som ikke går an å bestille der, og som allerede nevnt har jeg forlangt å få samme pris i butikken - og fått det.

Skrevet

Jeg har kranglet meg til internettpris på diverse varer fra Elkjøp selv om varen ikke har vært tilgjengelig i nettbutikken. Sist kjøpte jeg et side-by-side kjøleskap, og bare ga beskjed om at jeg _skulle_ ha samme pris. Etter en liten antydning om at de bare prøvde å lure kundene ga de seg tvert.

Jøss...

Til meg sa de at nettbutikken hadde blitt en "egen" butikk nå, derfor kunne de ha forskjellige priser...

*klø seg i hodet*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jøss...

Til meg sa de at nettbutikken hadde blitt en "egen" butikk nå, derfor kunne de ha forskjellige priser...

*klø seg i hodet*

Men en vare som ikke finnes i nettbutikken, skal ikke være på sidene deres, det er villedende. Og er det noe Elkjøp er redd, så er det i havne i søkelyset til Forbrukerrådet - igjen. De har fått mange smekker på fingrene for villeding derfra. Og Elkjøp er Elkjøp, eller så må de finne et nytt navn på nettbutikken sin. Jeg har argumentert, og de har gitt seg. Kjøleskapet er det ikke mer enn et par måneder siden jeg kjøpte, og med _litt_ diskusjon fikk jeg netthandelpris.

Skrevet

Men en vare som ikke finnes i nettbutikken, skal ikke være på sidene deres, det er villedende. Og er det noe Elkjøp er redd, så er det i havne i søkelyset til Forbrukerrådet - igjen. De har fått mange smekker på fingrene for villeding derfra. Og Elkjøp er Elkjøp, eller så må de finne et nytt navn på nettbutikken sin. Jeg har argumentert, og de har gitt seg. Kjøleskapet er det ikke mer enn et par måneder siden jeg kjøpte, og med _litt_ diskusjon fikk jeg netthandelpris.

Sant nok...

Men denne oppvaskmaskinen _var_ jo i nettbutikken, da :)

Skrevet

Sant nok...

Men denne oppvaskmaskinen _var_ jo i nettbutikken, da :)

Ikke nå lengre, bare klikk på din egen lenke og se - det står der at varen ikke finnes i nettbutikken.

Skrevet

Ikke nå lengre, bare klikk på din egen lenke og se - det står der at varen ikke finnes i nettbutikken.

Hmmm...

Jaja, det er jo ikke så nøye for _meg_, da :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...