Gå til innhold

Menn som k...... som kaniner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem vet. Å servere en gjeng kaniner og en gris røvdvin ville vært langt mer normalt enn å feie over dem.

hehe....kanskje han vill få dem i rette stemningen....hvis han serverte det da...det vet vi jo ikke.

Lite arbeidslyst du og eller?

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe....kanskje han vill få dem i rette stemningen....hvis han serverte det da...det vet vi jo ikke.

Lite arbeidslyst du og eller?

Ferie. :)

Skrevet

Ferie. :)

Heldiggris....reiser du snart til Rhodos nå da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Heldiggris....reiser du snart til Rhodos nå da?

Jupp, til onsdag!

Skrevet

Jupp, til onsdag!

Skulle gjerne vært med jeg, for her er det ikke mye sommer!

Skrevet

Skulle gjerne vært med jeg, for her er det ikke mye sommer!

Du kan ikke bli med han - for det er ikke flere ledige plasser - jeg har undersøkt :)

Skrevet

Du kan ikke bli med han - for det er ikke flere ledige plasser - jeg har undersøkt :)

Synd det, vi får jobbe og slite her hjemme vi da :o)

Gjest Halling
Skrevet

I kvinnefrigjøringenes tid med lite kvinnfolk på bygdene, kan litt av hvert skje. Med munn og klovsyke og Creutzfeld Jacobs, kan ikke bondegutta gå i fjøset lenger heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...