Gå til innhold

Operatørlås på Sony Ericsson mobil

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har byttet abonnemang, og skal bytte simkort nå.

Jeg har fått operatørlåskoden fra Telenor.

Men jeg finner jo ikke ut hvor jeg skal taste den inn.

Tlf vil ikke godta det nye simkortet.

Jeg har sjekket bruksanvisningen til tlf, men finner ikke noe.

Jeg har en SE Z600.

Noen som kan hjelpe meg?

*smiler fint*

Skrevet

På www.unlock.no kan du få en kode for kr. 50,- Der står det også godt beskrevet hvordan du låser opp.

Skrevet

På www.unlock.no kan du få en kode for kr. 50,- Der står det også godt beskrevet hvordan du låser opp.

Kutt ut din tosk.

Les, hun har jo fått koden av Telenor, hun skal bare taste den inn. Og det er det hun ikke finner ut av.

Og videre, Unlock.no driver ikke å gir ut koder til SE telefoner, de må du sende inn, og da koster det 200,-.

Men uansett Shira12; Tror du bare skal skrive koden med det simkortet som ikke virker i.

Bare tast den.

Gjest Shira12
Skrevet

Takk!

Jeg har koden fra telenor, men fant ikke ut hvor jeg skulle taste den den inn.

Takk for hjelpen :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Kutt ut din tosk.

Les, hun har jo fått koden av Telenor, hun skal bare taste den inn. Og det er det hun ikke finner ut av.

Og videre, Unlock.no driver ikke å gir ut koder til SE telefoner, de må du sende inn, og da koster det 200,-.

Men uansett Shira12; Tror du bare skal skrive koden med det simkortet som ikke virker i.

Bare tast den.

Åja, hm det måtte jo være noe enkelt siden jeg ikke fikk det til ;-)

Takker for hjelp, er ikke noe teknisk anlagt av meg :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Kutt ut din tosk.

Bare tast den.

Jeg taster i vei, men ikke noe skjer.

Var det gamle simkortet jeg skulle ha sant?

Skrevet

Jeg har en annen SE-telefon, og de eneste låsene jeg kan se ligger på menyen Innstillinger, og så hhv. SIM-kortlås og Telefonlås.

Går ut fra at du har prøvd disse?

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har en annen SE-telefon, og de eneste låsene jeg kan se ligger på menyen Innstillinger, og så hhv. SIM-kortlås og Telefonlås.

Går ut fra at du har prøvd disse?

Jepp, har prøvd de, men det virket ikke.

Men jeg fikk snakke med en som var hyggelig hos telenor, og han guida meg igjenom det hele, så nå er alt OK :-)

Han sa at det var litt innvikla på min tlf, og når en hentet koden fra telenormobil sine sider, fulgte det ikke med bruksanvisning.

Skrevet

Jepp, har prøvd de, men det virket ikke.

Men jeg fikk snakke med en som var hyggelig hos telenor, og han guida meg igjenom det hele, så nå er alt OK :-)

Han sa at det var litt innvikla på min tlf, og når en hentet koden fra telenormobil sine sider, fulgte det ikke med bruksanvisning.

Men så bra at det løste seg til slutt da! :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Men så bra at det løste seg til slutt da! :-)

Det var det.

Men jeg hadde jo litt lyst på ny mobil også da... Men får vel drøye det litt til tror jeg.

Gjest Shira12
Skrevet

Kutt ut din tosk.

Bare tast den.

Fikk hjelp hos Telenor Kundeservice, så det ordnet seg til slutt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...