Gå til innhold

Julestemning i august

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og Flisa kjenner meg vist bedre enn jeg trodde :P Jeg er faktisk i julestemning og ute er trærne fortsatt grønne og om 10 dager skal vi til Tyrkia på solferie. Og jeg har julestemning. Skjønne den som kan skjønne det :)

Grunnen er rett og slett at jeg akkurat har sett The Polar Express. Ble sittende her med et smil. Elsker slike julestemningsfilmer. Og plutselig begynte jeg å tenke på julegaver, julekort, pepperkaker, julepynt, julelys o.s.v :)

Men uansett, julegavene er jeg aldri ferdig med før i siste liten :)

Rar? Jada, jeg vet jeg er rar :fnis:

Skrevet

Slutt opp da!

Ja, du er rar;o)

hihi, jeg vet jeg vet :o)

Skrevet

hihi, jeg vet jeg vet :o)

jeg blir deppa ved tanken på jul så please la den stemningen være til 23 desember

Skrevet

Vær så snill da!!

ikke jul på lenge ennå, heldigvis!! :-)

Skrevet

Jeg har sett litt på adventskalendere jeg skal brodere, og funnet mange fine julebroderier, så det er ikke fritt for at man kjenner stemningen synker inn ;o)

Polareksressen skal kjøpes før jul, den var sååå koselig!

Skrevet

Selv jeg, som er Julemenneske med stor J, tenker ikke på julen på leeeeenge ennå!

Skrevet

Jul??? *kremt*

Altså, jeg liker julen, men for hvert år som går, så synes jeg høsten og vinteren bare blir mørkere og tristere... Begynner jeg å bli gammel tro??

Men jeg er VELDIG glad for at julen kommer midt i alt det mørke! Men jeg klarer ikke tenke på den enda - jeg tviholder på sommer'n jeg...

Også skal jeg føde først også, i begynnelsen av november hvis alt går etter planen - så jeg får fokusere på det først :)

Skrevet

Selv jeg, som er Julemenneske med stor J, tenker ikke på julen på leeeeenge ennå!

å - jooooooda :)

Skrevet

Jeg synes jul er stress, jeg...

Og jeg skulle gjerne hoppet av julepresang-karusellen. Synes det hadde vært mye koseligere om man hadde brukt litt mer på bursdagsgaver ellers i året og droppet hele julegavetradisjonen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...