Gå til innhold

Jenter, kan dere hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Tok nettopp en graviditetstest, en sterk og en svak strek! Har allerede snakka med søstra mi (som har vært igjennom positiv test selv), hun sier at den klart er positiv!? Jeg trodde det ville være to sterke streker? Men jeg håper da hun har rett :-) Noen mødre / gravide her med samme erfaringer?? Nå slår hjertet mitt fort, tror jeg løper meg en tur i skogen i mens :-) Klem!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194271-jenter-kan-dere-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo bra ut.. Men vi er nettopp to her inne som har hatt dårlige erfaringer med disse strekene.. Men ta kontakt med legen, de kan bekrefte, eller avkrefte det.. Når forventet du mensen?

Ønsker deg lykke til..

Ventet mensen 10. august (jeg er punktlig som Big Ben). Jeg tar en ny test i kveld for sikkerhets skyld, og bestiller legetime..Tør ikke slippe jubelen helt løs enda :-) Disse sidene er forresten kjempebra, og takk for svar!

Ventet mensen 10. august (jeg er punktlig som Big Ben). Jeg tar en ny test i kveld for sikkerhets skyld, og bestiller legetime..Tør ikke slippe jubelen helt løs enda :-) Disse sidene er forresten kjempebra, og takk for svar!

Bare hyggelig =) Kjempe lykke til.. Du må skrive og si hvordan det går.. =)

Bare hyggelig =) Kjempe lykke til.. Du må skrive og si hvordan det går.. =)

Har tisset på ny pinne! Fortsatt to streker! Skal bestille time hos lege. Jeg begynner å tro på disse testene nå, men likevel er det en liten del av meg som ikke tør slippe jubelen helt løs før legen har undersøkt meg :-) Kan jeg være SÅ heldig da? Samboeren min stråler ;-)

Nå krysser jeg fingrene!

Annonse

Har tisset på ny pinne! Fortsatt to streker! Skal bestille time hos lege. Jeg begynner å tro på disse testene nå, men likevel er det en liten del av meg som ikke tør slippe jubelen helt løs før legen har undersøkt meg :-) Kan jeg være SÅ heldig da? Samboeren min stråler ;-)

Nå krysser jeg fingrene!

Jeg tror jeg tørr og si; GRATULERER!!! Dette lover jo kjempe bra! Men jeg skjønner at jubelen sitter litt inne.. Man vil jo ikke skuffe seg selv, sånn i tilfelle...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...