Gå til innhold

Menn som k...... som kaniner

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kaniner er søte dyr, så han der forstår jeg godt.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Det er nesten stygt å le, men hva annet kan man gjøre?

Skrevet

Usj... Det er nesten godt at han er tatt for narkotika i samme slengen, så har han vel forhåpentligvis ikke gjort ugjerningene ved vanlig bevissthet.

Skrevet

Så den der jeg også -det er jo nesten tragsik å skrive om det i avisen -det har jo helt klart bikka over for en kar her stakakr.

Skrevet

Det er nesten stygt å le, men hva annet kan man gjøre?

Det er utrolig at det går an å få ideen, for ikke å snakke om lysten.

Skrevet

Så den der jeg også -det er jo nesten tragsik å skrive om det i avisen -det har jo helt klart bikka over for en kar her stakakr.

Ja, jeg burde kanskje ikke lagt lenken her. Men saken skrek mot meg i all sin absurditet.

Skrevet

Men hvordan i all verden gjorde han det?! En kanin kan vel ikke ha plass til en voksen manns p***??

Skrevet

Kaniner er søte dyr, så han der forstår jeg godt.

Fysj.....

Skrevet

Imponerende bare å komme på idéen, spør du meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fysj.....

Det mest imponerende er hvordan man finner på noe sånt.

Våkner man plutselig en morgen og bestemmer seg for å kjøre rundt i byen og hamstre kaniner, for så ta dem med hjem på en romantisk overhøvling for 16 kaniner og en Miss Piggy?

Gjest syk verden
Skrevet

Jeg klarer ikke lese slike ting. For sykt og ekkelt.

Skrevet

Ja, jeg burde kanskje ikke lagt lenken her. Men saken skrek mot meg i all sin absurditet.

hadde ikke du lagt den der -så hadde sikekrt jeg :) vi er jo tross alt på en side for syke personer...hehe, men det er ikke avisene.

Du har fått maiL!

Skrevet

Men hvordan i all verden gjorde han det?! En kanin kan vel ikke ha plass til en voksen manns p***??

det er vel derfor de daua?

Skrevet

Det mest imponerende er hvordan man finner på noe sånt.

Våkner man plutselig en morgen og bestemmer seg for å kjøre rundt i byen og hamstre kaniner, for så ta dem med hjem på en romantisk overhøvling for 16 kaniner og en Miss Piggy?

Vet ikke om jeg vil kalle det romantisk da, jeg ville iallefall ikke syntes det var romantisk å bli plukket opp av en fyr, feid over, for så å bli forlatt delvis flådd på gata?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet ikke om jeg vil kalle det romantisk da, jeg ville iallefall ikke syntes det var romantisk å bli plukket opp av en fyr, feid over, for så å bli forlatt delvis flådd på gata?

Nei, men jeg gjetter på at fyren stilte opp med levende lys på daten med kaninene og fru Piggy.

Skrevet

Det er mange syke mennesker rundt om, og han her stiller langt oppe på listen....

Skrevet

Nei, men jeg gjetter på at fyren stilte opp med levende lys på daten med kaninene og fru Piggy.

Ja du skal bare se på det, kanskje han serverte dem rødvin også?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja du skal bare se på det, kanskje han serverte dem rødvin også?

Hvem vet. Å servere en gjeng kaniner og en gris røvdvin ville vært langt mer normalt enn å feie over dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...