Gå til innhold

sex uten følelser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 37 år, singel, -og har et labert sexliv. Det er forsåvidt nok av tilbud...Men de gangene jeg har sex, er det fordi jeg får følelser for personen. (naturlig nok)

Men: Jeg blir såret, for den andre parten er faktisk bare ute etter sex!

Jeg syns selvfølgelig sex er spennende og deilig, men håper jo på å bety noe mer for den andre personen... -men nei, sex er 'greia'.

Jeg hadde en diskusjon i går, med en som har vært skikkelig på flørt en stund, og han har ikke lagt skjul på at han har lyst på meg. Han legger heller ikke skjul på at han er kun ute etter sex, ikkeno forhold. Jeg har lyst på han også... -men nok en gang: Jeg kommer sikkert til å bli såret.

Han sier bl. annet at jeg må snu tankegangen min, og begynne å nyte sex'en uten å føle så masse.

Er det rett og slett sånn verden har blitt?

Ser dere på dette som helt naturlig?

Er jeg gammeldags?

Skal jeg kaste alle moralske 'sperrer'.. - og begynne å harve over alt jeg får lyst på??

Håper på seriøse svar nå, assa! :-)

Skrevet

Jeg var singel i halvannet år og hadde da en fast elsker etterhvert. Sexen var flott den, men det manglet liksom noe.

Så fikk jeg en kjæreste... Og selv om elskeren var mer erfaren enn kjæresten min så er ikke sexen i _nærheten_ engang! Jeg har et sexliv jeg ikke har tort å drømme om tidligere! Nettopp fordi det er masse følelser med i bildet - fra begge sider! :o)

Skrevet

Jeg var singel i halvannet år og hadde da en fast elsker etterhvert. Sexen var flott den, men det manglet liksom noe.

Så fikk jeg en kjæreste... Og selv om elskeren var mer erfaren enn kjæresten min så er ikke sexen i _nærheten_ engang! Jeg har et sexliv jeg ikke har tort å drømme om tidligere! Nettopp fordi det er masse følelser med i bildet - fra begge sider! :o)

Vi vet det, Lillemus! *s*

Skrevet

Jeg synes du har en meget sunn innstilling, som hvertfall jeg deler med deg.

Skrevet

*misunnelig*

;-)

Skrevet

en kan aldri stikke av fra seg selv :)

Hehe.. -enig...

Men jeg lurte egentlig på om det var på tide med litt 'ny-tenking...

:-)

Skrevet

Jeg synes du har en meget sunn innstilling, som hvertfall jeg deler med deg.

Takk for det :-)

Har virkelig begynt å lure på meg selv...

Skrevet

Sist gang jeg gikk singel i noen år, så fant jeg selv ut at det var to alternativer for meg (det var ikke et alternativ å få kjæreste, for jeg ønsket å leve som singel en stund etter et lengre forhold - og heller intet alternativ å avstå helt fra sex).

Det ene alternativet var da ons, men det tiltaler meg mindre.

Det andre var å få en elskerinne, og gjøre det helt klart fra første stund at det kun var sex det dreide seg om oss i mellom.

Sistnevnt fungerte helt greit, og vi er faktisk gode venner den dag i dag (men selvfølgelig ingen sex etter at jeg gikk inn i et nytt forhold).

Så det fungerte godt for meg den gang, men det er selvfølgelig veldig personavhengig.

fuji1365380447
Skrevet

Da jeg var singel, så valgte jeg løsningen med å ha litt ulike elskere. Da var jeg nøktern og realistisk, og hadde sex uten noe mer.

Og i øyeblikket var jeg fornøyd med den ordningen.

Men da jeg fikk meg kjæreste, og begynte mitt sexliv med ham, så oppdaget jeg at det er så myyyye bedre å ha sex med en du elsker.

Men jeg tror jeg ville gjordt det samme igjen - jeg klarer meg dårlig uten sex i lengden, skjønner du... ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Som singel foretrekker jeg en elskerinne. Ons gir meg sjelden det helt store. Det er naturligvis et alternativ dersom man ikke har en elskerinne, men det er sjelden (med visse unntak) et spesielt godt alternativ til sex med en man kjenner godt, vet hva liker, som respekteres og som respekterer meg, vet hva jeg liker, osv.

Ons er (ofte) nummeret før avansert onani. Sex med den riktige elskerinna kan være det beste man noensinne vil ha av sex.

Skrevet

Jeg tror det er ganske vanlig å ha det sånn.

Selv er jeg helt motsatt, jeg syns sexen er best når det ikke er noen følelser der. Det er selvsagt et problem når man finner en man egentlig har lyst å være sammen med, men det funker ikke fordi jeg ikke fikser sex med noen jeg er glad i.. (Jada, jeg er litt skrudd)

Skrevet

Jeg syns det er bedre å savne sex enn å ha sex utenom forhold. Sex utenom forhold (dvs. følelser, respekt, varighet osv), det er godt mens det står på, men føles meningsløst etterpå. Så det hadde jeg avstått fra. Tror ikke jeg kunne forandret syn på det, selv om det høres 'spennende' ut. Kan jo bli fristet, men for meg er det viktig at man kjenner hverandre og har respekt. Ikke at man bruker/ blir brukt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...