Gå til innhold

havregrøt-sundt?

Anbefalte innlegg

Min er hvertfall ikke..;-)

Jeg sukrer med stor S, har på jordbærsyltetøy & banan OG heller feitmelk på..:-o

Jeg kunne like gjerne spise noe annet jeg liker bedre. Min frokostgrøt er langt fra sunn.

Min frokost"grøt" er havregryn, havrekli og litt linfrø. Søter den med lettappelsinmarmelade. Skumma melk på, altså ikke noe kokes. Sunt og godt synes jeg.

Fortsetter under...

Min er hvertfall ikke..;-)

Jeg sukrer med stor S, har på jordbærsyltetøy & banan OG heller feitmelk på..:-o

Jeg kunne like gjerne spise noe annet jeg liker bedre. Min frokostgrøt er langt fra sunn.

Unnskyld, innlegget mitt skulle ikke kommet her, men svart "jeg er havren".

Havre inneholder en mengde sunne stoffer. Blant annet er det veldig bra for hjertet, samt at det metter lenge - så det er absolutt ikke dumt å spise havregrøt.

Men det går jo an å spise det uten sukker, da- Guttungen spiser havregrøt til frokost hver morgen, og da rører jeg inn en liten skje lettsyltetøy eller moste bær i grøten. Mye bedre enn rent sukker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...