Gå til innhold

Ditt favoritt reisemål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og ser ut på det grå været og drømmer meg bort til varmere strøk!

Beste ferien ever var da jeg bodde på Royal Cliff i Thailand, 3 uker i pur luksus. Dyrt men verdt hver krone!

www.royalcliff.com

Hva er ditt favoritt reisemål?

• 3 uker senere...
Skrevet

Det er vanskelig å svare på. Jeg har mange favoritter men en av dem er Israel og Jerusalem.

Israel er et fantastisk land hvor det er "flere land i ett" på en måte :-) Jerusalem har kjempekule utesteder, vanvittig nydelig mat og mye mer. Så er det Gasa stripen og palestinerne som er noe helt annet igjen. En litt annen måte å leve på for å si det sånn ;-)

Anbefaler flere å reise til Jerusalem og Eilat (for å få strand + bading).

Skrevet

Ja Thailand er jo vidundelig, men man trenger ikke betale dyrt der nede for å ha luksus!! Ellers er jeg veldig glad i Australia jeg og alt det har å tilby. Det har jo det meste for enhver smak. Nå er jeg mest glad i sommer og sol og strand:-) Vi bor forresten i Queensland nå noen år. Fantastisk.Frazer Island.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...