Gå til innhold

ekstrem forvandling - nå også i banken -hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Som kompensasjon fra banken fikk jeg et Fokus badehåndkle og ett gebyrfritt uttak under ferieoppholdet i utlandet, som tilsvarte 30 kroner."

Synes ikke hun har noe å klage over jeg!!

:o)

Gjest Halling
Skrevet

De ser på skjermen, der ser det ut som kortet er riktig, men ingen sjekker det i RL. Er det en feil i uskriftsrutinen, den kobler ikke rikitg til databasen og henter feil bilde like før den går laminatskriveren.

Jeg jobbet i et støøre selskap, hvor det var manuell ID-kontroll med bilde på en skjerm som kontrolløren kunne se når jeg dro kortet mitt, men ikke jeg. Jeg gikk gjennnom der et år før de oppdaget at bildet ikke var av meg men av en adskillig eldre skjeggape. Spørsmålet "hadde du skjegg før?" avslørte fadesen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...