Gå til innhold

Posh Spice - Aldri lest en bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stoler ikke helt på folk som ikke leser bøker jeg...*full av fordommer* :)

Skrevet

Jeg har lest flere Donald Pocket bøker, teller det?

Skrevet

Men han tok kaka, han fyldige vestlands-skjeggebassen i Krf som var utdanningsminister (sic) og skrøt av det samme.

Skrevet

Jeg har lest flere Donald Pocket bøker, teller det?

Selvsagt! .)

Skrevet

Innrømmer glatt at jeg himlet aldri så lite med øynene da jeg leste den artikkelen...

Hun ville ha en jente så hun kunne hjelpe henne med sminke og klær og sånt... Herregud.

Skrevet

Innrømmer glatt at jeg himlet aldri så lite med øynene da jeg leste den artikkelen...

Hun ville ha en jente så hun kunne hjelpe henne med sminke og klær og sånt... Herregud.

Ja, den begrunnelsen for å ønske seg en datter, den merket jeg meg også...

Stakkars eventuelle datter!

Skrevet

Det gjør ikke jeg heller ;o)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er ekstremt imponert over dama - å aldri ha lest en eneste bok, det er jaggu godt gjort!!

:-)

Skrevet

Ja, den begrunnelsen for å ønske seg en datter, den merket jeg meg også...

Stakkars eventuelle datter!

Nå er jeg ekstremt lite opptatt av sminke da, og ikke så altoppslukende opptatt av klær heller så det kan jo være derfor jeg reagerte på den uttalelsen der...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...